POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO EOBUWIE.PL
POLITYKA COOKIES SKLEPU INTERNETOWEGO EOBUWIE.PL
POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO EOBUWIE.PL
I. Z jakim dokumentem masz do czynienia
Niniejszy dokument, Polityka Prywatności („Polityka”), ma na celu zaprezentowanie w sposób jasny i przejrzysty zasad postępowania z Twoimi danymi osobowymi, w jaki sposób oraz na jakiej podstawie są przetwarzane.
Informacje, które są zawarte w dalszej części dotyczą zarówno sklepów stacjonarnych, serwisu internetowego oraz naszych aplikacji. Polityka ma charakter wyłącznie informacyjny, nie stanowi dla Ciebie źródła obowiazków, co oznacza, że nie zobowiązuje Cię do konkretnych działań, czy zachowań. Od tego dokumentu, nie jest także uzależnione wykonywanie usług. Aktualność zapisów może być zależna od zakresu funkcjonalności usług w sklepie stacjonarnym, serwisie lub aplikacji.
II. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka MODIVO S.A. z siedzibą w Zielonej Górze (ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000541722; NIP: 9291353356; REGON: 970569861; BDO: 000031285; o kapitale zakładowym: 2 008 001 zł, wpłaconym w całości („Administrator”).
Z Administratorem możesz skontaktować się poprzez: info@modivo.pl lub numerem telefonu: (+48) 22 123 0123 - opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora.
Z inspektorem ochrony danych możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@modivo.com
Spółka MODIVO S.A. współtworzy jedną z największych w Polsce i Europie grup kapitałowych działających w branży obuwniczej i odzieżowej. Aktualną listę podmiotów, które tworzą grupę, znajdziesz w punkcie XIV. Korzystając ze sklepów stacjonarnych, serwisów i aplikacji podmiotów z tej grupy, uzyskujesz dostęp do bardzo szerokiego katalogu towarów i usług, które cały czas są optymalizowane pod kątem Twoich oczekiwań i potrzeb.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług i administrowania danymi zbieranymi w ramach tych usług, znajdziesz w dalszej części Polityki.
III. Jak dbamy o Twoje dane osobowe
Dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („Dane Osobowe”). Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
Przykładamy olbrzymią wagę do kwestii bezpieczeństwa oraz zgodności z prawem procesu przetwarzania Twoich danych osobowych. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) („RODO”) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
Dodatkowo, chronimy nie tylko osoby odwiedzające nasze sklepy stacjonarne, sklep internetowy oraz korzystające z aplikacji, ale również klientów, którzy udostępnili Administratorowi swoje Dane Osobowe z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji, m.in.:
1. witryny internetowej https://www.facebook.com i wszelkich innych stron internetowych oznaczonych lub współoznaczonych marką Facebook (w tym poddomeny, wersje międzynarodowe, widżety i wersje dla telefonów komórkowych), których zasady działania oparte są o regulacje udostępnione w szczególności pod adresem https://www.facebook.com/legal/terms, dostarczane odpowiednio przez Facebook Inc. lub Facebook Ireland Ltd („Serwis Facebook”), w tym za pomocą funkcji Facebook Lead Ads mającej na celu marketing bezpośredni własnych produktów lub naszych usług. Zasady ochrony oraz wykorzystywania Danych Osobowych przez Serwis Facebook udostępnione są np. na stronie: https://www.facebook.com/policy.php. Jako Administrator nie mamy wpływu na treść regulacji prawnych Serwisu Facebook, w tym dotyczących Danych Osobowych;
2. aplikacji umożliwiających prowadzenie przez Administratora w ramach Serwisu Facebook kampanii reklamowych, w tym konkursów.
IV. W jakich celach oraz na jakiej podstawie Twoje dane są przetwarzane
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w różnych celach oraz na różnych podstawach prawnych w zależności od tego z jakich funkcjonalności Serwisu korzystasz. Mogą to być funkcjonalności związane z realizacją na Twoją rzecz obsługi w sklepach stacjonarnych, usług elektronicznych dostępnych w naszym Serwisie, uczestnictwem w MODIVOclub, zawieraniem umów sprzedaży, przeprowadzenia działań marketingowych, analiz rynkowych i statystycznych, podnoszenia jakości usług, realizacji stosownych obowiązków prawnych ciążących na Administratorze oraz identyfikacji nadużyć typu ad fraud. Szczegóły poniżej.
