Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój zegarek jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną,
możesz go zareklamować dostarczając towar do eobuwie na dwa sposoby: do sklepu stacjonarnego lub odsyłając do nas. Ważne! Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt ma wadę widoczną przed rozpoczęciem użytkowania, dla przyspieszenia i ułatwienia procesu możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Możliwość zwrotu produktu nie wyklucza prawa do jego reklamacji. Zobacz, jak dokonać zwrotu. 1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Upewnij się, że podawane dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie. 2. Przygotuj paczkę. Umieść w niej:
- zabezpieczony zegarek, 3. Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego z przygotowaną paczką. Zobacz listę sklepów. Prześlemy dostarczony produkt i formularz do Działu Reklamacji, który zapozna się z Twoim zgłoszeniem. W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji. 1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Upewnij się, że podawane dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie. 2. Przygotuj paczkę. Umieść w niej:
- zabezpieczony zegarek, Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie. 3. Wygeneruj kod nadania na stronie InPost. 4. Na opakowaniu paczki napisz kod do Paczkomatu InPost oraz „REKLAMACJA”. 5. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost 24/7 lub w PaczkoPunkcie. 6. W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Do reklamacji będziesz potrzebować Dowód zakupu. Dowodem zakupu może być na przykład: - Numer faktury VAT/faktury niefiskalnej, jeśli produkt został opłacony online, fakturę znajdziesz w mailu zatytułowanym "elektroniczny dokument sprzedaży". - Numer paragonu, jeśli produkt został opłacony w sklepie stacjonarnym. Numer paragonu zaczyna się od liter PARS, znajdziesz go pod kodem kreskowym. Aby przyspieszyć proces weryfikacji Twojego zgłoszenia, uzupełnij w formularzu reklamacyjnym kolejne dane: Numer zamówienia Data zakupu produktu - Reklamacja w stosunku do sprzedawcy - Reklamacja gwarancyjna (jeśli Twój produkt posiada kartę gwarancyjną). Reklamacje z tytułu Gwarancji oraz reklamacje w stosunku do sprzedawcy są niezależne od siebie. Oznacza to, że w przypadku nieuwzględnienia Twoich żądań w ramach jednej z reklamacji, masz prawo złożyć reklamację z tytułu drugiej. Na przykład: Ważne: nie można w jednym momencie składać zarówno reklamacji gwarancyjnej oraz w stosunku do sprzedawcy. Jak złożyć reklamację zegarków?
- wypełniony formularz reklamacyjny,
- kartę gwarancyjną, jeżeli chcesz złożyć reklamację z tytułu gwarancji.
- wypełniony formularz reklamacyjny,
- kartę gwarancyjną, jeżeli była dołączona do zegarka przy zakupie.
Wypełnij wymagane dane, jako powód zwrotu wybierz “Reklamacja/Błąd w zamówieniu” i kliknij przycisk “Zwracam paczkę” na dole strony.
Kod zostanie do Ciebie wysłany przez wiadomość e-mail lub SMS. Znajdziesz go również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 14 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz wygenerować go ponownie, w ten sam sposób.
Zobacz, gdzie możesz nadać przesyłkę.
Na podany e-mail lub numer telefonu otrzymasz potwierdzenie nadania i link do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić również w aplikacji mobilnej InPost lub na stronie InPost.
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Użyj daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Wszystkie produkty w naszym sklepie są objęte 2-letnią rękojmią. W przypadku stwierdzania przez Ciebie wady zakupionego produktu albo braku jego zgodności z umową, jako kupującemu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.
Niektóre zegarki posiadają Gwarancję od producenta. Posiadając kartę gwarancyjną, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji z tytułu Gwarancji, na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej. Karta gwarancyjna jest dołączana do zamówienia.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji z tytułu Gwarancji możesz złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.