ZASADY ZWROTÓW W SKLEPACH STACJONARNYCH EOBUWIE.PL

 

 



1.Klient, który zakupił w sklepie wchodzącym w skład sieci sklepów stacjonarnych eObuwie na terenie Polski (dalej: „Sklep eObuwie”) produkt (za wyjątkiem elementów garderoby osobistej, takiej jak: bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe, kosmetyków, akcesoriów do pielęgnacji obuwia, torby papierowe oraz biżuterii) (dalej: „Produkt”) może – bez podawania przyczyny – dokonać zwrotu tego Produktu na zasadach opisanych w tym Regulaminie.
2.Zwrot i wymiana Produktów odbywają się za dobrowolną zgodą sprzedającego: Modivo S.A. z siedzibą w Zielonej Górze (adres: ul. Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra) wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000541722, NIP: 9291353356, REGON: 970569861, BDO: 000031285, o kapitale zakładowym w wysokości 2.008 001,00 zł w całości wpłaconym; adres email: info@modivo.pl, numer telefonu: +48 22 123 0123 (dalej: “MODIVO”).
3.Pojęcia pisane wielką literą należy rozumieć następująco:
a. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback: karta podarunkowa w postaci wirtualnej, bez fizycznego nośnika, umożliwiająca Klubowiczowi zapłatę za nabywane produkty, z wyłączeniem kart podarunkowych, maksymalnie do kwoty odpowiadającej wartości Wirtualnej Karty Podarunkowej MODIVOclub GOLD Cashback i w okresie jej ważności, bez możliwości doładowania. Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback dostarczana jest w wiadomości e-mail w formie pliku PDF umożliwiającym jej wydruk oraz widoczna jest na Koncie;
b. Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i nabyła Produkt w Sklepie eObuwie;
c. MODIVOclub: program lojalnościowy prowadzony przez każdego z organizatorów (lista organizatorów dostępna na stronie https://modivo.club/pl). MODIVOclub jest prowadzony w celu promocji i reklam każdego z organizatorów, a także partnerów, w tym w celu zwiększania popularności, zachęcania do zakupu produktów i korzystania z ich usług;
d. Klubowicz: osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i która przystąpiła do MODIVOclub, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument).;
e. Konto: usługa świadczona na rzecz Klubowicza pozwalająca na korzystanie z funkcjonalności MODIVOclub;
f. PayPo: usługa świadczona drogą elektroniczną poprzez umożliwienie zawarcia umowy pomiędzy Klientem a PayPo sp. z o.o, za pośrednictwem aplikacji eObuwie, o udzielenie kredytu konsumenckiego w wysokości wartości nabywanego Produktu,
g. Klarna: usługa świadczona drogą elektroniczną poprzez umożliwienie zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Klarna Bank AB. za pośrednictwem aplikacji eObuwie, o udzielenie kredytu konsumenckiego w wysokości wartości nabywanego Produktu,
h. Serwis Internetowy: platforma dostępna pod adresem: https://eobuwie.com.pl/ oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej eObuwie;
więcej informacji o MODIVOclub oraz Koncie można znaleźć pod adresem: https://modivo.club/pl.

TERMINY:
4. Termin zwrotu Produktów dla Klienta, nie będącego członkiem MODIVOclub wynosi 14 dni od daty zakupu.
5. Termin zwrotu Produktów dla Klienta będącego Klubowiczem(który zarejestrował zakup na Koncie) wynosi 30 dni od daty zakupu.
6. Terminy zwrotu Produktów upływają ostatniego dnia okresu przewidzianego na zwrot – wraz z zamknięciem dla Klientów Sklepu eObuwie, w którym Klient dokonuje zwrotu. Jeżeli termin upływa w dzień, w którym Sklep eObuwie jest zamknięty dla Klientów, termin na dokonanie zwrotu wydłuża się do najbliższego, kolejnego dnia otwarcia Sklepu eObuwie.