1. Sklepy stacjonarne
Twoje dane osobowe mogą być zbierane podczas wizyty w jednym ze sklepów stacjonarnych, prowadzonych przez z podmioty Grupy CCC. Podczas wizyty w sklepie, mogą być gromadzone dane w postaci wizerunku, w ramach prowadzonego monitoringu, a także innych danych, które są niezbędne w procesie zakupu, dokonania zwrotu czy reklamacji, w celach:
a. dokonania czynności zmierzających do zawarcia umowy sprzedaży, w tym także zapoznania i dopasowania oferty, podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy, którą zawierasz podczas wizyty w sklepie stacjonarnym;
b. zapewnienia bezpieczeństwa oraz ochrony klientów oraz mienia, w związku z możliwością zaistnienia sporów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj, uzasadniony interes Administratora lub osób trzecich;
c. działania marketingowe Administratora, spółek z Grupy CCC (wykaz w punkcie XIII) lub partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie), prezentowanie Ci reklam i ofert naszej Grupy. Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe. Podstawa prawna ww. działań: art. 6 ust. 1 lit f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora, spółek z Grupy CCC lub partnerów);
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
2. Konto Klienta
Twoje Dane Osobowe podane przez Ciebie w związku z rejestracją konta, ale również inne zebrane w związku z Twoją aktywnością w Sklepie Internetowym i korzystaniem z naszych usług są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. prowadzenie Twojego konta, abyś mogła/mógł cieszyć się z korzyści, które Ci oferuje (np. składania zamówień bez konieczności każdorazowego wypełniania formularzy, dostępu do historii zakupów, zarządzania swoimi zgodami w Serwisie etc.) oraz umożliwienia Ci korzystania z innych usług dostępnych na naszej stronie – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy, którą zawierasz zakładając Konto i akceptując Regulamin;
b. działania marketingowe Administratora, spółek z Grupy CCC (wykaz w punkcie XIV) lub partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie), prezentowanie Ci reklam i ofert naszej Grupy, także dostosowywanych do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie (w sposób uproszczony analizujemy Twoją aktywność dzięki czemu możemy lepiej dostosować się do określonych, ogólnych grup naszych Klientów, ale także Twoich preferencji). Analiza Twojej aktywności może nam również posłużyć do tworzenia i prezentowania Tobie dedykowanych reklam i ofert możliwie dostosowanych do Twoich preferencji, np. ich wynikiem może być bardzo korzystna, czasowa oferta skierowana do Ciebie na bazie Twojej historii zachowań na naszej stronie. Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe. Podstawa prawna ww. działań: art. 6 ust. 1 lit f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora, spółek z Grupy CCC lub partnerów);
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
c. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Twoje Dane Osobowe możemy pozyskiwać także w związku z korzystaniem przez Ciebie z opcji rejestracji lub logowania się do Konta za pośrednictwem zewnętrznych usług uwierzytelniających, oferowanych przez inne podmioty niezależne od Administratora, np. firmy działające pod marką Apple lub Meta (Facebook). W takim przypadku pozyskujemy Twoje Dane Osobowe takie jak m.in. imię i nazwisko lub nazwa użytkownika, oraz adres e-mail (niektóre funkcjonalności mogą również umożliwiać przekazywanie opublikowanego przez Ciebie awatara).
W przypadku korzystania z takich usług nie jest wymagana dodatkowa rejestracja w ramach naszego Sklepu. Zostaniesz przekierowany do serwisu zewnętrznego, w którym możesz się zalogować za pośrednictwem posiadanego konta. W takiej sytuacji konto użytkownika w serwisie zewnętrznym jest łączone z naszą usługą. Za pośrednictwem tego łącza automatycznie otrzymujemy dane osobowe z serwisu zewnętrznego. Zostają nam przekazane następujące dane: Twój adres e-mail podany do rejestracji w serwisie zewnętrznym oraz wszelkie informacje dodatkowe udostępniane przez użytkownika podczas uwierzytelniania konta w serwisie zewnętrznym. Usługi logowania dostarczane przez podmioty trzecich umożliwiają nam uproszczenie logowania dla nowych użytkowników, którzy nie chcą założyć nowego konta w naszych usługach. Usługi logowania osób trzecich umożliwiają nam uproszczenie logowania tym z Was, którzy nie chcą założyć nowego konta w Sklepie.
Do naszych Usług możesz się logować za pośrednictwem:
• konta Apple – do ustalenia
usługa dostarczana przez Apple Distribution International Ltd. (Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Irlandia). Więcej informacji pod adresem: https://support.apple.com/en-us/HT210318
• konta na Facebooku
usługa dostarczana przez Meta Platforms Ireland Ltd. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Więcej informacji pod adresem: https://www.facebook.com/help/2230503797265156
Możesz w każdym czasie odłączyć swoje konta w usłudze logowania podmiotów trzecich od posiadanego Konta w Sklepie Internetowym. Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
• konto Apple: https://support.apple.com/en-us/HT210426
• na Facebooku: https://www.facebook.com/help/2230503797265156;
Ww. Dane Osobowe przypiszemy do Twojego konta i będziemy przetwarzać w celach, które opisaliśmy w pkt a – c powyżej.
Pamiętaj, że korzystanie z zewnętrznych usług uwierzytelniających może wiązać się z dostępem do Twoich Danych Osobowych przez ich dostawców, dlatego koniecznie zapoznaj się z regulaminem i zasadami przetwarzania Twoich danych osobowych przez podmioty oferujące takie usługi.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby dokonać rejestracji w Serwisie.
