REGULAMIN KLUBU EOBUWIE
Treść poniższego regulaminu jest dostępna w formacie PDF. Bezpłatny program do przeglądania plików w formacie PDF można pobrać ze strony producenta.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
MODIVOclub
organizowanego przez MODIVO S.A.
Drogi Kliencie,
dziękujemy za zainteresowanie platformą korzyści MODIVOclub. W każdej chwili możesz do nas dołączyć między innymi za pośrednictwem dedykowanych Stron Internetowych, Aplikacji lub w dedykowanych sklepach stacjonarnych (musisz mieć skończone 16 lat). Potwierdzeniem członkostwa będzie m.in. Identyfikator, który pozwoli Ci cieszyć się korzyściami z uczestnictwa w MODIVOclub. Jego głównym założeniem jest zorientowanie na Ciebie jako Klubowicza - jeśli skończyłeś 18 lat zapoznajemy się z Twoimi zainteresowaniami, np. poprzez historie zakupów dokonywanych u Organizatora lub Partnerów Strategicznych, czy ulubione produkty, co pozwala nam lepiej zrozumieć Twoje zwyczaje i oczekiwania, a następnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Jako pełnoletni Klubowicz będziesz miał dostęp do dedykowanych, spersonalizowanych korzyści i Ofert Klubowych Organizatora, Partnerów Strategicznych i Partnerów Wspierających, o których będziemy informować Cię np. mailowo, SMS-em, wiadomościami web push lub w Aplikacjach.
Jeśli masz ukończone 16 lat, ale nie jesteś jeszcze pełnoletni, możesz korzystać z MODIVOclub w ograniczonym zakresie i dowiadywać się przede wszystkim o ogólnych korzyściach i Ofertach Klubowych Organizatora, Partnerów Strategicznych i Partnerów Wspierających, przeznaczonych dla wszystkich naszych Klientów (działania wobec Ciebie możemy również planować na podstawie uproszczonej analizy Twojej aktywności). MODIVOclub zacznie przynosić Ci w pełni korzyści, gdy skończysz 18 lat. Oczywiście w każdym czasie możesz zrezygnować z uczestnictwa w MODIVOclub - w takim przypadku usuniemy Twoje Dane Osobowe zgodnie z Polityką Prywatności MODIVOclub.
Aby korzystać z jeszcze większej ilości dodatkowych korzyści, możesz wykupić dostęp do płatnej usługi MODIVOclub GOLD i cieszyć się pełnią przywilejów. Poniżej szczegółowo opisujemy zasady działania MODIVOclub, w tym MODIVOclub GOLD. Przekazywane przez nas informacje mogą wydawać Ci się drobiazgowe, jednak wymagają tego od nas przepisy prawa – staraliśmy się możliwie uprościć język, jednak gdybyś miał jakiekolwiek pytania, oczywiście chętnie na nie odpowiemy.
§ 1.
Przedmiot Regulaminu i założenia MODIVOclub
1. Niniejszy dokument określa:
a. zasady funkcjonowania MODIVOclub;
b. warunki uczestnictwa w MODIVOclub;
c. prawa i obowiązki Organizatora oraz Klubowiczów;
d. korzyści oferowane Klubowiczom, takie jak Oferty Klubowe, także Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających;
e. zasady funkcjonowania płatnej usługi MODIVOclub GOLD;
f. zasady prowadzenia Komunikacji.
2. MODIVOclub ma na celu promowanie i reklamę Organizatora, Partnerów Strategicznych i Partnerów Wspierających, w tym poprzez dopasowywanie do indywidualnych potrzeb Klubowiczów, np. poprzez analizę tego jak często pełnoletni Klubowicze odwiedzają Strony Internetowe, czy jakie produkty kupują w sklepach internetowych lub stacjonarnych Organizatora lub Partnerów Strategicznych. Częstsze korzystanie z usług Organizatora lub Partnerów Strategicznych i nabywanie ich produktów lub usług skutkuje ciekawszymi Ofertami Klubowymi i niespodziankami przygotowanymi dla tych Klubowiczów przez Organizatora, Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających. Wartością MODIVOclub jest również Komunikacja odnosząca się do Partnerów Strategicznych oraz Partnerów Wspierających (w tym m.in. prezentowanie ich Ofert Klubowych).
3. W celu efektywnego działania MODIVOclub, Organizator przekazał zarządzanie nim Podmiotom Zarządzającym, posiadającym odpowiednie doświadczenie i zasoby, w tym techniczne i organizacyjne, w prowadzeniu programów lojalnościowych. Podmioty Zarządzające, w oparciu o dostępne im informacje, realizują zadania polegające przede wszystkim na koordynacji działań Organizatora oraz Partnerów Strategicznych dotyczących MODIVOclub oraz efektywnym zarządzaniu Komunikacją i Ofertami Klubowymi w ramach MODIVOclub.
4. W ramach MODIVOclub, Organizator może tworzyć profile pełnoletnich Klubowiczów – analizując i prognozując ich osobiste preferencje, co pozwala Klubowiczom na skorzystanie z profitów niedostępnych dla innych klientów Organizatora, np. dedykowane Oferty Klubowe, czy wiadomości w ramach Komunikacji. Tworzenie profilu pełnoletniego Klubowicza jest niezbędne, gdyż bez jego opracowania Organizator nie byłby w stanie poznać potrzeb i upodobań Klubowicza, a Klubowicz nie mógłby w pełni korzystać z MODIVOclub.
5. MODIVOclub skierowany jest do każdej osoby powyżej 16 roku życia zainteresowanej udziałem w nim - dostęp do MODIVOclub nie jest ograniczony.
§ 2.
Definicje
Wszelkie określenia użyte w Regulaminie pisane wielką literą, będą miały następujące znaczenie, chyba że z kontekstu ich użycia wynika inaczej:
1. Aplikacje – oprogramowanie (aplikacje mobilne) administrowane przez Organizatora (aplikacja mobilna eobuwie, aplikacja mobilna Modivo) lub Partnerów Strategicznych (np. aplikacja mobilna CCC), przeznaczone do instalacji na posiadanym przez Klubowicza urządzeniu mobilnym i pozwalające w szczególności na korzystanie z Konta lub ze Stron Internetowych bez konieczności uruchamiania przeglądarki internetowej.
2. Dane Osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.
3. Formularz Zgłoszeniowy – formularz w formie elektronicznej wypełniany przez osobę przystępującą do MODIVOclub, zawierający jej Dane Osobowe. Formę Formularza Zgłoszeniowego ustala Organizator.
4. Identyfikator – elektroniczny kod kreskowy dostępny w Aplikacjach, oznaczony indywidualnym numerem, udostępniany nieodpłatnie Klubowiczom przez Organizatora. Identyfikator potwierdza przystąpienie Klubowicza do MODIVOclub i umożliwia korzystanie z jego przywilejów.
5. Klubowicz – osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i która przystąpiła do MODIVOclub, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument).
6. Komunikacja – usługa, w tym świadczona drogą elektroniczną, stanowiąca integralny element MODIVOclub. Komunikacja prowadzona może być przez Organizatora drogą elektroniczną, w szczególności w formie wiadomości e-mail, wiadomości sms/mms, wiadomości web i mobile push oraz drogą pocztową. Każdorazowo Komunikacja dotyczy MODIVOclub, w szczególności Ofert Klubowych oraz ofert dotyczących produktów i usług Organizatora, Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających, w tym ofert dedykowanych wyłącznie Klubowiczom. Każda forma Komunikacji dotycząca MODIVOclub dotyczy jednocześnie Organizatora (zwiększa jego rozpoznawalność). Organizator może prowadzić Komunikację także innymi kanałami. Komunikacja może stanowić informację handlową w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
7. Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym, pozwalający na korzystanie przez Klubowicza z funkcjonalności MODIVO. Klubowicz może mieć dostęp (albo ma możliwość dostępu) do Konta po przystąpieniu do MODIVOclub i zalogowaniu na Stronach Internetowych lub w Aplikacjach. W zależności od decyzji Klubowicza i akceptacji odrębnych regulaminów, Konto może być również elementem szerszych usług świadczonych elektronicznie, z których korzysta Klubowicz. Konto może umożliwiać edycję i przechowywanie informacji o Danych Osobowych Klubowicza, Identyfikatorze oraz dostęp do Ofert Klubowych. W zależności od decyzji Klubowicza i akceptacji odrębnych regulaminów, Konto może być również elementem szerszych usług świadczonych elektronicznie, z których korzysta Klubowicz.
8. MODIVOclub – program lojalnościowy prowadzony przez Organizatora i zarządzany przez Podmioty Zarządzające, którego zasady i warunki określa Regulamin. Celem MODIVOclub jest promocja i reklama Organizatora oraz Partnerów Strategicznych, a także prowadzenie Komunikacji dot. Organizatora, Partnerów Strategicznych oraz Partnerów Wspierających, w tym zwiększanie ich popularności, zachęcanie do zakupu ich produktów lub korzystania z ich usług, a także dostarczenie korzyści Klubowiczom.
9. MODIVOclub GOLD – płatna usługa w ramach MODIVOclub, oferująca Klubowiczom dodatkowe korzyści opisane szczegółowo w Regulaminie.
10. Oferta Klubowa – szczególne warunki sprzedaży produktów lub usług Organizatora, Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających, w określonym czasie, w tym dedykowane Klubowiczom (jak np. zniżki, obniżki, rabaty, bony, przeceny), uregulowane w ramach odrębnych zasad/regulaminów ofert klubowych, z których można skorzystać na zasadach tam określonych.