WARUNKI:
7. Aby zwrócić Produkt, Klient musi spełnić (pod rygorem utraty uprawnień do dokonania zwrotu Produktu) poniższe warunki:
a. Produkt można zwrócić w Sklepie eObuwie w terminach określonych w pkt 4-6 powyżej;
b. zwracany Produkt musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania, musi posiadać przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia (np. metki, zawieszki), w które zaopatrzony był Produkt w chwili nabycia oraz inne dokumenty wydane Klientowi wraz z Produktem (np. instrukcje użytkowania); oznaczenia muszą być oryginalne (tj. pochodzić od eObuwie i nie mogą nosić śladów ich wymontowania i ponownego przymocowania; jeżeli Produkt w momencie sprzedaży był zapakowany, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu;
c. Klient okazuje paragon fiskalny lub fakturę VAT za zakup Produktu (warunek ten nie dotyczy Klubowiczów, którzy zarejestrowali zakup Produktu na Koncie);
d. Klient podpisuje dokument potwierdzający zwrot.
8. Pracownik Sklepu eObuwie może odmówić przyjęcia zwrotu Produktu w przypadku nie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 7.
9. Skorzystanie z prawa do zwrotu Produktu oznacza, że umowę sprzedaży w zakresie zwracanego Produktu uważa się za niezawartą.
10. Klient ponosi całkowite i bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, w tym jego dostarczenia do Sklepu eObuwie.
11. Zasady zwrotu (w tym brak takiego uprawnienia), uregulowane odrębnie w umowie sprzedaży lub w innym regulaminie (np. akcji promocyjnej), mają pierwszeństwo zastosowania w stosunku do niniejszego regulaminu zwrotów.
12. Kolejny zakup, również bezpośrednio po zwrocie Produktu, oznacza zawarcie odrębnej umowy sprzedaży na aktualnie obowiązujących warunkach. W szczególności jeśli zwrócony Produkt był objęty rabatem, taki rabat nie jest ponownie naliczany dla nowej umowy sprzedaży, jeśli kupowany Produkt nie jest objęty rabatem w chwili zakupu, chyba że wynika to wprost z warunków danej akcji promocyjnej. Dotyczy to również sytuacji, gdy zwrócony Produkt był objęty rabatem z uwagi na skorzystanie z karty rabatowej lub jednorazowego kodu (rabat nie jest ponownie naliczany).
13. Niezależnie od pkt 12 powyżej, w przypadku dokonania kolejnego zakupu bezpośrednio przy zwrocie Produktu wyłącznie z kategorii: obuwie, obejmującego taki sam Produkt co zwracany (tożsamość w szczególności w zakresie modelu i koloru) różniący się wyłącznie rozmiarem, rabat, którym był objęty zwrócony Produkt jest ponownie naliczany, chyba że co innego wynika z warunków danej akcji promocyjnej, korzystania z kart rabatowych lub kodu rabatowego.

WYŁĄCZENIA:
14. Podczas trwania jednorazowych akcji promocyjnych (trwających krócej niż 24 godziny) możliwość zwrotu Produktu jest wyłączona z uwagi na ograniczoną dostępność pracowników Sklepu eObuwie przyjmujących zwroty – co nie wyklucza prawa do zwrotu przyznanego niniejszym Regulaminem poza okresem trwania opisanych wyżej akcji.
15. Wyłącza się możliwość zwrotu Produktu uzyskanego przez Klientów w wyniku tzw. reklamacji tj. wymiany na nowy wskutek stwierdzenia niezgodności Produktu z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Zwrotowi podlegają tylko Produkty, w przypadku których płatność była dokonana za pomocą: karty płatniczej wraz z pochodnymi metodami akceptowalnymi przez terminale płatnicze (telefon komórkowy, Blik, itp.), gotówki lub Karty Podarunkowej MODIVO. To oznacza, że nie można dokonać zwrotu Produktów, za które cenę uiszczono przy użyciu znaków legitymacyjnych uprawniających do nabycia towarów np. kuponów Pluxee (dawniej: Sodexo) lub innych znaków legitymacyjnych o podobnym charakterze, które przyjmowane są przez MODIVO jako forma płatności za Produkty.
17. Zwrot Produktu zakupionego w Sklepach eObuwie, za zakup którego została wydana Wirtualna Karta Podarunkowa MODIVOclub GOLD Cashback, nie przysługuje.