Twoje dane co do zasady będziemy przetwarzać przez okres Twojego korzystania z konta (przy czym dla ich większej ochrony, mogą zostać usunięte po trzech latach od Twojej ostatniej aktywności w ramach Serwisu), a w przypadku działań marketingowych – do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
3. Usługi elektroniczne
Twoje Dane Osobowe w naszych systemach mogą być zebrane zarówno podczas realizacji internetowego zamówienia w sklepie stacjonarnym, Twojej aktywności w Serwisie lub Aplikacji, w tym informacje zbierane przez pliki cookies lub podobne technologie, które mogą zostać powiązane z konkretną osobą (oczywiście w tym przypadku – w zależności od zakresu Twojej zgody na korzystanie z nich), są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. realizacja zamówienia złożonego w sklepie internetowym, podczas korzystania przez pracownika z systemu obsługi zamówień, składania zamówieni przy użyciu tabletów w sklepach stacjonarnych – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność wykonania umowy;
b. realizacja zawartej umowy o świadczenie usług elektronicznych, w tym przede wszystkim zapewnienie Ci możliwości zapoznania się z materiałami, które udostępniamy w ramach naszego Serwisu w oparciu o treść Regulaminu – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy, którą zawierasz podczas korzystania z funkcjonalności Serwisu;
c. działania marketingowe Administratora, spółek z Grupy CCC lub partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie) np. prezentowanie Ci reklam i ofert naszej Grupy, także dostosowywanych do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie (w sposób uproszczony analizujemy Twoją aktywność dzięki czemu możemy lepiej dostosować się do określonych, ogólnych grup naszych Użytkowników, np. inne banery możemy kierować do mężczyzn, a inne do kobiet). Analiza Twojej aktywności może nam również posłużyć do tworzenia i prezentowania Ci dedykowanych Tobie reklam i ofert możliwie dostosowanych do Twoich preferencji, np. ich wynikiem może być bardzo korzystna, czasowa oferta skierowana do Ciebie na bazie Twojej historii zachowań na naszej stronie. Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe. Podstawa prawna ww. działań: art. 6 ust. 1 lit f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora, spółek z Grupy Kapitałowej CCC lub partnerów);
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę Kapitałową CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
d. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak może być konieczne ze względu na właściwość świadczonych przez nas usług drogą elektroniczną, a tym samym konieczne, aby korzystać z Serwisu. Bez podania wspominanych Danych Osobowych nie bylibyśmy w stanie świadczyć Ci usług, a Ty nie mogłabyś/mógłbyś z nich korzystać.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres wykonywania umowy, a w przypadku działań marketingowych - do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń, przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego, lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
4. MODIVOclub
Twoje Dane Osobowe podane przez Ciebie podczas rejestracji do MODIVOclub, a następnie uczestnictwa w MODIVOclub są lub mogą być przetwarzane w celach:
a. realizacja umowy - podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do wykonania zawartej umowy, którą zawarłeś/aś poprzez akceptację Regulaminu MODIVOclub;
b. działania marketingowe Administratora lub jego partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie) dla celów związanych z analizą i profilowaniem jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Współadministratorów (więcej na temat współadministrowania dowiesz się z Polityki Prywatności MODIVOclub), polegający na dostosowaniu komunikatów marketingowych dla potrzeb klubowiczów, dzięki czemu klubowicze mogą otrzymywać oferty i promocje bardziej dopasowane do ich zainteresowań, wymagań i potrzeb. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO;
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
c. wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze jako organizatorze programu lojalnościowego jakim jest MODIVOclub. W związku z tym Twoje dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu wykonania obowiązków prawnych m.in. takich jak:
• obowiązki podatkowe, wynikające m.in. z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• obowiązki wynikające z przysługujących Ci uprawnień, np. uprawnienie do złożenia reklamacji, uprawniania przyznane na podstawie RODO,
• obowiązki Administratora związane z prowadzonymi postępowaniami oraz obowiązkiem udzielania wyjaśnień organom państwowym, np. Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c. RODO
d. kontaktu w sprawie MODIVOclub, Regulaminu, Polityki prywatności lub kiedy masz pytania dotyczące innych spraw. Przetwarzamy dane w celu obsługi Klubowiczów kontaktujących się z nami, udzielenia odpowiedzi na pytania, zgłoszenia lub reklamacje. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO
e. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby przystąpić do MODIVOclub.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres konieczny do wykonywania umowy (rezygnacji z udziału w MODIVOclub), wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, a także przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe), chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego, lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności MODIVOclub.