11. Organizator – Modivo S.A. z siedzibą w Zielonej Górze (adres: ul. Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra) wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000541722, NIP: 9291353356, REGON: 970569861, BDO: 000031285, o kapitale zakładowym w wysokości 2.008 001,00 zł w całości wpłaconym; adres email: info@modivo.pl, numer telefonu: +48 22 123 0123 (opłata jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora).
12. Partnerzy Strategiczni - podmioty, które w ramach długoterminowej współpracy opartej na wspólnych celach i znaczącym zaangażowaniu operacyjnym umożliwiają Klubowiczom korzystanie z Ofert Klubowych, zniżek, obniżek, rabatów, bonów, przecen lub innych korzyści dostępnych w MODIVOclub. Partnerzy Strategiczni mogą uczestniczyć w kluczowych projektach i inicjatywach związanych z MODIVOclub. Lista Partnerów Strategicznych stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
13. Partnerzy Wspierający – inne niż Organizator, Podmioty Zarządzające oraz Partnerzy Strategiczni podmioty, które w ramach afiliacyjnego programu partnerskiego, we własnym imieniu i na swoją rzecz, oferują Klubowiczom towary lub usługi. Działania promocyjne wynikające z Regulaminu, w szczególności Oferty Klubowe lub Komunikacja, mogą dotyczyć również produktów i usług Partnerów Wspierających. Skorzystanie z ofert Partnerów Wspierających może wymagać od Klubowiczów akceptacji odrębnych regulaminów. W ramach wspólnych działań promocyjnych Organizator ani Podmioty Zarządzające nie udostępniają Partnerom Wspierającym Danych Osobowych Klubowiczów. Aktualna lista Partnerów Wspierających dostępna jest w ramach Strony Internetowej pod adresem: https://modivo.club/pl).
14. Platforma – oprogramowanie działające w przeglądarce internetowej, dostępne na urządzeniach, w tym także urządzeniach mobilnych, udostępnianych do użytku klientom w sklepach stacjonarnych Partnerów Strategicznych, umożliwiające weryfikację asortymentu odwiedzanego przez klienta sklepu stacjonarnego oraz składanie zamówień na Stronach Internetowych bez konieczności zakładania lub logowania się do konta na Stronach Internetowych.
15. Podmioty Zarządzające - podmioty, którym Organizator przekazał zarządzanie MODIVOclub ze względu na posiadane przez nie doświadczenie i zasoby, w tym techniczne i organizacyjne. Podmiotami Zarządzającymi są wspólnie: (1) CCC S.A. z siedzibą Polkowicach przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000211692, REGON: 390716905, NIP: 6922200609, BDO: 000093431, o kapitale zakładowym 6.886.800,00 zł wpłaconym w całości, adres email: info.pl@ccc.eu, numer telefonu +48 422 144 222 (opłata jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora); oraz (2) HalfPrice Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000150702, NIP: 8392637238, REGON: 771268607, BDO: 000550165, o kapitale zakładowym: 672.600,00 zł, adres email: info.pl@halfprice.eu, numer telefonu +48 22 123 73 13 (opłata jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora).
16. Polityka Prywatności MODIVOclub – dokument opisujący zasady przetwarzania Danych Osobowych Klubowiczów dostępny pod adresem: https://modivo.club/pl/pl/lp/polityka-prywatnosci.
17. Regulamin/Umowa – niniejszy dokument określający zasady i warunki MODIVOclub oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Organizatora i Partnerów Strategicznych za pośrednictwem Stron Internetowych lub Aplikacji. Regulamin określa prawa i obowiązki Klubowicza oraz Organizatora. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Stroną Umowy, którą Klubowicz zawiera przystępując do MODIVOclub jest Organizator. Partnerzy Strategiczni, Partnerzy Wspierający ani Podmioty Zarządzające, nie są stroną Umowy z Klubowiczem.
18. Strony Internetowe – strony internetowe Organizatora (modivo.club/pl, modivo.com, modivo.pl, eobuwie.pl) oraz Partnerów Strategicznych (ccc.eu/pl, halfprice.eu).
19. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback – karta podarunkowa w postaci wirtualnej, bez fizycznego nośnika, umożliwiająca Klubowiczowi zapłatę za nabywane produkty, z wyłączeniem kart podarunkowych, w sklepach stacjonarnych Organizatora oraz Partnerów Strategicznych, na Stronach Internetowych, za pośrednictwem Aplikacji lub na Platformie, maksymalnie do kwoty odpowiadającej wartości Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback i w okresie jej ważności, bez możliwości doładowania. Wirtualna Karta Podarunkowa Cashback dostarczana jest w wiadomości e-mail w formie pliku PDF umożliwiającym jej wydruk oraz widoczna jest na Koncie;
20. Wymagania Techniczne – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z udostępnionym Klubowiczowi systemem teleinformatycznym, w tym do wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego on-line oraz korzystania z Konta, tj.: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu, w przypadku Aplikacji – urządzenie mobilne; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) aktywny numer telefonu komórkowego (4) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (5) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 x 768; (6) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies niezbędnych do działania Stron Internetowych lub Aplikacji oraz obsługi JavaScript. By zawrzeć Umowę za pośrednictwem Stron Internetowych Klubowicz musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
§ 3.
Postanowienia ogólne
1. W celu prowadzenia MODIVOclub, Organizator przy współpracy z Podmiotami Zarządzającymi prowadzą niezbędne dla funkcjonowania MODIVOclub działania wobec Klubowiczów, tj.:
a. analizowanie i prognozowanie aspektów dotyczących zachowania i osobistych preferencji pełnoletnich Klubowiczów, w tym w sposób zautomatyzowany, w celu tworzenia profili tych Klubowiczów, dedykowanych korzyści i Ofert Klubowych;
b. organizowanie Ofert Klubowych, w tym także promowanie Organizatora oraz Partnerów Strategicznych, przekazywanie ich zniżek, itd.;
c. świadczenie Klubowiczowi usługi Komunikacji (Komunikacja prowadzona jest przez Organizatora). Wiadomości w ramach Komunikacji mogą być również wysyłane przez Organizatora na zlecenie Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających w zakresie ich usług i towarów na zasadach opisanych w §6 Regulaminu.
2. MODIVOclub jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Udział Klubowicza w MODIVOclub jest bezpłatny i dobrowolny, z zastrzeżeniem korzystania z płatnej usługi MODIVOclub GOLD, o której mowa w §7 Regulaminu.
4. Klubowicz może przystąpić do MODIVOclub w dowolnym momencie jego trwania. Klubowicz może również w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w MODIVOclub na zasadach opisanych w §14 Regulaminu. Udział w MODIVOclub wymaga posiadania statusu konsumenta zgodnie z definicją „Klubowicza” zawartą w §2 Regulaminu.
5. W ramach uczestnictwa w MODIVOclub lub korzystania z usługi MODIVOclub GOLD Klubowiczowi przysługiwać będą korzyści opisane w załączniku nr 3 do Regulaminu. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w MODIVOclub, jak również korzystanie z usługi MODIVOclub GOLD nie mogą być przeniesione przez Klubowicza na osobę trzecią.
6. Żadne Oferty Klubowe ani inne szczególne korzyści nie podlegają łączeniu, chyba że co innego wynika z regulaminu danej Oferty Klubowej, innej szczególnej oferty cenowej lub produktowej.
7. Klubowicz zobowiązany jest do uczestnictwa w MODIVOclub w sposób zgodny postanowieniami Regulaminu oraz przepisami obowiązującego prawa. Klubowicz jest zobowiązany w szczególności do:
a. podania w Formularzu Zgłoszeniowym wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klubowicza;
b. niezwłocznego powiadomienia Organizatora o każdej zmianie swoich danych osobowych podanych w Formularzu Zgłoszeniowym;
c. zachowania numeru Identyfikatora w ścisłej poufności (do nieujawniana go jakimkolwiek osobom trzecim, z wyłączeniem Organizatora lub Partnerów Strategicznych);
d. korzystania z usług i funkcjonalności MODIVOclub w sposób niezakłócający jego funkcjonowania oraz w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klubowiczów, Organizatora lub Partnerów Strategicznych;
e. niedostarczania i nieprzekazywania w ramach MODIVOclub jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
f. niepodejmowania działań takich jak:
- podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klubowicza, w tym danych innych Klubowiczów lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania MODIVOclub;
- modyfikowanie w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Organizatora lub Partnerów Strategicznych;
g. pobrania Aplikacji tylko z legalnych źródeł.
8. Informacje dotyczące MODIVOclub prezentowane na Stronach Internetowych, w Aplikacjach lub w sklepach stacjonarnych Organizatora lub Partnerów Strategicznych, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.
9. Postanowienia Regulaminu nie mają zastosowania w stosunku do sprzedaży dokonywanej przez Organizatora lub Partnerów Strategicznych za pośrednictwem serwisu internetowego Allegro.pl. oraz zakupu kart podarunkowych znajdujących się w ofercie Organizatora lub Partnerów Strategicznych. Powyższe skutkuje wyłączeniem uprawnień Klubowicza nabytych na podstawie Regulaminu, w stosunku do wskazanego w zdaniu poprzedzającym kanału sprzedaży oraz zakupu wskazanych kart podarunkowych.
10. Organizator umożliwia Klubowiczowi kontakt:
a. pod adresem: Modivo S.A. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra;
b. pod numerem telefonu: +48 22 123 0123;
c. pod adresem email: info@modivo.pl.
Dodatkowo, Organizator może umożliwić Klubowiczowi komunikację za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, która pozwala na zachowanie pisemnej korespondencji pomiędzy Klubowiczem a Organizatorem, w tym daty i godziny takiej korespondencji na trwałym nośniku.
