Produkty: 550

Jakiego rozmiaru szukasz?

Pokażemy produkty dostępne w rozmiarze, który wybierzesz.

38
39
40
41
42
43
44
45
Pokaż identyfikator wersji

Buty Nike damskie – na trening i na co dzień

Markę Nike znają wszyscy – bo któż nie widział nigdy słynnego logo w kształcie łyżwy czy nie słyszał sloganu „Just do it”? Nike jest jedną z największych na świecie firm produkujących odzież i akcesoria sportowe. W sklepie eobuwie znajdziesz buty Nike damskie do uprawiania wielu dyscyplin: biegania, fitnessu, tenisa czy koszykówki. Modele marki nie tylko zapewniają komfort w trakcie aktywności, ale przede wszystkim, za sprawą zastosowanych w obuwiu technologii, podnoszą bezpieczeństwo użytkownika i minimalizują ryzyko powstania kontuzji. Buty Nike damskie to także fasony stworzone z myślą o noszeniu na co dzień, doskonale wpisujące się w miejski styl. Nike Air Max, Nike Air Force, Nike Cortez czy Nike Roshe One – to ponadczasowe modele, które z powodzeniem można już określić mianem legendarnych. Świetnie uzupełniają rozmaite stylizacje, zarówno te sportowe, jak i o casualowym charakterze, więc w garderobie powinna mieć je każda modna kobieta. Śmiało noś do jeansów, szortów, T-shirtów, bluz czy swetrów, a zimą – i do puchowych kurtek, i do codziennego płaszcza.

Amerykański sen – historia marki Nike

Firma Nike powstała w 1964 roku, choć początkowo funkcjonowała pod nazwą Blue Ribbon Sport. Jej założyciele, trener lekkoatletyki Bill Bowerman i biegacz Phil Knight, nie od razu trudnili się produkcją obuwia – w pierwszych latach działalności zajmowali się wyłącznie dystrybucją produktów innych marek. Na amerykańskim rynku rozprowadzali m.in. buty japońskiej firmy Onitsuka Tiger – dziś ASICS. Przełom przyniósł rok 1971. Bowerman i Knight zakończyli współpracę z Onitsuka Tiger i podjęli decyzję o stworzeniu własnej linii obuwia. W tym samym roku zaprojektowano też słynne logo Nike – autorką „swoosha” była studentka Carolyn Davidson. W 1978 roku firma Blue Ribbon Sport zmieniła nazwę na Nike. W kolejnym roku marka zaprezentowała innowacyjną technologię powietrzną, którą zastosowano w butach do biegania. Były to membrany z powietrzem, którymi wypełniono podeszwę w celu dodatkowej amortyzacji, opracowane i opatentowane przez inżyniera M. Franka Rudy’ego. W 1988 roku natomiast powstał slogan firmy – „Just do it” – z którym jest ona identyfikowana do dziś.