5. Newsletter
Twoje Dane Osobowe, w tym podane w związku z zapisem na Newsletter są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. realizacja umowy o świadczenie Newslettera – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do wykonania zawartej umowy (Regulamin usługi newsletter) – aby wysyłać do Ciebie np. mailem lub za pośrednictwem wiadomości sms, mms, push lub komunikatorów mających dla Ciebie analogiczne zastosowanie przypisanych bezpośrednio do Twojego numeru telefonu (np. Messenger, WhatsApp), atrakcyjne reklamy i oferty (rabaty). Oczywiście możesz zrezygnować z newslettera w każdym czasie.
b. działania marketingowe, analityczne i statystyczne Administratora lub jego partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie), także dostosowywanych do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie (w sposób uproszczony analizujemy Twoją aktywność (np. historię Twoich zakupów oraz zachowań na naszej stronie) dzięki czemu możemy lepiej dostosować się nie tylko do określonych, ogólnych grup naszych klientów, ale także Twoich preferencji)). Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej;
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę Kapitałową CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
c. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby zapisać się na Newsletter.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres konieczny do wykonywania umowy (rezygnacji z newslettera), wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, a także przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe), chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego, lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
6. Złożenie zamówienia
Twoje Dane Osobowe zebrane w związku ze złożeniem zamówienia, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. realizacja Twojego zamówienia i wykonanie zawartej umowy – w szczególności potwierdzenia jego złożenia lub wysłania do Ciebie lub punktu odbioru wybranego produktu, jak również w razie potrzeby skontaktowania się z Tobą w tej sprawie – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy sprzedaży, którą zawierasz po złożeniu zamówienia;
b. działania marketingowe, analityczne i statystyczne Administratora lub jego partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie), także dostosowywanych do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie (w sposób uproszczony analizujemy Twoją aktywność (np. historię Twoich zakupów oraz zachowań na naszej stronie) dzięki czemu możemy lepiej dostosować się nie tylko do określonych, ogólnych grup naszych Klientów, ale także Twoich preferencji)). Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej;
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę Kapitałową CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt XIV poniżej).
c. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią;
d. wystawienie i przechowywanie faktur i dokumentów księgowych oraz rozpatrywanie reklamacji i zwrotów w terminie i formie określonych w przepisach – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c. RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby złożyć zamówienie.
W celu realizacji zamówienia Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres wykonywania umowy, a także przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe - zgodnie z ustawą o rachunkowości dowody księgowe dotyczące umowy sprzedaży przechowuje się co najmniej 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym umowa została ostatecznie zakończona/rozliczona), a w przypadku działań marketingowych – do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń, przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
7. Reklamacje
Twoje Dane Osobowe podane przez Ciebie w związku ze złożeniem reklamacji i zebrane w toku ewentualnej dalszej komunikacji, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. rozpatrzenie Twojej reklamacji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c. RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
b. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak może być konieczne, aby złożyć reklamację.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres realizacji Twojej reklamacji, chyba że przepisy prawa (np. rachunkowe) będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek, gdybyś miał wobec nas jakiekolwiek roszczenia, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego, lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
8. Kontakt
Twoje Dane Osobowe podane przez Ciebie w celu kontaktu z nami, np. poprzez formularz kontaktowy i zebrane w toku ewentualnej dalszej komunikacji, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. komunikacja z Tobą i udzielenie odpowiedzi na Twoją wiadomość – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora;
b. w zależności od treści komunikacji, podjęcie działań na Twoje żądanie przed zawarciem stosownej umowy – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
c. w zależności od treści Twojej wiadomości: działania marketingowe Administratora, spółek z naszej Grupy lub partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie) – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora, spółek z Grupy lub partnerów), także dostosowywane do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie;
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę Kapitałową CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
d. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak może być konieczne, aby się z nami skutecznie komunikować.
Twoje dane co do zasady będziemy przetwarzać do czasu zakończenia komunikacji z Tobą, a w przypadku działań marketingowych – do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
9. Profile w mediach społecznościowych
Twoje Dane Osobowe, w tym te które pozostawiasz odwiedzając nasze profile w mediach społecznościowych (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe) są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. umożliwienie Ci aktywności na profilu, efektywne prowadzenie naszego profilu, poprzez przedstawianie Ci informacji o naszych inicjatywach i innej aktywności oraz w związku z promowaniem przez nas różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, w tym spółek z naszej Grupy lub partnerów (podmioty opisane w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie) – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub stronę trzecią w postaci promowania marki oraz poprawiania jakości świadczonych usług;
b. zawarcie i realizacja umowy dotyczącej wykorzystywania przez nas, w szczególności na naszym koncie instagramowym oraz w innych materiałach promocyjnych, Twoich zdjęć, które przekażesz nam lub oznaczysz odpowiednim hasztagiem – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. wykonanie łączącej nas umowy licencji;
c. działania marketingowe, analityczne i statystyczne Administratora lub jego partnerów (podmioty trzecie wymienione w Polityce Cookies) lub innych tzw. stron trzecich, z którymi współpracujemy, np. prezentowanie Ci reklam i ofert (rabatów), także dostosowywanych do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie (w sposób uproszczony analizujemy Twoją aktywność (np. historię Twoich zakupów oraz zachowań na naszej stronie) dzięki czemu możemy lepiej dostosować się nie tylko do określonych, ogólnych grup naszych Klientów, ale także Twoich preferencji)). Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej;
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę Kapitałową CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
d. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby w pełni korzystać z funkcjonalności naszych profili w mediach społecznościowych.
