INFORMACJA O DOSTĘPNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO
Zależy nam, aby każda osoba, niezależnie od swoich potrzeb, mogła korzystać z naszej oferty w sposób wygodny i bez barier.
Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące dostępności usług elektronicznych oferowanych za pośrednictwem naszego sklepu, przygotowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze („Ustawa”).
Właścicielem sklepu jest: MODIVO S.A. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, której akta przechowuje Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000541722, NIP 929-13-53-356, REGON 970569861, BDO 000031285 o kapitale zakładowym: 2 008 001,00 zł, wpłaconym w całości.
1. INFORMACJE O WARUNKACH ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Informacje o sposobie i warunkach świadczenia przez nas usług elektronicznych w ramach sklepu internetowego znajdziesz pod tym adresem: https://modivo.pl/b/regulamin-sklepu
2. STAN DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Nasz sklep jest częściowo dostosowany do wymogów dostępności określonych w Ustawie oraz wytycznych zawartych w WCAG 2.1. na poziomie AA, przy czym intensywnie pracujemy nad pełnym dostosowaniem strony do tych wymogów.
3. OCENA DOSTĘPNOŚCI
Regularnie przeprowadzamy audyty dostępności, które potwierdzają zgodność serwisu z obowiązującymi standardami.
4. ZAKRES DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
Strona internetowa poniższe kryteria sukcesu:
1. Postrzegalność:
1.1. Alternatywa tekstowa
• niektóre obrazy i kontrolki mają teksty alternatywne
1.2. Media oparte na czasie
• na stronie nie ma wideo, które wymagałyby dodania transkrypcji lub napisów (filmy są uzupełniającym materiałem, nie są niezbędne do zakupu)
1.3. Możliwość adaptacji
• częściowo zaimplementowane nagłówki pozwalają na łatwiejszą nawigację
• treści są ułożone w logiczny sposób, a ich kolejność może być odczytana przez czytnik ekranu
• zrozumienie treści strony nie jest oparte wyłącznie na kształtach, kolorach, lokalizacji, orientacji i dźwięku
• strona jest responsywna, umożliwia przeglądanie w trybie poziomym na urządzeniach mobilnych
1.4. Rozróżnialność
• kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych
• pola tekstowe mają odpowiednie etykiety
• strona nie używa dźwięków
• większość elementów spełnia wymagania dotyczące minimalnych kontrastów
• stronę można powiększyć do 200%
• treść jest prezentowana bez utraty informacji lub funkcjonalności – bez konieczności przewijania w dwóch wymiarach
2. Funkcjonalność
2.1. Dostępność z klawiatury
• nie występuje pułapka na klawiaturę
• na stronie nie ma nietypowych skrótów klawiaturowych
2.2. Wystarczający czas
• na stronie nie ma ograniczeń czasowych na dokonanie zakupu
2.3. Ataki padaczki
• na stronie nie ma elementów z trzema lub więcej błyskami w ciągu jednej sekundy
2.4. Możliwość nawigacji
• strony mają tytuły opisujące ich zawartość
• elementy strony otrzymują fokus w kolejności, dzięki której zachowany jest sens i funkcjonalność treści
• cele łącz wynikają z z samej treści łącza lub z kontekstu
• na stronie jest dostępna wyszukiwarka, która umożliwia znalezienie konkretnych stron poszukiwanych przez osoby korzystające z serwisu
• na stronie nagłówki i etykiety opisują temat i cel treści
2.5. Metody obsługi
• na stronie nie trzeba używać gestów wielopunktowych
• na stronie można rezygnować ze wskazania
• ruch nie jest potrzebny do obsługi interfejsu
3. Zrozumiałość
3.1. Możliwość odczytania
• język strony jest poprawnie zdefiniowany
3.2. Przewidywalność
• przyjęcie fokusu przez niektóre komponenty strony nie powoduje zmiany kontekstu
• strona ma spójną nawigację i spójną identyfikację
