Jak złożyć reklamację odsyłając produkt?
Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz go zareklamować odsyłając produkt.
Ważne!Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt ma wadę widoczną przed rozpoczęciem użytkowania, aby przyspieszyć i ułatwić proces, możesz go zwrócić w ciągu:
- 14 dni od otrzymania produktu,
- 30 dni, jeśli jesteś członkiem MODIVOclub.
Możliwość zwrotu produktu nie wyklucza prawa do jego reklamacji. Zobacz, jak dokonać zwrotu.
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Upewnij się, że podawane dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
2. Przygotuj paczkę. Umieść w niej:
- zabezpieczony produkt,
- wypełniony formularz reklamacyjny.
Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie.
3. Wygeneruj kod nadania na stronie InPost.
Wypełnij wymagane dane, jako powód zwrotu wybierz “Reklamacja/Błąd w zamówieniu” i kliknij przycisk “Zwracam paczkę” na dole strony.
4. Na opakowaniu paczki napisz kod do Paczkomatu InPost oraz „REKLAMACJA”.
Kod zostanie do Ciebie wysłany przez wiadomość e-mail lub SMS. Znajdziesz go również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 14 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz wygenerować go ponownie, w ten sam sposób.
5. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost 24/7 lub w PaczkoPunkcie.
Zobacz, gdzie możesz nadać przesyłkę.
Na podany e-mail lub numer telefonu otrzymasz potwierdzenie nadania i link do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić również w aplikacji mobilnej InPost lub na stronie InPost.
6. W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Do reklamacji będziesz potrzebować Dowód zakupu. Dowodem zakupu może być na przykład:
- Numer faktury VAT/faktury niefiskalnej, jeśli produkt został opłacony online, fakturę znajdziesz w mailu zatytułowanym "elektroniczny dokument sprzedaży".
- Numer paragonu, jeśli produkt został opłacony w sklepie stacjonarnym. Numer paragonu zaczyna się od liter PARS, znajdziesz go pod kodem kreskowym.
Aby przyspieszyć proces weryfikacji Twojego zgłoszenia, uzupełnij w formularzu reklamacyjnym kolejne dane:
Numer zamówienia
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Data zakupu produktu
Użyj daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.