Centrum pomocy Wymiana i zwrotRealizacja zamówieniaWysyłka i dostawaPłatnościReklamacjeMoje kontoPytania o produktRabaty i promocjeRegulaminySklepy stacjonarneMODIVOClubKontakt Płatności Jakie są dostępne metody płatności? Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal? Ile mam czasu na opłacenie zamówienia? W jaki sposób zmienić formę płatności? Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze? Jak opłacić zamówienie kodem My Benefit? Co to jest PayPo? Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności przez PayPo? Jakie koszty poniosę jeśli wybiorę zapłatę z PayPo? Czy muszę płacić PayPo jeśli zwrócę towar? Ile muszę zapłacić PayPo jeśli zwrócę część zamówienia? Gdzie znajdę dokument sprzedaży? Zapraszamy do czatu Rozpocznij czat Messenger