11. Partnerzy Strategiczni organizują dla swoich uczestników analogiczne do MODIVOclub programy lojalnościowe, również przekazując zarządzanie nimi Podmiotom Zarządzającym. Z przyczyn technicznych każda osoba może być uczestnikiem tylko jednego programu lojalnościowego pod nazwą “MODIVOclub”. W sytuacji, gdy w dniu 03.04.2025 r. dana osoba będzie uczestnikiem więcej niż jednego programu lojalnościowego pod nazwą “MODIVOclub”, zachowane zostanie członkostwo wyłącznie w tym programie lojalnościowym, do którego zapisała się ona najwcześniej, a umowy dotyczące pozostałych programów lojalnościowych zostaną wypowiedziane (dla niniejszego programu lojalnościowego - zgodnie z §9 ust. 4 Regulaminu). Do tego czasu każdy uczestnik programów lojalnościowych organizowanych przez Organizatora lub Partnerów Strategicznych samodzielnie może wybrać, w którym programie lojalnościowym chce pozostać - w tym celu powinien przed wskazaną powyżej datą wypisać się z programów lojalnościowych prowadzonych przez pozostałe podmioty).
§ 4.
Uczestnictwo w MODIVOclub
1. Od dnia 03.04.2025 r., z przyczyn technicznych, istnieje możliwość zapisania się wyłącznie do programu lojalnościowego pod nazwą “MODIVOclub” prowadzonego łącznie przez Partnerów Strategicznych CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach i HalfPrice Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach.
2. Posiadanie statusu Klubowicza wymaga:
a. ukończenia 16 lat i posiadania ograniczonej zdolności do czynności prawnych do czasu uzyskania pełnoletności lub posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych (umowa zawierana z osobą, która ukończyła 16 rok życia, a nie jest jeszcze pełnoletnia, należy do umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego);
b. usunięto;
c. usunięto;
d. zapoznania się przez Klubowicza z Regulaminem oraz Polityką Prywatności MODIVOclub i zaakceptowanie Regulaminu;
e. otrzymania Identyfikatora.
3. Usunięto.
4. Uczestnictwo w MODIVOclub oznacza, że Klubowicz zamawia otrzymywanie od Organizatora, w tym na zlecenie Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających, informacji handlowych wysyłanych w ramach Komunikacji. Zasady prowadzenia Komunikacji zostały opisane w §6 Regulaminu.
§ 5.
Identyfikator
1. Klubowicz może korzystać z Identyfikatora u Organizatora lub Partnerów Strategicznych.
2. Warunkiem skorzystania z dedykowanych Klubowiczowi korzyści u Organizatora lub Partnerów Strategicznych, takich jak m.in. Oferty Klubowe, może być okazanie Identyfikatora bądź podanie Organizatorowi lub Partnerom Strategicznym numeru telefonu komórkowego przypisanego do Konta.
3. W przypadku stwierdzenia uzyskania dostępu do Identyfikatora przez osobę trzecią, Klubowicz powinien zgłosić takie zdarzenie Organizatorowi (na adres info@modivo.pl, pod numerem telefonu +48 22 123 0123 lub w sklepie stacjonarnym Organizatora).
4. Identyfikatory są udostępniane nieodpłatnie.
5. Klubowicz może mieć tylko jeden Identyfikator.
6. Identyfikator może być używany wyłącznie przez Klubowicza, któremu została wydany.
§ 6.
Zasady prowadzenia Komunikacji
1. Integralnym elementem Umowy o udział w MODIVOclub jest świadczenie Klubowiczowi usług Komunikacji, w tym wysyłanie Klubowiczowi informacji handlowych za pośrednictwem kanałów, o których mowa w ust. 3 poniżej.
2. Komunikacja prowadzona jest przez Organizatora. Wiadomości w ramach Komunikacji mogą być również wysyłane przez Organizatora działającego na zlecenie Partnerów Strategicznych. Niezależnie od powyższego Komunikacja może dotyczyć również Partnerów Wspierających.
3. Komunikacja prowadzona jest drogą elektroniczną lub pocztową. Klubowicz może otrzymywać wiadomości w szczególności w formie:
a. wiadomości email,
b. wiadomości sms i mms na udostępniony numer telefonu,
c. wiadomości web i mobile push.
4. Komunikacja prowadzona w formie wiadomości email zawiera w szczególności oferty dotyczące produktów i usług Organizatora, Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających, w tym oferty dedykowane wyłącznie Klubowiczom. Komunikaty mailowe mogą zawierać również zestawienia produktów, Ofert Klubowych oraz rekomendacje modowe lub produktowe.
5. Komunikacja prowadzona w formie sms zawiera w szczególności krótkie komunikaty z informacją o rabacie lub zniżce, zasadach Oferty Klubowej, informacjami dotyczącymi produktów i usług Organizatora, Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających.
6. Komunikacja prowadzona w formie web i mobile push zawiera w szczególności oferty dotyczące produktów i usług Organizatora, Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających, w tym oferty dedykowane wyłącznie Klubowiczom.
7. Każdorazowo Komunikacja dotyczy MODIVOclub, w szczególności Ofert Klubowych, oraz ofert dotyczących produktów i usług Organizatora, Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających, w tym ofert dedykowanych wyłącznie Klubowiczom. Komunikacja może być prowadzona przez Organizatora na zlecenie Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających. Dzięki temu Klubowicz szybciej otrzyma interesujące go informacje, np. o Ofertach Klubowych dotyczących Partnerów Strategicznych lub Partnerów Wspierających.
8. Komunikacja może być ogólna lub spersonalizowana na podstawie analizy preferencji Klubowiczów i podejmowanych aktywności (jeśli skończyłeś 18 lat zapoznajemy się z Twoimi zainteresowaniami, np. poprzez historie dokonywanych zakupów lub ulubionych produktów, co pozwala nam lepiej zrozumieć Twoje zwyczaje i oczekiwania, a następnie dostosować naszą ofertę do Twoich potrzeb).
9. Komunikacja prowadzona jest zgodnie z decyzjami biznesowymi Organizatora.
10. Klubowicz ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania wiadomości w ramach prowadzonej Komunikacji poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w MODIVOclub. O tym jak złożyć takie oświadczenie informujemy w §14 Regulaminu.
11. W związku z tym, że Komunikacja (w tym wysyłanie Klubowiczom informacji handlowych) jest integralną częścią MODIVOclub, złożenie przez Klubowicza żądania zaprzestania wysyłania wiadomości w ramach Komunikacji za pośrednictwem jednego z kanałów wymienionych w ust. 3 powyżej (z wyłączeniem web i mobile push) lub usunięcia Danych Osobowych niezbędnych do prowadzenia Komunikacji, jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w MODIVOclub i nie wymaga składania dodatkowych oświadczeń.
12. Rezygnacja z MODIVOclub poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji, żądania zaprzestania wysyłania wiadomości w ramach Komunikacji lub usunięcia Danych Osobowych niezbędnych do prowadzenia Komunikacji, oznacza utratę członkostwa w MODIVOclub oraz wszystkich przywilejów i korzyści z tym związanych.
§ 7.
Płatna usługa MODIVOclub GOLD
1. Organizator oferuje Klubowiczom możliwość nabycia płatnej usługi MODIVOclub GOLD, w ramach której Klubowicz uzyskuje dostęp do dodatkowych korzyści w postaci:
1.1. zwrotu na Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback kwoty stanowiącej równowartość 10% wartości zakupów dokonywanych u Organizatora oraz Partnerów Strategicznych (tj. wartości transakcji dokonanej w sklepach stacjonarnych lub wartości zamówienia zrealizowanego na Stronach Internetowych, w Aplikacjach lub na Platformie) z wyłączeniem wartości zakupów opłaconych Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback, zakupu karty podarunkowej oraz zakupu usługi MODIVOclub GOLD. Warunkiem uzyskania korzyści: (1) w ramach Aplikacji, Stron Internetowych lub Platformy, jest zalogowanie się do Konta Klubowicza albo zidentyfikowanie się jako Klubowicz w procesie zakupów dokonywanych w trybie “gość”, (2) w razie dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych Organizatora lub Partnerów Strategicznych, jest okazanie przed dokonaniem płatności Identyfikatora Klubowicza lub podanie numeru telefonu przypisanego do Konta Klubowicza. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback będzie udostępniana osobno przy każdym zakupie realizowanym u Organizatora lub u Partnerów Strategicznych i będzie udostępniona Klubowiczowi odpowiednio:
a. za zakupy dokonywane w sklepach stacjonarnych Organizatora oraz Partnerów Strategicznych – niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu dokonania zakupów;
b. za zakupy dokonywane w Aplikacjach, na Stronach Internetowych lub na Platformie - po upływie terminu do dokonania zwrotu zakupów, za które została przyznana (tj. po upływie 30 dni licząc od następnego dnia po dniu odbioru lub dostarczenia produktu) - do tego czasu Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback będzie widoczna na Koncie Klubowicza z opisem “oczekująca”;
1.2. stałego, naliczanego w koszyku, rabatu na zakupy u sprzedawców innych niż Organizator oferujących produkty na Stronie Internetowej www.modivo.pl lub w Aplikacji Modivo (marketplace Modivo), w wysokości 10% od ceny aktualnej produktu. Warunkiem uzyskania korzyści jest zalogowanie się do Konta Klubowicza przed złożeniem zamówienia lub podanie Identyfikatora w razie zakupu w trybie “gość”;
1.3 możliwość skorzystania z programu Family & Friends na zasadach opisanych w §8 Regulaminu.
2. Korzyści oferowane w ramach usługi MODIVOclub GOLD nie łączą się z innymi promocjami, Ofertami Klubowymi czy akcjami, chyba że co innego wynika z odrębnego regulaminu takiej promocji, Oferty Klubowej lub akcji.
