Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz go zareklamować odsyłając produkt. Ważne!Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt ma wadę widoczną przed rozpoczęciem użytkowania, aby przyspieszyć i ułatwić proces, możesz go zwrócić w ciągu: 1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Upewnij się, że podawane dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie. 2. Przygotuj paczkę. Umieść w niej: - zabezpieczony produkt, Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie. 3. Wygeneruj kod nadania na stronie InPost. 4. Na opakowaniu paczki napisz kod do Paczkomatu InPost oraz „REKLAMACJA”. 5. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost 24/7 lub w PaczkoPunkcie. 6. W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Do reklamacji będziesz potrzebować Dowód zakupu. Dowodem zakupu może być na przykład: - Numer faktury VAT/faktury niefiskalnej, jeśli produkt został opłacony online, fakturę znajdziesz w mailu zatytułowanym "elektroniczny dokument sprzedaży". - Numer paragonu, jeśli produkt został opłacony w sklepie stacjonarnym. Numer paragonu zaczyna się od liter PARS, znajdziesz go pod kodem kreskowym. Aby przyspieszyć proces weryfikacji Twojego zgłoszenia, uzupełnij w formularzu reklamacyjnym kolejne dane: Numer zamówienia Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Data zakupu produktu Użyj daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Jak złożyć reklamację odsyłając produkt?
- 14 dni od otrzymania produktu,
- 30 dni, jeśli jesteś członkiem MODIVOclub.
Pamiętaj! Od 03.04.2025 czas na zwrot został skrócony z 30 dni do 14 dni
- Zakup przed 03.04.2025 – masz 30 dni na zwrot
- Zakup od 03.04.2025 – obowiązuje 14-dniowy termin zwrotu
- Członkowie MODIVOclub nadal mogą zwracać produkty w ciągu 30 dni
Możliwość zwrotu produktu nie wyklucza prawa do jego reklamacji. Zobacz, jak dokonać zwrotu.
- wypełniony formularz reklamacyjny.
Wypełnij wymagane dane, jako powód zwrotu wybierz “Reklamacja/Błąd w zamówieniu” i kliknij przycisk “Zwracam paczkę” na dole strony.
Kod zostanie do Ciebie wysłany przez wiadomość e-mail lub SMS. Znajdziesz go również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 14 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz wygenerować go ponownie, w ten sam sposób.
Zobacz, gdzie możesz nadać przesyłkę.
Na podany e-mail lub numer telefonu otrzymasz potwierdzenie nadania i link do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić również w aplikacji mobilnej InPost lub na stronie InPost.