Nieudana płatność

PayU - jeśli zamówienie było złożone jako "Zalogowany", płatność możesz ponowić na Twoim koncie Klienta przechodząc do zakładki “Moje zamówienia”.
Płatność możesz także ponowić przez przycisk w wiadomości e-mail, otrzymanej po złożeniu zamówienia oraz po nieudanej płatności jeśli wiadomość nie dotarła, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez chat. Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane, a produkty powrócą na stronę.

PayPal - w przypadku nieudanej płatności PayPal nie mamy możliwości wygenerowania nowego linku do płatności. Jeśli produkt jest jeszcze dostępny na naszej stronie rekomendujemy złożenie nowego zamówienia, a nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Google Pay - wygodne i bezpieczne płatności z Portfelem Google. Szybka forma płatności za pomocą telefonu. Mając dodaną kartę płatniczą do Portfela Google, możesz zapłacić za zakupy jednym kliknięciem. Informacje jak zacząć korzystać z Google Pay znajdziesz tutaj.