3. Warunkiem skorzystania z usługi MODIVOclub GOLD jest posiadanie statusu Klubowicza MODIVOclub.
4. Korzyści dostępne w usłudze MODIVOclub GOLD mogą być wykorzystane:
4.1. w odniesieniu do Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback – na zasadach szczegółowo określonych w regulaminie Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, stanowiącym załącznik nr 4 do Regulaminu;
4.2. w odniesieniu do stałego rabatu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.2 powyżej - rabat będzie naliczany automatycznie przed finalizacją zamówienia dla Klubowiczów zalogowanych lub takich, którzy podali Identyfikator w razie zakupu w trybie „gość”.
5. Klubowicz może dokonać zakupu usługi MODIVOclub GOLD w następujący sposób:
5.1. zakup usługi MODIVOclub GOLD z jednoczesną aktywacją:
a) w Aplikacjach (najpóźniej od 30 maja 2025 r.) - poprzez dodanie usługi do koszyka w ramach procesu zakupowego; albo
b) na Stronach Internetowych - poprzez dodanie usługi do koszyka w ramach procesu zakupowego; albo
c) na Platformie – poprzez przekierowanie do dedykowanej Strony Internetowej MODIVOclub dostępnej pod adresem https://modivo.club/pl; albo
d) w sklepach stacjonarnych Organizatora lub Partnerów Strategicznych – poprzez zidentyfikowanie się jako Klubowicz i nabycie usługi bezpośrednio przy kasie.
5.2. zakup usługi MODIVOclub GOLD bez jednoczesnej aktywacji:
a) w Aplikacjach (najpóźniej od 30 maja 2025 r.) - poprzez dodanie usługi do koszyka w ramach procesu zakupowego (kod aktywacyjny dla usługi MODIVOclub GOLD zostanie wysłany na adres email przypisany do Konta Klubowicza); albo
b) na Stronach Internetowych - poprzez dodanie usługi do koszyka w ramach procesu zakupowego (kod aktywacyjny dla usługi MODIVOclub GOLD zostanie wysłany na adres email przypisany do Konta Klubowicza); albo
c) na Platformie – poprzez przekierowanie do dedykowanej Strony Internetowej MODIVOclub dostępnej pod adresem https://modivo.club/pl (kod aktywacyjny dla usługi MODIVOclub GOLD zostanie wysłany na adres email przypisany do Konta Klubowicza); albo
d) w sklepach stacjonarnych Organizatora lub Partnerów Strategicznych – poprzez nabycie usługi bezpośrednio przy kasie (kod aktywacyjny dla usługi MODIVOclub GOLD zawarty będzie na wydruku paragonowym, dotyczącym tej transakcji); albo
e) u Partnerów Wspierających - poprzez nabycie vouchera wraz z kodem aktywacyjnym dla usługi MODIVOclub GOLD.
6. Klubowicz zawiera umowę z Organizatorem na czas określony 12 miesięcy, liczony od momentu zawarcia umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD zgodnie z ust. 8 poniżej. Po upływie 12 miesięcy usługa MODIVOclub GOLD wygasa automatycznie, a Klubowicz może na nowo zakupić usługę MODIVOclub GOLD na warunkach obowiązujących w chwili dokonywania nowego zakupu.
7. Płatność za świadczenie usługi MODIVOclub GOLD jest pobierana z góry. Płatność może być dokonana z wykorzystaniem metod płatności aktualnie dostępnych w Aplikacjach, na Stronach Internetowych lub na Platformie, z wykluczeniem płatności dokonywanych kartami podarunkowymi oraz metod płatności odroczonych (np. Klarna, PayPo). Za zakup usługi MODIVOclub GOLD w sposób wskazany w ust. 5 pkt. 5.1. lit. a-c oraz ust. 5 pkt. 5.2 lit. a-c powyżej, wystawiana jest faktura VAT albo paragon, która dostarczana jest na adres email podany przy zakupie usługi lub przypisany do Konta.
8. Umowa o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD jest zawarta:
8.1. w przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD z jednoczesną aktywacją - z chwilą zapłaty ceny za usługę;
8.2. w przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD bez jednoczesnej aktywacji - z chwilą otrzymania potwierdzenia aktywacji po wpisaniu kodu aktywacyjnego.
9. W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD z jednoczesną aktywacją, za pośrednictwem Aplikacji, Stron Internetowych albo Platformy, Klubowicz zaznacza checkbox w celu wyrażenia zgody na rozpoczęcie natychmiastowego świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
10. W przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD bez jednoczesnej aktywacji, Klubowicz w ramach aktywacji usługi MODIVOclub GOLD zaznacza checkbox w celu wyrażenia zgody na rozpoczęcie natychmiastowego świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
11. Zwrot produktu zakupionego w sklepach stacjonarnych Organizatora lub Partnerów Strategicznych, za zakup którego została wydana Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback, nie przysługuje.
12. W razie zwrotu przez Klubowicza produktów opłaconych w całości lub w części przy wykorzystaniu korzyści opisanej w ust. 1 pkt. 1.1 powyżej (Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback), Klubowicz otrzymuje zwrot na Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback odpowiednio całości lub części kwoty wydanej przy wykorzystaniu Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback.
13. Klubowicz, który zakupił usługę MODIVOclub GOLD i wyraził zgodę na rozpoczęcie natychmiastowego świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, a następnie realizuje swoje prawo do odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłacić za usługę MODIVOclub GOLD proporcjonalnie do czasu korzystania z niej. W takim przypadku zwrot opłaty za niewykorzystaną część usługi MODIVOclub GOLD zostanie dokonany w taki sam sposób, w jaki dokonana została płatność za usługę, a w przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD w sposób opisany w ust. 5 pkt. 5.2. lit. d-e - zwrot zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany przez Klubowicza. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD może być złożone w sposób opisany w ust. §14 Regulaminu.
14. Klubowicz może w dowolnym czasie zrezygnować z usługi MODIVOclub GOLD. Oświadczenie o wypowiedzeniu usługi MODIVOclub GOLD może być złożone w dowolnej formie np. mailowo na adres email: info@modivo.pl lub telefonicznie na numer: +48 22 123 0123).
15. Organizator może rozwiązać umowę o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia wyłącznie z ważnych powodów, tj. w przypadku, gdy:
15.1 korzysta z MODIVOclub GOLD w sposób przekraczający użytek konsumencki (np. dokonuje zakupów dla celów związanych z działalnością gospodarczą);
15.2 udostępnia korzyści wynikające z członkostwa w MODIVOclub lub wynikających z płatnej usługi MODIVOclub GOLD innej osobie w sposób niezgodny z Regulaminem (np. odpłatne oferowanie korzyści osobom trzecim);
15.3 udostępnia swój Identyfikator osobie trzeciej.
16. Przed wypowiedzeniem umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD Klubowicz otrzyma powiadomienie o stwierdzonym naruszeniu postanowień Regulaminu wraz z prośbą o zaprzestanie dalszych naruszeń. Jeśli powiadomienie okaże się bezskuteczne, Klubowicz zostanie powiadomiony o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD w trybie opisanym w ust. 15 powyżej. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zostanie skierowane do Klubowicza zgodnie z §9 ust. 5 Regulaminu.
17. W razie wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD przez Klubowicza lub przez Organizatora, opłata pobrana za MODIVOclub GOLD zostanie zwrócona Klubowiczowi proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu usługi. Klubowicz otrzyma zwrot części opłaty za niezrealizowaną usługę MODIVOclub GOLD w taki sam sposób, w jaki dokonana została płatność za usługę, a w przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD w sposób opisany w ust. 5 pkt. 5.2. lit. d-e - zwrot zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany przez Klubowicza.
18. Utrata przez Klubowicza członkostwa w MODIVOclub skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD. W takiej sytuacji opłata pobrana za MODIVOclub GOLD zostanie zwrócona Klubowiczowi proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu usługi. Klubowicz otrzyma zwrot części opłaty za niezrealizowaną usługę MODIVOclub GOLD w taki sam sposób, w jaki dokonana została płatność za usługę, a w przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD w sposób opisany w ust. 5 pkt. 5.2. lit. d-e - zwrot zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany przez Klubowicza.
§8
„Family & Friends”
1. Klubowicz, mający aktywną usługę MODIVOclub GOLD, ma możliwość zakupu płatnej usługi MODIVOclub GOLD opisanej w §7 Regulaminu dla kolejnych maksymalnie trzech osób, po cenie 19,99 zł każda.
2. Do zakupu płatnej usługi MODIVOclub GOLD, o której mowa w ust. 1 powyżej, stosuje się postanowienia §7 ust. 5 pkt. 5.2. Regulaminu.
3. Po dokonaniu zakupu, Klubowicz otrzymuje na adres email przypisany do jego Konta Klubowicza kod aktywacyjny, który może przekazać wybranej przez siebie osobie.
4. Warunkiem skorzystania z kodu aktywacyjnego, o którym mowa w ust. 3 powyżej, jest posiadanie przez wybraną osobę statusu Klubowicza MODIVOclub.
5. Z chwilą wykorzystania kodu aktywacyjnego, o którym mowa w ust. 3 powyżej, wybrana osoba zawiera z Organizatorem odrębną umowę o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD, do której stosuje się postanowienia §7 Regulaminu, z wyłączeniem korzyści opisanej w §7 ust. 1 pkt. 1.3 Regulaminu.