Administrator gromadzi dane dotyczące wszelkiej komunikacji, treści oraz inne informacje przekazywane bezpośrednio przez użytkowników, przykładowo w związku z publikacją treści na fanpage’u, profilu lub wysłaniem wiadomości prywatnej. Jeśli posiadasz konto w serwisie społecznościowym, wówczas mamy również dostęp do informacji ustawionych przez Ciebie jako publiczne, w tym: nazwa użytkownika, informacje zawarte w profilu publicznym oraz wszelkie treści udostępniane publicznie.
Gdy korzystasz z fanpage’a, profilu na portalach społecznościowych, te korzystają z plików cookie i innych podobnych technologii, aby monitorować Twoje zachowania. Dzięki temu otrzymujemy tak zwane „statystyki strony”, które przedstawiają wyłącznie zanonimizowane dane statystyczne o użytkownikach odwiedzających fanpage czy profil i nie ma możliwości powiązania ich z Tobą czy inną osobą. Nie mamy dostępu do danych osobowych wykorzystywanych przez Facebook na potrzeby przygotowywania statystyk strony. Przetwarzanie danych celem przygotowywania statystyk prowadzi wyłącznie Facebook/Instagram. Dzięki ww. statystykom możemy optymalizować nasz fanpage’e czy profil np. poprzez lepsze dopasowanie zamieszczanych treści do zainteresowań i nawyków odwiedzających nasze media społecznościowe.
Jeśli zdecydujesz się na zawarcie umowy zgodnie z ppkt b. powyżej Twoje Dane Osobowe będą przetwarzane przez okres jej wykonywania, a w pozostałym zakresie – przez okres niezbędny dla zrealizowania ww. celów lub do czasu skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, a także przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe), chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń, przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
10. Livechat
Twoje Dane Osobowe, które przekazujesz podczas prowadzenia z nami rozmowy tekstowej w formie czatu (np. przy wykorzystaniu wirtualnego asystenta dostępnego w naszym Serwisie lub funkcjonalności Messenger) są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. obsługi zapytania poprzez czat – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora;
b. w zależności od treści komunikacji, podjęcie działań na Twoje żądanie przed zawarciem stosownej umowy – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
c. w zależności od treści Twoich wiadomości, działania marketingowe, analityczne i statystyczne Administratora lub partnerów (podmioty trzecie wymienione w Polityce Cookies) lub innych tzw. stron trzecich, z którymi współpracujemy – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej;
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę Kapitałową CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
d. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Podanie Danych Osobowych nick oraz innych danych związanych pytaniem skierowanym za pośrednictwem chata (np. dotyczącym reklamacji) jest dobrowolne, jednak może być konieczne, aby skorzystać z funkcjonalności chatu (skutecznie komunikować się z nami).
Nasz wirtualny asystent zbiera różnego rodzaju informacje, które co do zasady nie stanowią Danych Osobowych (nie pozwalają na Twoją identyfikację). W niektórych jednak przypadkach, z uwagi na podane przez Ciebie informacje podczas korzystania z niej, faktycznie możliwa jest Twoja identyfikacja. Właścicielem tej funkcjonalności oraz administratorem Twoich Danych Osobowych w związku z korzystaniem z niej jest również:
• Zowie Inc. (więcej informacji o przetwarzaniu przez tę spółkę Twoich Danych Osobowych znajduje się tutaj: https://getzowie.com/privacy-policy/).
Twoje dane co do zasady będziemy przetwarzać do czasu zakończenia komunikacji z Tobą, a w przypadku działań marketingowych – do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
11. Powiadomienia o dostępności produktu
Twoje Dane Osobowe podane w związku z chęcią skorzystania z usługi w postaci powiadomienia o produktach, np. dostępności / cenie produktu są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a. przesłanie powiadomienia – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy świadczenia usługi w postaci powiadomienia o produkcie;
b. działania marketingowe Administratora, spółek z Grupy CCC lub partnerów (podmioty wymienione w Polityce Cookies lub inne tzw. strony trzecie, z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie) – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora, spółek z Grupy CCC lub partnerów);
Pamiętaj, że z uwagi na prowadzoną przez Grupę Kapitałową CCC wspólną politykę promocji i rozwoju, Twoje Dane Osobowe mogą być w tym celu przetwarzane przez wszystkie spółki z naszej Grupy (koniecznie zapoznaj się z pkt X poniżej).
c. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak może być konieczne, w celu otrzymania powiadomienie o dostępności produktu.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres konieczny do powiadomienia Cię o produkcie (okres ten może się różnić w zależności od wybranego przez Ciebie towaru), chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
12. Badanie satysfakcji klientów
Twoje Dane Osobowe udostępnione nam w związku z badaniem satysfakcji ze świadczonych przez nas usług lub wyrażenia opinii o zakupionym produkcie, są lub mogą być przez nas przetwarzane w następujących celach:
a. badanie satysfakcji klientów (np. poprzez wykorzystanie różnego typu ankiet), ulepszenie Sklepu Internetowego lub Aplikacji i jakości oferowanych przez Administratora usług – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią;
b. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić Ci udział w badaniu satysfakcji. Ich podanie umożliwi nam natomiast poznanie Twojego zdania na temat świadczonych przez nas usług i pozwoli nam na ulepszenie Sklepu Internetowego lub Aplikacji.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres konieczny do przeprowadzenia badania satysfakcji oraz opracowania i wdrożenia rozwiązań zmierzających do ulepszenia Sklepu Internetowego lub Aplikacji i jakości świadczonych usług, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego, lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Informacje o odbiorcach Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie VIII niniejszej Polityki.
