INFORMACJA O DOSTĘPNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO

Zależy nam, aby każda osoba, niezależnie od swoich potrzeb, mogła korzystać z naszej oferty w sposób wygodny i bez barier.

Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące dostępności usług elektronicznych oferowanych za pośrednictwem naszego sklepu, przygotowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze („Ustawa”).

Właścicielem sklepu jest: MODIVO S.A. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, której akta przechowuje Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000541722, NIP 929-13-53-356, REGON 970569861, BDO 000031285 o kapitale zakładowym: 2 008 001,00 zł, wpłaconym w całości.

1. INFORMACJE O WARUNKACH ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Informacje o sposobie i warunkach świadczenia przez nas usług elektronicznych w ramach sklepu internetowego znajdziesz pod tym adresem: https://modivo.pl/b/regulamin-sklepu

2. STAN DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ

Nasz sklep jest częściowo dostosowany do wymogów dostępności określonych w Ustawie oraz wytycznych zawartych w WCAG 2.1. na poziomie AA, przy czym intensywnie pracujemy nad pełnym dostosowaniem strony do tych wymogów.

3. OCENA DOSTĘPNOŚCI

Regularnie przeprowadzamy audyty dostępności, które potwierdzają zgodność serwisu z obowiązującymi standardami.

4. ZAKRES DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ

Strona internetowa poniższe kryteria sukcesu:

1. Postrzegalność:

1.1. Alternatywa tekstowa

• niektóre obrazy i kontrolki mają teksty alternatywne

1.2. Media oparte na czasie

• na stronie nie ma wideo, które wymagałyby dodania transkrypcji lub napisów (filmy są uzupełniającym materiałem, nie są niezbędne do zakupu)

1.3. Możliwość adaptacji

• częściowo zaimplementowane nagłówki pozwalają na łatwiejszą nawigację

• treści są ułożone w logiczny sposób, a ich kolejność może być odczytana przez czytnik ekranu

• zrozumienie treści strony nie jest oparte wyłącznie na kształtach, kolorach, lokalizacji, orientacji i dźwięku

• strona jest responsywna, umożliwia przeglądanie w trybie poziomym na urządzeniach mobilnych

1.4. Rozróżnialność

• kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych

• pola tekstowe mają odpowiednie etykiety

• strona nie używa dźwięków

• większość elementów spełnia wymagania dotyczące minimalnych kontrastów

• stronę można powiększyć do 200%

• treść jest prezentowana bez utraty informacji lub funkcjonalności – bez konieczności przewijania w dwóch wymiarach

2. Funkcjonalność

2.1. Dostępność z klawiatury

• nie występuje pułapka na klawiaturę

• na stronie nie ma nietypowych skrótów klawiaturowych

2.2. Wystarczający czas

• na stronie nie ma ograniczeń czasowych na dokonanie zakupu

2.3. Ataki padaczki

• na stronie nie ma elementów z trzema lub więcej błyskami w ciągu jednej sekundy

2.4. Możliwość nawigacji

• strony mają tytuły opisujące ich zawartość

• elementy strony otrzymują fokus w kolejności, dzięki której zachowany jest sens i funkcjonalność treści

• cele łącz wynikają z z samej treści łącza lub z kontekstu

• na stronie jest dostępna wyszukiwarka, która umożliwia znalezienie konkretnych stron poszukiwanych przez osoby korzystające z serwisu

• na stronie nagłówki i etykiety opisują temat i cel treści

2.5. Metody obsługi

• na stronie nie trzeba używać gestów wielopunktowych

• na stronie można rezygnować ze wskazania

• ruch nie jest potrzebny do obsługi interfejsu

3. Zrozumiałość

3.1. Możliwość odczytania

• język strony jest poprawnie zdefiniowany

3.2. Przewidywalność

• przyjęcie fokusu przez niektóre komponenty strony nie powoduje zmiany kontekstu

• strona ma spójną nawigację i spójną identyfikację

3.3. Pomoc przy wprowadzaniu informacji

• błędy są możliwe do zidentyfikowania

• do niektórych danych, które musi wprowadzić użytkownik, zapewnione są etykiety lub instrukcje