6. W przypadku rozwiązania z jakichkolwiek przyczyn umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD zawartej przez wybraną osobę, opłata pobrana za tę usługę MODIVOclub GOLD zostanie zwrócona Klubowiczowi, który jej dokonał, proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu usługi. Klubowicz ten otrzyma zwrot części opłaty za niezrealizowaną usługę MODIVOclub GOLD w taki sam sposób, w jaki dokonana została płatność za usługę, a w przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD w sposób opisany w ust. 5 pkt. 5.2. lit. d-e - zwrot zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany przez tego Klubowicza.
7. W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD zawartej przez wybraną osobę, opłata pobrana za tę usługę MODIVOclub GOLD zostanie zwrócona Klubowiczowi, który jej dokonał. Klubowicz ten otrzyma zwrot opłaty za usługę MODIVOclub GOLD w taki sam sposób, w jaki dokonana została płatność za usługę, a w przypadku zakupu usługi MODIVOclub GOLD w sposób opisany w ust. 5 pkt. 5.2. lit. d-e - zwrot zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany przez tego Klubowicza.
§9
Rozwiązanie Umowy
1. Czas trwania MODIVOclub jest nieoznaczony.
2. Organizator może w każdym czasie rozwiązać Umowę za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako (katalog zamknięty):
a. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług przez Organizatora wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klubowiczem a Organizatorem lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
b. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi;
c. zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Organizatora dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem;
d. połączenie, podział albo przekształcenie Organizatora albo zmiana innych danych identyfikacyjnych Organizatora wskazanych w Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych).
3. Organizator może wypowiedzieć Klubowiczowi Umowę za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z MODIVOclub, jak również mogą ograniczyć jego dostęp do części lub całości treści, o których mowa w §12 Regulaminu z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Klubowicza niniejszego Regulaminu w sytuacji, gdy:
a. poda w Formularzu Zgłoszeniowym nieprawdziwe lub cudze dane;
b. dopuści się nadużycia skutkującego przyznaniem nienależnych korzyści;
c. korzysta z usług i funkcjonalności MODIVOclub w sposób sprzeczny z prawem;
d. korzysta z usług i funkcjonalności MODIVOclub w sposób zakłócający funkcjonowanie MODIVOclub lub uciążliwy dla pozostałych Klubowiczów, Organizatora lub Partnerów Strategicznych;
e. ujawni swój Identyfikator osobie nieupoważnionej;
f. podejmie czynności informatyczne lub jakichkolwiek inne czynności mające na celu wejście w posiadanie informacji dla niego nieprzeznaczonych, w tym danych innych Klubowiczów lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania MODIVOclub;
Przed wypowiedzeniem Umowy Organizator prześle do Klubowicza powiadomienie o stwierdzonym naruszeniu postanowień Regulaminu wraz z prośbą o zaprzestanie dalszych naruszeń. Jeśli powiadomienie okaże się bezskuteczne, Organizator powiadomi Klubowicza o wypowiedzeniu Umowy w trybie opisanym w ust. 5 poniżej.
4. Organizator może także wypowiedzieć Klubowiczowi Umowę za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia z ważnego powodu, jakim jest posiadanie statusu uczestnika w więcej niż jednym programie lojalnościowym pod nazwą “MODIVO Club” jednocześnie, organizowanym przez Organizatora lub Partnerów Strategicznych.
5. Organizator swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. 2-4 powyżej wysyła na adres email lub numer telefonu przypisany do Konta.
6. Wypowiedzenie Klubowiczowi Umowy w trybie opisanym w ust. 2-4 powyżej nie skutkuje utratą przez Klubowicza korzyści nabytych przed wypowiedzeniem Klubowiczowi Umowy. W przypadku wypowiedzenia Umowy Oferty Klubowe zachowują ważność przez okres wskazany w zasadach / regulaminach odrębnie uregulowanych przez Organizatora, nie dłużej niż przez czas trwania Umowy.
§ 10
Reklamacje i pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów
1. Reklamacje dotyczące MODIVOclub lub usługi MODIVOclub GOLD mogą być zgłaszane do Organizatora w dowolnej formie, na przykład mailowo na adres e-mail: info@modivo.pl lub telefonicznie na numer: +48 22 123 0123).
2. Zaleca się podanie przez Klubowicza w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących reklamacji oraz ewentualnego żądania, a także danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
3. Organizator ustosunkuje się do reklamacji Klubowicza niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, chyba że z przepisów prawa lub odrębnych regulaminów wynika inny termin.
4. Uczestnictwo w MODIVOclub nie narusza uprawnień przyznanych Klubowiczowi na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności wynikających z posiadania przez Klubowicza statusu konsumenta w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego.
5. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Organizatora do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
6. Klubowicz może uzyskać pomoc przy rozpatrzeniu reklamacji lub w razie sporu z Organizatorem, u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, zapewniającego bezpłatną pomoc i porady. Może też skorzystać z pomocy organizacji społecznej zajmującej się ochroną konsumentów (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
7. Jeśli Organizator rozpatrzył reklamację Klubowicza niezgodnie z żądaniem lub dojdzie do innego sporu z Organizatorem, Klubowicz może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Skorzystanie z takich sposobów zależy od zgodnej woli Klubowicza i Organizatora. Organizator zgadza się na wymienione poniżej pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów:
a. postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzone przez Inspekcję Handlową;
b. stały sąd polubowny przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej.
8. Inspekcja Handlowa lub stały sąd polubowny przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej mogą w niektórych sytuacjach odmówić zajęcia się sporem. Dotyczy to np. sytuacji, gdy nie podjęto wcześniej próby kontaktu z Organizatorem i bezpośredniego rozwiązania sporu (np. Klubowicz nie skorzystał z możliwości złożenia reklamacji u Organizatora) lub gdy sprawa jest błaha. Dlatego Organizator zachęca, żeby w pierwszej kolejności skorzystać z procedury reklamacyjnej.
9. Szczegółowe informacje o procedurach pozasądowego rozwiązywania sporów stosowanych przez Inspekcję Handlową oraz o stałych sądach polubownych przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej znajdują się na stronach internetowych poszczególnych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej: województwo dolnośląskie – wiih.ibip.wroc.pl, województwo kujawsko-pomorskie – www.wiih.com.pl, województwo lubelskie – www.ihlublin.pl, województwo lubuskie – www.ihgorzow.ires.pl, województwo łódzkie – www.wiih.lodz.pl, województwo małopolskie – www.krakow.wiih.gov.pl, województwo mazowieckie – wiih.org.pl, województwo opolskie – opole.wiih.gov.pl, województwo podkarpackie – wiih.rzeszow.pl, województwo podlaskie – www.bialystok.wiih.gov.pl, województwo pomorskie – www.ihgd.pl, województwo śląskie – www.katowice.wiih.gov.pl, województwo świętokrzyskie – www.wiihkielce.pl, województwo warmińsko-mazurskie – ih.olsztyn.pl, województwo wielkopolskie – poznan.wiih.gov.pl, województwo zachodniopomorskie – wiih.pomorzezachodnie.pl.
§ 11
Dane osobowe
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności MODIVOclub dostępnej pod adresem https://modivo.club/pl/pl/lp/polityka-prywatnosci.
§ 12
Własność intelektualna
Wyłączne prawa do wszelkich elementów, w tym utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, udostępnianych przez Organizatora, w szczególności prawa autorskie, przysługują Organizatorowi lub podmiotom, z którymi Organizator zawarł odpowiednie umowy. Klubowicz jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu korzystania z korzyści, jakie daje MODIVOclub, na terenie całego świata przez czas trwania Umowy. Wykorzystywanie ww. treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 13
Zmiana Regulaminu
1. Z zastrzeżeniem odrębnych zasad dotyczących załącznika nr 3, Organizator może zmienić Regulamin w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
a. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług przez Organizatora wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Umowie;
b. zmiana interpretacji przepisów prawa regulujących świadczenie usług przez Organizatora wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
c. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi;
d. zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Organizatora dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem;
e. połączenie, podział albo przekształcenie Organizatora;
f. zmiana danych identyfikacyjnych Organizatora wskazanych w Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych, np. zmiana adresu siedziby lub danych teleadresowych) lub zmiana linków podanych w Regulaminie;
g. usunięcie ewentualnych omyłek w Regulaminie lub usunięcie ewentualnych wątpliwości interpretacyjnych dotyczących Regulaminu;
h. usprawnienie obsługi Klubowiczów lub przyznanie Klubowiczom dodatkowych praw.
2. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację na Stronie Internetowej https://modivo.club/pl oraz w sklepach stacjonarnych Organizatora i poinformuje Klubowicza o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej na podany przez Klubowicza adres email lub numer telefonu, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, że Klubowicz mógł zapoznać się z jej treścią.
3. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem wskazanym przez Organizatora, przy czym nie wcześniej niż z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. Klubowicz ma prawo do wypowiedzenia Umowy w terminie do dnia wejścia w życie zmienionego Regulaminu, przy czym aby wypowiedzieć Umowę w tym trybie Klubowicz powinien dokonać czynności opisanych w §14 ust. 1 Regulaminu. Nie narusza to prawa Klubowicza do rezygnacji z udziału w MODIVO Club w każdym czasie i bez podawania powodów. Zmiana Regulaminu pozostaje bez wpływu na zaproponowane Oferty Klubowe przed zmianą Regulaminu.
§ 14
Rezygnacja i odstąpienie od Umowy
1. Klubowicz może zrezygnować z udziału w MODIVOclub w każdym czasie składając stosowne oświadczenie w dowolnej formie, np. mailowo na adres email: info@modivo.pl lub telefonicznie na numer: +48 22 123 0123).
2. Samo odinstalowanie Aplikacji nie oznacza rezygnacji z MODIVOclub ani anulowania usługi MODIVOclub GOLD. W celu rezygnacji z MODIVOclub Klubowicz powinien złożyć oświadczenie w sposób, o którym mowa powyżej.