Informacje o ewentualnym przekazywaniu Twoich Danych Osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) zostały szczegółowo opisane w punkcie IX niniejszej Polityki.
Prawa jakie Ci przysługują w związku z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych zostały szczegółowo opisane w punkcie XI niniejszej Polityki.
V. Czy jesteś zobowiązany do podania nam swoich danych i jakie są ewentualne konsekwencje ich niepodania
Podanie przez Ciebie Danych Osobowych w Sklepie Internetowym, Sklepie stacjonarnym lub Aplikacji jest dobrowolne, jednak jest konieczne do skorzystania z określonych funkcjonalności naszego sklepu na przykład do złożenia zamówienia i jego rozliczenia (zawarcia i wykonania umowy sprzedaży), przystąpienia do MODIVOclub, skorzystania z funkcjonalności MODIVOclub, rejestracji Konta lub dokonania Rezerwacji (zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług) lub skorzystania z naszych formularzy.
Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia odpowiedniej umowy danych wskazany jest uprzednio w Sklepie Internetowym, Sklepie stacjonarnym lub Aplikacji (oznaczamy dane, których podanie jest konieczne do zawarcia umowy/skorzystania z określonej funkcjonalności), w ramach innych kanałów komunikacji z Klientem lub w Regulaminie. Konsekwencją niepodania Danych Osobowych może być brak możliwości skutecznego dokonania powyższych czynności.
VI. Czy Twoje dane podlegają profilowaniu i co to dla Ciebie oznacza
Administrator na potrzeby prezentowania ogólnych reklam, ofert lub promocji (rabatów), przeznaczonych dla wszystkich Klientów, w sposób dostosowywany do zainteresowań danego Klienta, może zapoznawać się z jego preferencjami, np. poprzez analizę tego jak często odwiedza on oraz czy i jakie produkty kupuje lub rezerwuje w Sklepie Internetowym, sklepach stacjonarnych należących do Administratora. Pozwala to na lepsze zrozumienie Twoich oczekiwań oraz dostosowanie się do jego potrzeb, nie wpływając jednak istotnie na jego decyzje. Dzięki korzystaniu przez Administratora z zawansowanych technologii, powyższe działania często będą wykonywane przez system w sposób zautomatyzowany, dzięki czemu wysyłane treści będą najbardziej aktualne, a Klient będzie mógł szybko się z nimi zapoznać.
Administrator może przetwarzać również informacje dotyczące preferencji Klienta, które mogą mieć niekiedy charakter Danych Osobowych, a zostały udzielone Administratorowi przez Klienta dobrowolnie poprzez funkcjonalność Aplikacji, w Sklepie Internetowym lub aktywności w MODIVOclub, w tym w celu ograniczenia prezentowanych Produktów lub Promocji do konkretnego rozmiaru (np. rozmiar obuwia) lub do konkretnych kategorii (np. produkty męskie/damskie/dziecięce). Analiza wizyt na naszej stronie oraz zebrane informacje o sposobie korzystania z niej mogą nam również pomagać w identyfikacji nadużyć typu ad fraud.
VII. Czy korzystając z naszej aplikacji udostępniasz nam obszary np. swojego telefonu
W celu uruchomienia funkcjonalności Aplikacji polegających na skanowaniu i zapisywaniu kodów kreskowych Produktów, prezentacji Produktów na podstawie wgranych przez Ciebie zdjęć, zapisywaniu informacji umożliwiających działanie Aplikacji w trybie offline, wyszukiwaniu za pośrednictwem geolokalizacji sklepu stacjonarnego lub określonego punktu odbioru przesyłki, Administrator może uzyskiwać, w tym za Twoją zgodą, dostęp do następujących obszarów Twojego urządzenia mobilnego:
a) aparat fotograficzny;
b) pamięć urządzenia;
c) geolokoalizacja.
VIII. Kto może być odbiorcą Twoich danych?
Każdorazowo katalog odbiorców Danych Osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika przede wszystkim z zakresu usług z jakich korzystasz.
Katalog odbiorców danych wynika również z Twojej zgody lub z przepisów prawa, oraz doprecyzowywany jest w wyniku działań podejmowanych przez Ciebie w Sklepie Internetowym, stacjonarnym, Aplikacji lub MODIVOclub.