3.3. Pomoc przy wprowadzaniu informacji
• błędy są możliwe do zidentyfikowania
• do niektórych danych, które musi wprowadzić użytkownik, zapewnione są etykiety lub instrukcje
• wprowadzanie danych jest odwracalne, dane są sprawdzane pod kątem błędów, istnieje możliwość wprowadzania poprawek i sprawdzenia informacji przed jej wysłaniem
4. Solidność
4.1. Kompatybilność
• część elementów interfejsu ma poprawnie zdefiniowane nazwę, rolę i wartość
5. ZAKRES DOSTĘPNOŚCI APLIKACJI MOBILNEJ
Aplikacja mobilna CCC poniższe kryteria sukcesu:
1. Postrzegalność:
1.1. Alternatywa tekstowa
• niektóre obrazy i kontrolki mają teksty alternatywne
1.2. Media oparte na czasie
• w aplikacji nie ma wideo, które wymagałyby dodania traksrypcji lub napisów (filmy są uzupełniającym materiałem, nie są niezbędne do zakupu)
1.3. Możliwość adaptacji
• w aplikacji można skorzystać z czytnika ekranu,
• zrozumienie treści aplikacji nie jest oparte wyłącznie na kształtach, kolorach, lokalizacji, orientacji i dźwięku
1.4. Rozróżnialność
• kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych
• aplikacja nie używa dźwięków
2. Funkcjonalność:
2.1. Dostępność z klawiatury
• nie ma mechanizmów dostępności
2.2. Wystarczający czas
• w aplikacji nie ma ograniczeń czasowych na dokonanie zakupu
2.3. Ataki padaczki
• w aplikacji nie ma elementów z trzema lub więcej błyskami w ciągu jednej sekundy
2.4. Możliwość nawigacji
• fokus jest stale widoczny
2.5. Metody obsługi
• na stronie nie trzeba używać gestów wielopunktowych
• na stronie można rezygnować ze wskazania
• ruch nie jest potrzebny do obsługi interfejsu
3. Zrozumiałość
3.1. Możliwość odczytania
• język aplikacji jest poprawnie zdefiniowany
3.2. Przewidywalność
• nie ma mechanizmów dostępności
3.3. Pomoc przy wprowadzaniu informacji
• błędy są możliwe do zidentyfikowania
• do niektórych danych, które musi wprowadzić użytkownik zapewnione są etykiety lub instrukcje
• wprowadzanie danych jest odwracalne, dane są sprawdzane pod kątem błędów, istnieje możliwość wprowadzania poprawek i sprawdzenia informacji przed jej wysłaniem
4. Solidność :
4.1. Kompatybilność
• część elementów interfejsu ma poprawnie zdefiniowane nazwę, rolę i wartość
6. USŁUGI ZEWNĘTRZNE
Niektóre usługi, takie jak systemy płatności, realizowane są przez zewnętrznych partnerów. Dokładamy starań, aby współpracować tylko z podmiotami, które również dbają o dostępność swoich usług. W przypadku problemów z dostępnością tych usług prosimy o kontakt – postaramy się pomóc.
7. ŚRODKI ALTERNATYWNEGO DOSTĘPU
Jeśli napotkasz trudności w korzystaniu z naszej strony, oferujemy pomoc telefoniczną oraz możliwość składania zamówień i uzyskania informacji drogą mailową.
8. DANE KONTAKTOWE
W razie pytań lub sugestii dotyczących dostępności prosimy o kontakt:
• numer telefonu: +48 507 599 050 (brak możliwości wysłania SMS)
• e-mail: info@eobuwie.pl
9. PROCEDURA ZGŁASZANIA PROBLEMÓW – SKARG ZWIĄZANYCH Z DOSTĘPNOŚCIĄ
Jeśli napotkasz problemy z dostępnością naszego sklepu internetowego lub usług, masz prawo złożyć skargę. Poniżej opisujemy, jak możesz to zrobić:
Dane kontaktowe:
• numer telefonu: +48 507 599 050
• e-mail: info@eobuwie.pl
• adres: MODIVO S.A., ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra
10. AKTUALIZACJE INFORMACJI
Nasza strona jest regularnie aktualizowana, aby stale poprawiać jej dostępność. Ostatnia aktualizacja informacji o dostępności miała miejsce 27 czerwca 2025 r.
Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony i zapraszamy do kontaktu w razie pytań lub potrzeb związanych z dostępnością. Twoje zadowolenie i komfort korzystania z naszego sklepu są dla nas najważniejsze!