3. W związku z tym, że Komunikacja (w tym wysyłanie Klubowiczom informacji handlowych) jest integralną częścią MODIVOclub, złożenie przez Klubowicza żądania zaprzestania wysyłania wiadomości w ramach Komunikacji za pośrednictwem jednego z kanałów wymienionych w §6 ust. 3 Regulaminu (z wyłączeniem web i mobile push) lub usunięcia Danych Osobowych niezbędnych do prowadzenia Komunikacji, jest równoznaczne z rezygnacją z MODIVOclub.
4. Rezygnacja z MODIVOclub, poprzez jeden z ww. sposobów, oznacza utratę członkostwa w MODIVOclub oraz wszystkich przywilejów i korzyści z tym związanych.
5. Niezależnie od uprawnienia do rezygnacji z udziału w MODIVOclub, z uwagi na regulacje ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klubowicz, który zawarł Umowę na odległość (tj. wypełniając Formularz Zgłoszeniowy online) lub Klubowicz, który dokonał zakupu płatnej usługi MODIVOclub GOLD, może odstąpić od Umowy lub od umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Klubowicza oświadczenia Organizatorowi, przed jego upływem. Klubowicz może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy lub od umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy lub od umowy o świadczenie usługi MODIVOclub GOLD może zostać złożone w dowolnej formie, na przykład:
a. mailowo na adres email: info@modivo.pl;
b. z wykorzystaniem formularza odstąpienia, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
§ 15
Postanowienia końcowe
1. Regulamin obowiązuje od dnia 3 kwietnia 2025 roku.
2. Pełna treść Regulaminu dostępna jest na Stronie Internetowej www.modivo.club/pl, skąd Klubowicze mogą w każdym czasie przeglądać, a także sporządzić jego wydruk, jak również w sklepach stacjonarnych Organizatora i Podmiotów Strategicznych.
3. Umowa zawierana jest przez Organizatora w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy za pośrednictwem Aplikacji albo Stron Internetowych następuje poprzez przesłanie wiadomości email na adres email podany przez Klubowicza.
4. Organizator i Partnerzy Strategiczni zapewniają środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług za pośrednictwem Stron Internetowych. Korzystanie ze Stron Internetowych wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych przez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
6. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Klubowicza będącego konsumentem ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Organizatorem Klubowiczem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami miałoby zastosowanie w przypadku braku wyboru.
Załącznik nr 1 - Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Modivo S.A.
Ul. Nowy Kisielin – Naukowa 15
66-002 Zielona Góra
info@modivo.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów) Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 2 - lista Partnerów Strategicznych
1) CCC S.A. z siedzibą Polkowicach (adres: ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000211692, REGON: 390716905, NIP: 6922200609, BDO: 000093431, o kapitale zakładowym 6.886.800,00 zł wpłaconym w całości;
2) HalfPrice Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach (adres: ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice) wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000150702, NIP: 8392637238, REGON: 771268607, BDO: 000550165, o kapitale zakładowym: 672.600,00 zł;
3) Rawaki Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach (adres: Polkowice, ul. Strefowa 6, 59-10 Polkowice) wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000182834, NIP: 1080003253, REGON: 015646957, BDO: 000650200, o kapitale zakładowym w wysokości 60.000,00 zł;
Załącznik nr 3 - korzyści z uczestnictwa w MODIVOclub
Korzyść |
MODIVOclub |
MODIVOclub GOLD |
Pierwszeństwo w promocjach i wyprzedażach |
X |
X |
MODIVOclub DEALS – rabaty do – 50% |
X |
X |
Rabaty od Partnerów
|
X |
X |
30 dni na zwrot |
X |
X |
Historia transakcji i zamówień |
X |
X |
10% stałego cashbacku za zakupy we wszystkich sieciach MODIVOclub |
|
X |
Family & Friends - zaproś bliskich do MODIVOclub |
|
X |
Załącznik nr 4 – regulamin Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback
Załącznik nr 4 do Regulaminu programu lojalnościowego MODIVOclub prowadzonego przez MODIVO S.A.
Regulamin
Wirtualnych Kart Podarunkowych
MODIVOclub GOLD Cashback
§1
Przedmiot regulaminu
Niniejszy regulamin określa warunki wydawania i używania Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback, w szczególności prawa i obowiązki Klubowiczów oraz obowiązki i zakres odpowiedzialności wydawcy kart.
§ 2
Słowniczek
Użyte w niniejszym dokumencie terminy, oznaczają:
Akceptanci – odbiorcy, którzy przyjmują płatność Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback, tj. CCC, HalfPrice, Modivo, Rawaki;
Aplikacja – oprogramowanie (aplikacja mobilna) Sklepu Internetowego: CCC, Modivo lub Eobuwie, administrowana odpowiednio przez CCC lub Modivo, przeznaczona do instalacji na urządzeniu mobilnym i pozwalające na korzystanie ze Sklepu Internetowego bez konieczności uruchamiania przeglądarki internetowej,
CCC – CCC S.A z siedzibą w Polkowicach, przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000211692, NIP 692-22-00-609, REGON 390716905, BDO: 000093431 kapitale zakładowym 6.886.800,00 zł wpłaconym w całości;
HalfPrice – HalfPrice sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach, przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000150702, NIP 839-26-37-238, REGON 771268607, BDO: 000550165, o kapitale zakładowym: 672.600,00 zł w całości wpłacony;
Rawaki – Rawaki sp. z o.o. siedzibą w Polkowicach, przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000182834, NIP 1080003253, REGON 015646957 o kapitale zakładowym: 60.000,00 zł w całości wpłacony;
Modivo – Modivo SA z siedzibą w Zielonej Górze przy ulicy Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000541722, NIP 9291353356, REGON 970569861, BDO 000031285 o kapitale zakładowym: 2 008.001,00 zł w całości wpłacony;
Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback – karta podarunkowa w postaci wirtualnej, bez fizycznego nośnika, umożliwiająca Klubowiczowi zapłatę za nabywane produkty (z wyłączeniem możliwości zakupu kart podarunkowych) w Sklepach Stacjonarnych lub w Sklepach Internetowych, w tym za pośrednictwem Aplikacji, maksymalnie do kwoty odpowiadającej wartości Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback i w okresie jej ważności, bez możliwości doładowania. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback jest przypisana do Konta Klubowicza i dodatkowo dostarczana w wiadomości e-mail w formie pliku PDF umożliwiającym jej wydruk;
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Mieszana płatność – płatność z tytułu nabycia produktów lub usług w Sklepie Stacjonarnym lub Sklepie Internetowym, w tym za pośrednictwem Aplikacji, dokonywana częściowo przy użyciu Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback oraz częściowo z wykorzystaniem innej metody płatności (np. gotówka, przelew, karta płatnicza);
MODIVOclub – program lojalnościowy, określony szczegółowo w regulaminie MODIVOclub, prowadzony w celu promocji i reklam każdego z Akceptantów tym w celu zwiększania popularności, zachęcania do zakupu produktów i korzystania z ich usług;
MODIVOclub Gold – wersja MODIVOclub działająca w modelu płatnej usługi oferująca dodatkowe korzyści jej uczestnikom.
Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym, pozwalający na korzystanie przez Klubowicza z funkcjonalności MODIVOclub .
Klubowicz – osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i jest Konsumentem, która na podstawie niniejszego Regulaminu zawiera z Wydawcą umowę o wydanie Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback w ramach usługi w MODIVOclub Gold i używa Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback do zapłaty za nabywane produkty lub usługi w Sklepach Stacjonarnych lub w Sklepie Internetowym, w tym za pośrednictwem Aplikacji.
Regulamin – niniejszy dokument wraz z załącznikami stanowiącymi jego integralną część;
Saldo – kwota środków pieniężnych możliwych do wykorzystania przez Klubowicza przy użyciu Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback;
Sklepy Stacjonarne – sklepy stacjonarne działające w ramach sieci CCC, sieci HalfPrice, sieci Eobuwie, sieci Quiksilver na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należące odpowiednio do CCC lub HalfPrice lub Modivo lub Rawaki;
Sklepy Internetowe – platforma administrowana przez CCC lub platformy administrowane przez Modivo umożliwiające dokonywanie zakupów oraz świadczenie usług odpowiednio przez CCC lub Modivo, stanowiące zespół połączonych ze sobą stron internetowych, dostępne pod adresem dla sklepu internetowego CCC URL: https://www.ccc.eu/pl; dla sklepu internetowego Eobuwie URL: https://eobuwie.com.pl/; dla sklepu interntowego Modivo URL: https://www.modivo.pl;
Ustawa o usługach płatniczych – ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych;
Wartość – kwota Salda Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback określana w momencie jej wydania;
Wydawca – CCC.eu sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach, przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000506139, NIP 5020110639, REGON 022395487, BDO: 000093433, kapitał zakładowy: 15 025 000,00 złotych, będący zawodowym wydawcą Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback. Dla uchylenia wątpliwości, Wydawca nie jest dostawcą usług płatniczych w rozumieniu Ustawy o usługach płatniczych.
§ 3
Wirtualna Karta Podarunkowa
MODIVOclub GOLD Cashback
1. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback to instrument, który można wykorzystywać jedynie w ograniczony sposób i który pozwala Klubowiczowi nabywać produkty lub usługi wyłącznie w ramach ograniczonej sieci podmiotów związanych umową handlową bezpośrednio z Wydawcą, tj. wyłącznie w Sklepach Stacjonarnych i Sklepach Internetowych, w tym za pośrednictwem Aplikacji.
2. Ze względu na charakter instrumentów, do usług opartych na Wirtualnych Kartach Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback nie stosuje się przepisów Ustawy o usługach płatniczych.
