100 dni na darmowy zwrot
zobacz szczegóły
Dostawa od 0 zł
zobacz szczegóły

Zwrot

Możesz zwrócić produkt w ciągu 100 dni od odebrania zamówienia.

Ważne: Regulacje prawne dają Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu do 14 dni od otrzymania produktu. eObuwie oferuje dodatkowe prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu w ciągu 100 dni od otrzymania produktu.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt pomiędzy 15. a 100. dniem, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:

  • posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,

  • był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.

Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.

Jak został kupiony produkt?

Online - z mojego konta w eobuwie.pl

Przejdź do swojego konta lub zaloguj się do niego, wybierz zamówienie z listy i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Online - jako gość (bez logowania na konto)

Kliknij przycisk "Kontynuuj jako gość" i postępuj zgodnie z instrukcjami

W sklepie stacjonarnym

Zanieś produkt do sklepu i zwróć go na miejscu.
Ważne: Zabierz ze sobą paragon za zakup.

Zwrot produktu kupionego online (na stronie lub w aplikacji)

Paczkomat InPost 24/7

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Znajdziesz go również w swojej aplikacji mobilnej InPost lub w wiadomości SMS od InPost. Kod jest ważny przez 14 dni.

Zobacz mapę Paczkomatów InPost 24/7

Punkty odbioru DPD

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, otrzymasz kod zwrotu. Następnie nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie punkcie DPD.

Zobacz listę punktów odbioru

Kurier DPD

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, kurier zostanie zamówiony automatycznie na podany przez Ciebie adres. Przyjedzie po przesyłkę w ciągu 1-2 dni roboczych.

Zwrot produktu kupionego w sklepie stacjonarnym

Sklep stacjonarny

Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym. Może być to dowolny sklep eobuwie.pl.

Weź ze sobą dowów zakupu (paragon) i zanieś produkt do sklepu stacjonarnego. Na miejscu obsługa poprosi Cię o wypełnienie formularza zwrotu.

Ważne: Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.


Co się dzieje, gdy odeślę produkt?

Weryfikacja przesyłki

Gdy Twój zwrot do nas dotrze, sprawdzimy, czy zgadza się on z Twoim zgłoszeniem zwrotu przez formularz online. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail. Na weryfikację mamy 14 dni, ale zazwyczaj trwa ona zdecydowanie krócej.

Zwrot środków

Środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy Twój zwrot:

  • BLIK/PayU/PayPo/PayPal/karta/Apple Pay/Google Pay - tą samą metodą, którą opłacono zamówienie

  • płatność przy odbiorze - zwrot na konto podane w formularzu online