Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną,
możesz zareklamować w dowolnym sklepie stacjonarnym eobuwie.pl Ważne! Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt ma wadę widoczną przed rozpoczęciem użytkowania, dla przyspieszenia i ułatwienia procesu możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Możliwość zwrotu produktu nie wyklucza prawa do jego reklamacji. Zobacz, jak dokonać zwrotu. 1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Upewnij się, że podawane dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie. 2. Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego eobuwie.pl z reklamowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zobacz listę sklepów. Ważne: Jeśli reklamujesz zegarek objęty Gwarancją, weź ze sobą również kartę gwarancyjną. 3. Prześlemy dostarczony produkt i formularz do Działu Reklamacji, który zapozna się z Twoim zgłoszeniem. 4. W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Do reklamacji będziesz potrzebować Dowód zakupu. Dowodem zakupu może być na przykład: - Numer faktury VAT/faktury niefiskalnej, jeśli produkt został opłacony online, fakturę znajdziesz w mailu zatytułowanym "elektroniczny dokument sprzedaży". - Numer paragonu, jeśli produkt został opłacony w sklepie stacjonarnym. Numer paragonu zaczyna się od liter PARS, znajdziesz go pod kodem kreskowym. Aby przyspieszyć proces weryfikacji Twojego zgłoszenia, uzupełnij w formularzu reklamacyjnym kolejne dane: Numer zamówienia Data zakupu produktu Jak złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym?
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Użyj daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.