W przetwarzaniu Danych Osobowych w ograniczonym zakresie mogą brać udział partnerzy Administratora, w szczególności podmioty, które technicznie pomagają sprawnie prowadzić działalność Sklepu Internetowego, stacjonarnego, Aplikacji i MODIVOclub, w tym komunikację z Tobą (np. wspierają nas w wysyłaniu wiadomości e-mail, a w przypadku działań reklamowych – także w kampaniach marketingowych), dostawcy usług hostingu lub usług teleinformatycznych, przewoźnicy lub pośrednicy realizujący przesyłki Zamówień, podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmioty oferujące zawarcie umowy o kredyt konsumencki, firmy, które serwisują oprogramowanie, wspierają Administratora w kampaniach marketingowych, jak również dostawcy usług prawnych i doradczych.
Na powyższych zasadach Twoje Dane Osobowe mogą być również przekazywane spółkom z Grupy CCC wskazanym w pkt. XIII Polityki.
Przede wszystkim w ramach działalności marketingowej (reklamowej) Administrator korzysta z usług podmiotów trzecich, które stosują w Sklepie Internetowym / Aplikacji pliki cookies lub podobne technologie. Katalog tych podmiotów został szczegółowo wskazany Polityce Cookies.
IX. Czy twoje dane są przekazywane również do państw trzecich (spoza europejskiego obszaru gospodarczego)?
W ramach korzystania przez Administratora z narzędzi wspierających jego bieżącą działalność udostępnianych np. przez firmę Google, Dane Osobowe Klienta mogą być przekazywane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym podmiot z nim współpracujący utrzymuje narzędzia służące do przetwarzania Danych Osobowych przy współpracy z Administratorem.
Odpowiednie zabezpieczenia przekazywanych Danych Osobowych zostały zapewnione przez Administratora poprzez zastosowanie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych na mocy decyzji Komisji Europejskiej oraz umów powierzenia danych do przetwarzania, spełniających wymogi RODO. W przypadku przekazywania danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dokładamy wszelkich starań, żeby nasi partnerzy zapewniali odpowiedni poziom ochrony poprzez podjęcie dodatkowych zabezpieczeń bezpieczeństwa Danych Osobowych.
Klient ma prawo uzyskać kopię stosowanych przez Administratora zabezpieczeń dotyczących transferu Danych Osobowych do państwa trzeciego, kontaktując się z nami (dane kontaktowe w pkt. II Polityki).
X. Wspólna Polityka promocji i rozwoju
Podmioty, których listę znajdziesz w puncie XIV Polityki ściśle ze sobą współpracują i są powiązane są ze sobą organizacyjnie. W celu zapewnienia wszystkim Użytkownikom naszych usług, w tym Klientom naszych sklepów jak najwyższego standardu oferowanych produktów i świadczonych usług, podjęliśmy działania uwspólniające niektóre procesy przetwarzania Danych Osobowych na poziomie całej Grupy.
W tym celu stworzyliśmy wspólną politykę promocji i rozwoju naszej Grupy. Dotyczy ona obszarów, w których w naszej ocenie wspólny kierunek działania całej Grupy ma największą wartość dla naszych Klientów, tj.: prowadzenie przedsięwzięć, działania marketingowe, analityczne i statystyczne, w tym oparte o profilowanie, które finalnie wpływają na podnoszenie jakości naszych produktów, a przede wszystkim na podnoszenie jakości obsługi Użytkowników naszych usług oraz Klientów naszych sklepów.
Już po nawiązaniu relacji z jednym podmiotem, np. poprzez korzystanie z Serwisu, przystąpienie do MODIVOclub, także pozostałe podmioty z Grupy ułatwią Ci dostęp do najciekawszych promocji, wybór najbardziej atrakcyjnych ofert zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, prowadzonych przez te podmioty.
W zależności więc od tego, z którym podmiotem z naszej Grupy nawiązujesz relację, to ta spółka staje się Administratorem Twoich Danych Osobowych we wszystkich celach związanych z tą relacją. Z uwagi jednak na fakt, że prowadzimy wspólną politykę promocji i rozwoju, administratorem Twoich Danych Osobowych mogą stać się także pozostałe podmioty z Grupy w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (także opartych o profilowanie), w tym organizacyjnych oraz podnoszenia jakości naszych produktów i usług (w uproszczeniu - w tym wąskim zakresie stajesz się Klientem całej naszej Grupy).
Chcemy jak najlepiej dopasować się do Twoich potrzeb i oczekiwań, dlatego podmioty należące do naszej Grupy mogą przetwarzać Twoje Dane Osobowe w tych celach – jako odrębni administratorzy Twoich danych. Dotyczy to w szczególności danych identyfikacyjnych Użytkownika, w szczególności, gdy jest także Klientem podmiotu z Grupy, dotychczasowej komunikacji marketingowej, czy aktywności w narzędziach / platformach dostarczanych przez podmioty (sklepy internetowe, aplikacje, serwisy, itp.). Podmioty z Grupy na bieżąco będą wymieniać się danymi osobowymi w tym zakresie.
Przykładowo, mogą analizować m.in. to, o jakich promocjach otrzymujesz informacje w ramach newslettera lub komunikacji związanej z uczestnictwem w MODIVOclub, tak aby otrzymywane informacje od innych podmiotów z Grupy nie powtarzały się. Pozwoli Ci to efektywnie skorzystać z jak największej ilości promocji, a komunikacja, którą będziesz otrzymywać, będzie czytelniejsza i lepiej dopasowana do Twoich potrzeb.