• wprowadzanie danych jest odwracalne, dane są sprawdzane pod kątem błędów, istnieje możliwość wprowadzania poprawek i sprawdzenia informacji przed jej wysłaniem

4. Solidność

4.1. Kompatybilność

• część elementów interfejsu ma poprawnie zdefiniowane nazwę, rolę i wartość

5. ZAKRES DOSTĘPNOŚCI APLIKACJI MOBILNEJ

Aplikacja mobilna CCC poniższe kryteria sukcesu:

1. Postrzegalność:

1.1. Alternatywa tekstowa

• niektóre obrazy i kontrolki mają teksty alternatywne

1.2. Media oparte na czasie

• w aplikacji nie ma wideo, które wymagałyby dodania traksrypcji lub napisów (filmy są uzupełniającym materiałem, nie są niezbędne do zakupu)

1.3. Możliwość adaptacji

• w aplikacji można skorzystać z czytnika ekranu,

• zrozumienie treści aplikacji nie jest oparte wyłącznie na kształtach, kolorach, lokalizacji, orientacji i dźwięku

1.4. Rozróżnialność

• kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych

• aplikacja nie używa dźwięków

2. Funkcjonalność:

2.1. Dostępność z klawiatury

• nie ma mechanizmów dostępności

2.2. Wystarczający czas

• w aplikacji nie ma ograniczeń czasowych na dokonanie zakupu

2.3. Ataki padaczki

• w aplikacji nie ma elementów z trzema lub więcej błyskami w ciągu jednej sekundy

2.4. Możliwość nawigacji

• fokus jest stale widoczny

2.5. Metody obsługi

• na stronie nie trzeba używać gestów wielopunktowych

• na stronie można rezygnować ze wskazania

• ruch nie jest potrzebny do obsługi interfejsu

3. Zrozumiałość

3.1. Możliwość odczytania

• język aplikacji jest poprawnie zdefiniowany

3.2. Przewidywalność

• nie ma mechanizmów dostępności

3.3. Pomoc przy wprowadzaniu informacji

• błędy są możliwe do zidentyfikowania

• do niektórych danych, które musi wprowadzić użytkownik zapewnione są etykiety lub instrukcje

• wprowadzanie danych jest odwracalne, dane są sprawdzane pod kątem błędów, istnieje możliwość wprowadzania poprawek i sprawdzenia informacji przed jej wysłaniem

4. Solidność :

4.1. Kompatybilność

• część elementów interfejsu ma poprawnie zdefiniowane nazwę, rolę i wartość

6. USŁUGI ZEWNĘTRZNE

Niektóre usługi, takie jak systemy płatności, realizowane są przez zewnętrznych partnerów. Dokładamy starań, aby współpracować tylko z podmiotami, które również dbają o dostępność swoich usług. W przypadku problemów z dostępnością tych usług prosimy o kontakt – postaramy się pomóc.

7. ŚRODKI ALTERNATYWNEGO DOSTĘPU

Jeśli napotkasz trudności w korzystaniu z naszej strony, oferujemy pomoc telefoniczną oraz możliwość składania zamówień i uzyskania informacji drogą mailową.

8. DANE KONTAKTOWE

W razie pytań lub sugestii dotyczących dostępności prosimy o kontakt:

• numer telefonu: +48 507 599 050 (brak możliwości wysłania SMS)

• e-mail: info@eobuwie.pl

9. PROCEDURA ZGŁASZANIA PROBLEMÓW – SKARG ZWIĄZANYCH Z DOSTĘPNOŚCIĄ

Jeśli napotkasz problemy z dostępnością naszego sklepu internetowego lub usług, masz prawo złożyć skargę. Poniżej opisujemy, jak możesz to zrobić:

Dane kontaktowe:

• numer telefonu: +48 507 599 050

• e-mail: info@eobuwie.pl

• adres: MODIVO S.A., ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra

10. AKTUALIZACJE INFORMACJI

Nasza strona jest regularnie aktualizowana, aby stale poprawiać jej dostępność. Ostatnia aktualizacja informacji o dostępności miała miejsce 27 czerwca 2025 r.

Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony i zapraszamy do kontaktu w razie pytań lub potrzeb związanych z dostępnością. Twoje zadowolenie i komfort korzystania z naszego sklepu są dla nas najważniejsze!