Cześć! Jak możemy Ci pomóc?

Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.

Dowiedz się, jak zwrócić produkt

Nadajesz zwrot w kilku paczkach?
Zarejestruj zgłoszenie wybierając jedynie produkty, które nadasz w jednej przesyłce. Następnie zarejestruj zgłoszenie ponownie, tym razem wybierając pozostałe produkty. W razie potrzeby możesz zrobić to samo kolejny raz - do zaznaczenia wszystkich towarów w zamówieniu.

W razie trudności lub niepoprawnie zarejestrowanego zwrotu, przesyłkę można nadać za darmo rejestrując zwrot na stronie www.szybkiezwroty.pl/eobuwie Pamiętaj, że w paczkach nadawanych w ten sposób powinna znaleźć się kartka z numerem zamówienia.

Ważne: jeden kod zwrotu służy do nadania tylko jednej przesyłki. Nie należy umieszczać większej ilości paczek w jednej skrytce Paczkomatu.

Całkowity czas realizacji zamówienia to zwykle 24h.

Czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy:

Paczkomaty InPost 24/7 / Kurier - najczęściej doręczane kolejnego dnia roboczego.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.

Pieniądze zwracamy zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu pozytywnego zakończenia weryfikacji zwrotu. W wyjątkowych sytuacjach czas zwrotu środków może wydłużyć się do 14 dni.

Środki zwracamy tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności:

- BLIK/PayU/Płatność kartą/PayPo/PayPal - zwrot za pośrednictwem tych serwisów realizujemy do 1-2 dni roboczych od zakończenia weryfikacji zwrotu,

- płatność przy odbiorze - zwrot na konto podane w formularzu zwrotu realizujemy do 14 dni.

- płatności specjalnymi voucherami (MyBenefit*, Medicover i inne) - nowy voucher wyślemy na Twój adres mailowy podany w zamówieniu do 3-5 dni roboczych od zakończenia weryfikacji zwrotu.

Nowy kod zachowuje taką samą datę ważności jak kod pierwotny, użyty w zamówieniu. Ważne: w przypadku zwrotu zamówienia, w którym zostanie użyty nowy kod, kolejny kod nie zostanie wygenerowany.*

Skorzystaj z opcji anulowania zamówienia poprzez chatbota. W okienku chatu podaj temat zgłoszenia - anulacja i daj się poprowadzić naszemu wirtualnemu asystentowi. Gdy zgłoszenie zostanie zrealizowane, otrzymasz potwierdzenie mailem.

Produkty z anulowanego zamówienia zostaną ponownie udostępnione na naszej stronie w ciągu 24 godzin.

Produkt uszkodził się w trakcie użytkowania lub ma ukrytą wadę? Nie martw się, możesz go zareklamować.

Dowiedz się, jak zareklamować produkt

Zamówienie w sklepie stacjonarnym możesz odebrać przez 5 dni handlowych dla zamówień opłaconych z metodą dostawy Odbierz w sklepie.

Więcej tematów znajdziesz na naszej stronie

Adres e-mail