§ 4
Wartość i Saldo
1. Wartość Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback jest ustalana w chwili zawierania umowy o wydanie określonej karty i stanowi równowartość 10% wartości zakupu produktów dokonanych przez Klubowicza w Sklepach Internetowych lub Sklepach Stacjonarnych i Aplikacjach Akceptantów ( za wyjątkiem sytuacji określonych w ust. 2 poniżej), który posiada ważną usługę Modivo Gold Club, zgodnie z zasadami wynikającymi z regulaminu MODIVOclub .
2. Do ustalenia wysokości Salda wydawanej Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback nie wlicza się wartości zakupów zapłaconych Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback. Jeśli Klubowicz opłaca całość zakupów Wirtualną Kartą Podarunkową nie przysługuje mu prawo do otrzymania Wirtualnej Karty Podarunkowej o wartości 10% wartości zakupów. Jeśli Klubowicz opłaca część zakupów Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback, a część przy wykorzystaniu innych metod płatności, otrzyma Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback stanowiącą 10% wartości zakupów towarów z wyłączeniem wartości zakupów opłaconych Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback.
3. Wartość Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback zaokrągla się w górę do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna Wartość Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback wynosi 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
5. Wartość oraz Saldo Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback nie podlega oprocentowaniu, ani nie przynosi żadnych innych pożytków.
6. W okresie ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback Saldo nie może zostać doładowane.
§ 5
Wydanie Wirtualnej Karty Podarunkowej
1. Wirtualne Karty Podarunkowe MODIVOclub GOLD Cashback są wydawane wyłącznie w ramach oraz w okresie posiadania przez Klubowicza ważnej usługi MODIVOclub Gold, zgodnie z zasadami regulaminu MODIVOclub .
2. Klubowicz posiadający w chwili dokonania zakupu ważną usługę MODIVOclub Gold, otrzymuje każdorazowo Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback (o wartości o której mowa w §4 Regulaminu), przy czym w przypadku korzystania z Aplikacji lub Stron Internetowych następuje to pod warunkiem zalogowania się do Konta Klubowicza lub po identyfikacji jako Klubowicz w procesie zakupu jako gość, a w razie dokonywania zakupów w Sklepie Stacjonarnym danego Akceptanta, pod warunkiem okazania pracownikowi przypisanego do Konta identyfikatora/numeru Klubowicza lub numeru telefonu przed dokonaniem płatności.
3. Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback zostanie wydana Klubowiczowi poprzez przypisanie do Konta i będzie aktywowana na Koncie Klubowicza do 24 godzin liczonych bezpośrednio od chwili dokonania zakupu w Sklepie Stacjonarnym, a w przypadku zakupu dokonanego w Sklepie Internetowym w dniu następnym po upływie ostatniego dnia terminu na zwrot towaru u Akceptanta wynoszący 30 dni od daty wydania towaru.
4. Wydanie Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback stanowi przekazanie bonu wielokrotnego przeznaczenia i w momencie jego przekazania nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
5. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback jest przypisana do Konta Klubowicza i nie ma możliwości przekazania innej osobie fizycznej lub innemu Klubowiczowi.
§ 6
Płatność Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback
1. Płatność przy użyciu Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback w Sklepie Stacjonarnym następuje poprzez jej okazanie przez Klubowicza przed dokonaniem przez Klubowicza wyboru metody płatności za nabywane produkty lub usługi i umożliwienie zeskanowania informacji z Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback pracownikowi Sklepu Stacjonarnego.
2. Płatność przy użyciu Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback w Sklepie Internetowym, w tym za pośrednictwem Aplikacji, za nabywane produkty lub usługi następuje poprzez dokonanie wyboru metody płatności „Karta Podarunkowa” i wpisaniu w odpowiednie pole numeru Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback i kodu PIN.
3. Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback można wykorzystać wielokrotnie aż do wyczerpania dostępnego Salda.
4. W przypadku zapłaty przy użyciu Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback Saldo zostanie pomniejszone o kwotę ceny należnej za produkt lub usługę.
5. W przypadku, gdy cena produktów lub usług wybranych przez Klubowicza przewyższa kwotę Salda, Klubowicz jest zobowiązany do dopłaty brakującej części ceny w sposób honorowany w Sklepie Stacjonarnym lub poprzez wybór dodatkowej metody płatności w przypadku zakupów w Sklepie Internetowym, w tym za pośrednictwem Aplikacji.
6. W Sklepie Stacjonarnym oraz Sklepie Internetowym, w tym za pośrednictwem Aplikacji, Klubowicz ma możliwość dokonania zapłaty za produkt lub usługę więcej niż jedną Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback w ramach jednej transakcji.
7. W przypadku, gdy cena produktów lub usług nabywanych przez Klubowicza jest niższa niż kwota Salda, Wydawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klubowiczowi pozostałej na Wirtualnej Karcie Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback kwoty Salda i tym samym niewykorzystane przez Klubowicza Saldo pozostaje dalej na Wirtualnej Karcie Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback.
8. Zapłata Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback jest możliwa do wysokości dostępnego Salda także po wygaśnięciu MODIVOclub GOLD, w okresie ważności Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, o którym mowa w §8 Regulaminu.
§ 7
Prawa i obowiązki Klubowicza i Nabywcy
1. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback nie podlega zwrotowi, ani wymianie na środki pieniężne, gotówkę lub inną kartę podarunkową.
2. Klubowicz ma obowiązek korzystać z Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback zgodnie z Regulaminem.
3. Klubowicz jest zobowiązany dopełnić należytych starań w celu uniemożliwienia wejścia przez jakiekolwiek osoby trzecie w posiadanie Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback i danych zawartych w Wirtualnej Karcie Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback oraz PINu.
4. Klubowicz może sprawdzić Saldo oraz termin ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback w zakładce widocznej po zalogowaniu do Konta MODIVOclub
5. W przypadku umownego odstąpienia na podstawie umowy albo regulaminu (umowne prawo odstąpienia) Sklepu Stacjonarnego lub Sklepu Internetowego, od umowy sprzedaży produktów lub umowy dotyczącej usług opłaconych przynajmniej częściowo z wykorzystaniem Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, środki pieniężne są zwracane Klubowiczowi:
a) dla produktów nabytych w Sklepach stacjonarnych – na Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback.
b) dla produktów nabytych w Sklepie Internetowym i Aplikacji - przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klubowicz w celu dokonania zapłaty ceny za zwracane produkty lub usługi. W przypadku gdy zwrot następuje po upływie ustawowego terminu do odstąpienia o którym mowa w ust. 6 poniżej, w razie zwrotu jednego lub kilku produktów z wielu zakupionych w ramach jednej transakcji (zwrot częściowy), gdy płatność miała charakter Mieszanej płatności, dokonany zostaje zwrot na użytą Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback.
6. W przypadku skorzystania przez Klubowicza z ustawowego prawa odstąpienia, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (ustawowe prawo odstąpienia), od umowy sprzedaży produktów lub umowy dotyczącej usług opłaconych przynajmniej częściowo przy użyciu Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, środki pieniężne są zwracane Klubowiczowi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klubowicz w celu dokonania zapłaty ceny za zwracane produkty. Postanowienia niniejszego ustępu stosuje się odpowiednio także w przypadku anulowania zamówienia Klubowicza złożonego w Sklepie Internetowym, w tym za pośrednictwem Aplikacji.
7. W przypadku odstąpienia od umowy albo obniżenia ceny produktu nabytego u Akceptantów z uwagi na niezgodność towaru z umową, zwrot środków pieniężnych Klubowiczowi tytułem zwrotu ceny lub części ceny zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klubowicz w celu dokonania zapłaty ceny za produkt.
8. W przypadku zwrotu środków opisanych w §7 ust. 5 lit. b Regulaminu, zwrot może nastąpić w inny sposób, jeżeli Klubowicz wyraźnie zgodził się na taki inny sposób zwrotu. Wybór innego sposobu zwrotu nie wiąże się dla Klubowicza z żadnymi kosztami.
9. W przypadku zwrotu środków pieniężnych na Wirtualną Kartę Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback, okres ważności karty biegnie od momentu zwrotu środków Klubowiczowi.
§ 8
Termin ważności
1. Termin ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback wynosi 12 (dwanaście) miesięcy i jest liczony od chwili jej wydania Klubowiczowi zgodnie z §5 ust. 3 Regulaminu. Po upływie terminu ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback w przypadku istnienia na Wirtualnej Karcie Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback Salda dodatniego (wyższego niż 0 zł), na wniosek Klubowicza termin ważności jest przedłużany o kolejne 12 (dwanaście) miesięcy Przedłużenie terminu ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback może być ponawiane do czasu pełnego wykorzystania przez Klubowicza Salda.
2. W celu przedłużenia ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, Klubowicz powinien skontaktować się z Wydawcą lub z Wydawcą za pośrednictwem dowolnego Akceptanta w sposób wskazany w §10 ust. 1 Regulaminu oraz wskazać numer Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, która utraciła ważność, oraz kod PIN.
3. Dla Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, które z upływem terminu ważności posiadają Saldo równe 0 zł, wygasa możliwość dalszego ich używania przez Klubowicza.
4. Klubowicz ma możliwość sprawdzenia terminu ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback logując się do Konta.
§ 9
Uprawnienia i odpowiedzialność Wydawcy
1. Akceptant ma prawo odmówić przyjęcia zapłaty Wirtualną Kartą Podarunkową MODIVOclub GOLD Cashback w przypadku, gdy:
a. Saldo Wirtualnej Karty Podarunkowej wynosi 0 zł;
b. poweźmie uzasadnione podejrzenie, że Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback została przerobiona w sposób nieuprawniony bądź sfałszowana;
c. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback jest uszkodzona z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Klubowicza w stopniu, który uniemożliwi wykonanie transakcji przy użyciu tej karty;
d. wymagają tego przepisy prawa.