Podstawą prawną wspomnianych działań, w tym ich koordynacji na poziomie Grupy (wymiany danych) jest nasz prawnie uzasadniony interes (rozwój i promocja naszej Grupy, w tym marketing własny Administratora oraz podmiotów z Grupy - art. 6 ust. 1 lit. f. RODO), który wynika z faktu, że jesteśmy jedną Grupą. Pamiętaj, że zawsze możesz się sprzeciwić takim naszym działaniom (może to jednak wpłynąć na Twój komfort korzystania z usług).
Opisane działania poszczególne podmioty z Grupy będą wykonywały do czasu wniesienia przez Ciebie wspomnianego sprzeciwu. Niektórych z opisanych działań zaprzestaniemy również, gdy nie będziemy mogli dalej przetwarzać Twoich Danych Osobowych jako Użytkownika naszego Serwisu, naszego Klienta w sklepach, odbiorcy newslettera, zakończenia udziału w MODIVOclub (np. zrezygnujesz z usługi). Niekiedy przepisy prawa mogą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych Danych Osobowych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
W procesach, o których piszemy w tym punkcie mogą nas wspierać podmioty, o których wspominaliśmy w punktach VI i VII niniejszej Polityki. Są to informacje co do zasady wspólne dla całej Grupy (odnoszą się również do pozostałych podmiotów wymienionych poniżej).
Szczegółowe kwestie dotyczące na przykład tego, jak w praktyce może być realizowany marketing przez poszczególne podmioty z Grupy, znajdziesz w politykach prywatności dedykowanych dla każdej z nich (wskazaliśmy je w puncie XIV Polityki). Znajdziesz w nich również inne informacje dotyczące Twoich danych (przy czym oczywiście podejście do ochrony i przetwarzania Danych Osobowych wszystkie podmioty z Grupy mają co do zasady tożsame).
XI. Jakie prawa Ci przysługują
W każdym czasie przysługują Ci następujące prawa:
a. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
b. przenoszenia Danych Osobowych, które dostarczyłeś Administratorowi i które są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy, np. do innego administratora;
c. dostępu do Danych Osobowych (w tym np. otrzymania informacji, które Dane Osobowe są przetwarzane lub ich kopii);
d. żądania sprostowania i ograniczenia przetwarzania (np. jeśli Dane Osobowe są nieprawidłowe) lub usunięcia Danych Osobowych (np. w przypadku, gdy były one przetwarzane niezgodnie z prawem);
e. cofnięcia każdej wyrażonej Administratorowi zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jej cofnięciem;
f. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Cię Danych Osobowych dokonywanego w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej (jeżeli nie ma innych ważnych prawnie uzasadnionych podstaw przetwarzania nadrzędnych wobec interesów Klienta). Jeżeli Dane Osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczącego Twoich Danych Osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim – w takim wypadku Danych Osobowych nie wolno już przetwarzać do takich celów.
XII. Czy będą do Ciebie przesyłane informacje handlowe (np. na Twój adres e-mail lub numer telefonu)?
Administrator posiada techniczną możliwość komunikowania się z Klientem na odległość (np. wiadomość e-mail, sms).
Informacje handlowe związane z prowadzoną przez Administratora lub podmioty, które z nim współpracują (w tym podmioty z Grupy CCC), działalnością komercyjną mogą być przesyłane po wyrażeniu przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej, w tym po akceptacji regulaminu usługi Newsletter, a także akceptacji regulaminu MODIVOclub.
XIII. Jak zabezpieczamy Twoje dane?
Administrator uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych Danych Osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Udostępnianie na zewnątrz informacji o stosowanych środkach technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania, może osłabić ich skuteczność, przez co zagraża właściwej ochronie Danych Osobowych.
Administrator odpowiednio udostępnia np. następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione Danych Osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:
a. zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem;
b. certyfikat SSL na stronach Sklepu Internetowego, na których podawane są Dane Osobowe;
c. szyfrowanie danych służących do autoryzacji osoby korzystającej z funkcjonalności Sklepu Internetowego;
d. dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła.
XIV. Jakie podmioty wchodzą w skład Grupy CCC
W skład Grupy kapitałowej MODIVO wchodzą spółki:
a. CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach
b. CCC.eu Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach
c. CCC Shoes and Bags Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach
d. CCC Tech Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach
e. CCC Retail Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach
f. DeeZee Sp. z o.o. z siedzibą w Skawinie
g. MODIVO S.A. z siedzibą w Zielonej Górze
h. HalfPrice Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach
i. Rawaki Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach
j. Eobuwie.pl Logistics Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze
Poprzednie wersje dokumentów:
- obowiązujący do: 2025_04_02
- obowiązujący do: 2024-04-03
- obowiązujący do: 2024-02-11
- obowiązujący do: 2022-05-04
- obowiązujący do: 2022-02-14
- obowiązujący do: 2022-01-20