Buty z dziurkami, czyli DNA brandu

Stworzeni, by kreować szczęście – to motto marki Native, która pojawia nam się na ekranie tuż po wejściu na oficjalną witrynę tego brandu. Na tle innych marek, Native wyróżnia to, że choć sylwetki produkowanych przez nich butów są raczej klasycznie i minimalistyczne, to ich wykonanie można określić jako nowatorskie i futurystyczne. W efekcie właśnie takiej wizji powstały charakterystyczne buty z dziurkami, które miały być oryginalne, a przy tym niezwykle wygodne i lekkie. Trzeba przyznać, że marka sprostała temu zadaniu, a projekt tych butów został doceniony na całym świecie.

To, z czego firma jest też znana, to opatentowane rozwiązanie ,,Beast Free”. Tajemniczo brzmiąca nazwa oznacza, że przy produkcji butów marki Native nigdy nie użyto ani jednego zwierzęcego włosa! To kolejny powód, by zaopatrzyć się w trapery czy półbuty Native.

Kolorowa historia marki Native

Marka Native została założona w 2009 roku w Kanadzie, to też jej historia nie należy do najdłuższych, ale zdecydowanie jest jedną z bardziej kolorowych. Jak przyznaje sam założyciel brandu - Damian Van Zyll De Jong – buty Native mają być równie solidne i lekkie, co zabawne. W tym celu zaprojektował on buty o prostej formie, ale bardzo zaawansowane technicznie, bowiem wykonane z innowatorskiej pianki EVA, która to posiada niezwykłe właściwości: dopasowuje się do stopy, jest bezwonna.

W ofercie marki można znaleźć zatem piankowe buty w intensywnych kolorach – od żółtego, po bardziej stonowany granat. Marka Native organizuje też wiele akcji charytatywnych, wysyłając swoje flagowe produkty do Afryki czy na Haiti. Kolorowe buty to też odpowiedź na dziecięce gusta – chodzą w nich dzieci Angeliny Jolie czy Baracka Obamy.