2. W przypadkach wskazanych w ust. 1 lit. b i c Wydawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klubowiczowi kwoty Salda.
3. W razie upływu terminu ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback Klubowicz jest uprawniony do złożenia wniosku o przedłużenie terminu ważności Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback zgodnie z postanowieniami §8 Regulaminu. Realizacja płatności z wykorzystaniem Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, której termin ważności minął nie jest możliwa.
4. Wydawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia niezakłóconego działania Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback. Czasowe wstrzymanie możliwości wykonywania transakcji przy użyciu Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback może nastąpić w przypadku awarii bądź modernizacji technicznej infrastruktury niezbędnej do korzystania z Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback, przy czym Wydawca podejmie wszelkie działania by z uprzedzeniem informować Klubowiczów o występujących trudnościach.
5. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za Wirtualne Karty Podarunkowe MODIVOclub GOLD Cashback, które zostały utracone lub wykorzystane po ich wydaniu Nabywcy z przyczyn nieleżących po stronie Wydawcy.
§ 10
Obsługa Klubowiczów i postępowanie reklamacyjne
1. We wszelkich sprawach dotyczących obsługi i funkcjonowania Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback Klubowicze mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy info.pl@ccc.eu lub info.pl@halfprice.eu lub pisemnie na adres ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice z dopiskiem „Wirtualne Karty Podarunkowe MODIVOclub GOLD Cashback” .
2. Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące Wirtualnych Kart Podarunkowych winny być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy info.pl@ccc.eu lub info.pl@halfprice.eu lub pisemnie na adres ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice z dopiskiem Wirtualne Karty Podarunkowe MODIVOclub GOLD Cashback”.
3. Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać szczegółowy opis zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji oraz adres e-mail lub adres korespondencyjny do kontaktu dla Wydawcy, a także numer Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, jeśli reklamacja dotyczy zakupionej karty.
4. Wydawca rozpatrzy poprawnie zgłoszoną reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zgłoszenia, chyba że dla rzetelnego jej rozpatrzenia koniecznym będzie dostarczenie Wydawcy dodatkowych informacji. W takim wypadku powyższy termin liczony jest od daty dostarczenia takich informacji.
5. Postanowienia powyższe nie naruszają uprawnień Klubowiczów będących Konsumentami oraz przedsiębiorcami, o których mowa w art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przewidzianych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Nabywcy i Klubowicza jest Wydawca tj. CCC.eu sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach, przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000506139, NIP 5020110639, REGON 022395487, BDO:
000093433, kapitał zakładowy: 15 025 000,00 złotych, będący zawodowym wydawcą
Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVOclub GOLD Cashback. Kontakt: info@ccc.eu.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt: iod@ccc.eu.
3. Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
1) zawarcia i realizacji umowy dotyczącej Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania umowy tj. do czasu dostarczenia lub Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback;
2) wykonywania obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze (księgowych, podatkowych oraz wynikających z uprawnień przysługujących Nabywcy i Klubowiczowi np. w zakresie reklamacji, a także w zakresie zapewnienia rozliczalności), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa oraz niezbędny do wykazania rozliczalności;
3) udzielania odpowiedzi na wiadomości Nabywcy i Klubowicza, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes polegający na obsłudze komunikacji). Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi lub rozwiązania zgłoszonej sprawy; 4) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes polegający na zapewnieniu skutecznej ochrony prawnej). Dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń.
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty upoważnione do ich przetwarzania przez Administratora (zatrudnione u Administratora lub współpracujące z nim), dostawcy usług informatycznych i płatniczych, a także upoważnione organy państwowe. Dostęp do danych osobowych mogą mieć również Akceptanci tj. CCC, Halfprice, Modivo, Rawaki.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym brak podania określonych danych może wiązać się z utrudnieniem albo brakiem możliwości otrzymania Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback (podanie danych w tym wypadku stanowi warunek zawarcia umowy), otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz realizacji uprawnień przysługujących Nabywcy lub Klubowiczowi.
6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Nabywcy oraz Klubowicze mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Ponadto Nabywcy oraz Klubowiczowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§12
Pozasądowe rozstrzyganie sporów z Konsumentami
1. W przypadku Klubowiczów, którzy są Konsumentami, można uzyskać pomoc przy załatwieniu reklamacji lub w razie sporu z Wydawcą, u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, zapewniającego bezpłatną pomoc i porady. Można też skorzystać z pomocy organizacji społecznej zajmującej się ochroną Konsumentów (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
2. Jeśli reklamacja została załatwiona niezgodnie z żądaniem lub dojdzie do innego sporu z Wydawcą, można skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Skorzystanie z takich sposobów zależy od zgodnej woli Wydawcy i Klubowicza. Wydawca zgadza się na wymienione poniżej pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów:
2.1. postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzone przez Inspekcję Handlową;
2.2. stały sąd polubowny przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej
3. Inspekcja Handlowa lub stały sąd polubowny przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowych mogą w niektórych sytuacjach odmówić zajęcia się sporem. Dotyczy to np. sytuacji, gdy nie podjęto wcześniej próby kontaktu z Wydawcą i bezpośredniego rozwiązania sporu (np. nie skorzystano z możliwości złożenia reklamacji u Wydawcy) lub gdy sprawa jest błaha. Dlatego Wydawca zachęca, żeby w pierwszej kolejności skorzystać z procedury reklamacyjnej opisanej w niniejszym Regulaminie.
4. Szczegółowe informacje o procedurach pozasądowego rozwiązywania sporów stosowanych przez Inspekcję Handlową oraz o stałych sądach polubownych przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej znajdują się na stronach internetowych poszczególnych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej: województwo dolnośląskie – wiih.ibip.wroc.pl, województwo kujawsko- pomorskie – www.wiih.com.pl, województwo lubelskie – www.ihlublin.pl, województwo lubuskie – www.ihgorzow.ires.pl, województwo łódzkie – www.wiih.lodz.pl, województwo małopolskie – www.krakow.wiih.gov.pl, województwo mazowieckie – wiih.org.pl, województwo opolskie – opole.wiih.gov.pl, województwo podkarpackie – wiih.rzeszow.pl, województwo podlaskie – www.bialystok.wiih.gov.pl, województwo pomorskie – www.ihgd.pl, województwo śląskie – www.katowice.wiih.gov.pl, województwo świętokrzyskie – www.wiihkielce.pl, województwo warmińsko-mazurskie – ih.olsztyn.pl, województwo wielkopolskie – poznan.wiih.gov.pl, województwo zachodniopomorskie – wiih.pomorzezachodnie.pl.
5. Więcej informacji o pozasądowych metodach rozwiązywania sporów znajduje się na specjalnej stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl.
§13
Postanowienia końcowe
1. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a innymi regulaminami obowiązującymi u Wydawcy lub Akceptantów i dostępnymi na stronach:
1) https://ccc.eu/pl/
2) https://www.halfprice.eu/pl/,
3) https://eobuwie.com.pl/
4) https://modivo.pl/
stosuje się postanowienia Regulaminu. W szczególności, w razie sprzeczności Regulaminu z postanowieniami regulaminu zwrotu produktów zakupionych w Sklepach Stacjonarnych, które dostępne są w Sklepach Stacjonarnych lub postanowieniami regulaminu zwrotu produktów zakupionych w Sklepie Internetowym w tym w Aplikacji CCC, zastosowanie mają
postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Wirtualne Karty Podarunkowe MODIVOclub Gold Cashback nie podlegają zwrotowi, chyba że powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy dotyczące ochrony praw Konsumentów stanowią inaczej.
3. Treść Regulaminu jest udostępniona w Sklepach Stacjonarnych oraz na dedykowanej stronie WWW pod adresem URL: https://modivo.club/pl/pl/lp/regulamin w sposób umożliwiający jego zapisanie na komputerze lub nośniku bądź wydrukowanie.
4. Wydawca ma prawo zmiany Regulaminu z ważnych powodów opisanych poniżej :
a. zmiana przepisów prawa regulujących prawa lub obowiązki Wydawcy, Nabywców lub Klubowiczów lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów,
b. zmiana sposobu realizacji praw lub obowiązków Wydawcy spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi lub
c. zmiana zakresu lub sposobu wykonywania praw lub obowiązków Wydawcy, do których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Wydawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
5. W przypadku wprowadzenia zmian w Regulaminie, o których mowa powyżej, Wydawca udostępni tekst jednolity Regulaminu w Sklepach Stacjonarnych oraz na stronie internetowej pod adresem URL wskazanym w ust. 5 powyżej. W przypadku Klubowiczów, którzy podali Wydawcy adres e-mail zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Wydawca przekaże informację o zmianie Regulaminu dodatkowo za pośrednictwem udostępnionego adresu e-mail.
6. Niniejszy Regulamin jest załącznikiem do regulaminu MODIVOclubu. W związku z tym wszelkie zmiany do niniejszego Regulaminu wchodzą w życie z upływem 14 dni na zasadach opisanych w §13 regulaminu MODIVOclub..
7. Zmiany Regulaminu, które wpływają korzystnie na sytuację Nabywcy lub Klubowicza będącego Konsumentem, w szczególności przyznają mu dodatkowe prawa, wchodzą w życie z dniem wskazanym w Regulaminie, a w braku takiego wskazania – z dniem udostępnienia Regulaminu.
8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 3.04.2025 r.
Poprzednie regulaminy dostępne są poniżej:
- obowiązujący do 2025-04-02
- obowiązujący do 2024-03-11
- obowiązujący do 2024-10-15