ZWROT ŚRODKÓW:
18. Za zwrócony Produkt Klient otrzyma zwrot równowartości ceny uiszczonej z tytułu nabycia Produktu zgodnie z dokumentem potwierdzającym sprzedaż, przy czym:
19. Zwrot środków nastąpi w formie doładowania Karty Podarunkowej MODIVO do wykorzystania na zasadach opisanych w Regulamin Kart Podarunkowych MODIVO i Wirtualnych Kart Podarunkowych MODIVO MODIVO. Karta Podarunkowa MODIVO jest aktywna z chwilą jej wydania przez pracownika Sklepu eObuwie.
20. Karta Podarunkowa MODIVO zostanie wydana przez pracownika Sklepu eObuwie po spełnieniu warunków opisanych w pkt 7 powyżej. W razie awarii albo modernizacji technicznej infrastruktury niezbędnej do wydawania Kart Podarunkowych MODIVO, terminy, o których mowa w pkt 4-6 powyżej zostają wydłużone o kolejne 5 (pięć) dni liczonych od dnia, w którym Klient przystąpił do dokonania zwrotu (informacja o wydłużeniu terminu do zwrotu będzie udzielona Klientowi na piśmie przez pracownika Sklepu eObuwie).
19. Warunkiem zwrotu środków (równowartości ceny Produktu jest dostarczenie przez Klienta Produktu i potwierdzenie przez pracownika Sklepu Eobuwie spełnienia warunków opisanych w Regulaminie.
20. W razie zwrotu Produktu zakupionego w ramach usługi PayPo lub Klarna zwrot środków (równowartości ceny Produktu) zostanie dokonany odpowiednio bezpośrednio do PayPo sp. z o.o lub Klarna Bank AB w związku z umową kredytu konsumenckiego zawartą przez Klienta.

RÓŻNE:
21. Niniejszy regulamin – „zasady zwrotu w sklepach stacjonarnych eObuwie.pl”, jest dostępny w sklepach stacjonarnych oraz pod adresem URL: https://eobuwie.com.pl/b/regulaminzwrotysklepystacjonarne. Natomiast, Regulamin Kart Podarunkowych MODIVO i Wirtualnych kart podarunkowych MODIVO jest dostępny na stronie internetowej pod adresem: URL: https://eobuwie.com.pl/b/regulamin_karty_podarunkowej
22. MODIVO może zmienić Regulamin w każdym czasie w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
a. zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż Produktów wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a MODIVO lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
b. zmiana warunków sprzedaży Produktów lub sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności zmiana zasad nabywania produktów, wymiany produktów czy zwrotu produktów)
c. zmiana warunków sprzedaży Produktów lub świadczenia usług, do których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez MODIVO dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
23. W razie zmiany Regulaminu, MODIVO udostępni tekst jednolity Regulaminu w Serwisie Internetowym oraz w Sklepach eObuwie.
24. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem wskazanym przez MODIVO, przy czym nie wcześniej niż po upływie 14 dni od udostępnienia i opublikowania tekstu jednolitego Regulaminu.
25. Zmiana Regulaminu nie wpływa na uprawnienia i obowiązki Klientów i MODIVO, odnośnie do umów sprzedaży Produktów zawartych przed zmianą Regulaminu.
26. Regulamin wchodzi w życie w dniu: 05 maja 2025 r.

 

 


Poprzednie regulaminy dostępne są poniżej:

 

- obowiązujący do 2025-05-04

- obowiązujący do 2025-03-20