Cześć! Jak możemy Ci pomóc?

Uwaga!

W związku z dużą liczbą zgłoszeń, czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem na infolinii znacznie się wydłużył. Jeśli nie możesz czekać, skontaktuj się z nami pod adresem info@eobuwie.pl

Prosimy o wskazanie numeru zamówienia oraz tematu sprawy w tytule wiadomości - pomoże nam to szybciej i skuteczniej zająć się Twoim zgłoszeniem.

Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o cierpliwość.

Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.

Dowiedz się, jak zwrócić produkt

Nadajesz zwrot w kilku paczkach?
Zarejestruj zgłoszenie wybierając jedynie produkty, które nadasz w jednej przesyłce. Następnie zarejestruj zgłoszenie ponownie, tym razem wybierając pozostałe produkty. W razie potrzeby możesz zrobić to samo kolejny raz - do zaznaczenia wszystkich towarów w zamówieniu.

W razie trudności lub niepoprawnie zarejestrowanego zwrotu, przesyłkę można nadać za darmo rejestrując zwrot na stronie www.szybkiezwroty.pl/eobuwie Pamiętaj, że w paczkach nadawanych w ten sposób powinna znaleźć się kartka z numerem zamówienia.

Ważne: jeden kod zwrotu służy do nadania tylko jednej przesyłki. Nie należy umieszczać większej ilości paczek w jednej skrytce Paczkomatu.

Całkowity czas realizacji zamówienia to zwykle 24h.

Czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy:

Paczkomaty InPost 24/7 / Kurier - najczęściej doręczane kolejnego dnia roboczego.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.

Pieniądze zwracamy do 14 dni.

Środki zwracamy tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności:

- BLIK/PayU/Płatność kartą/PayPo/PayPal - zwrot za pośrednictwem tych serwisów realizujemy również tą samą metodą,

- płatność przy odbiorze - zwrot na konto podane w formularzu zwrotu.

- płatności specjalnymi voucherami (MyBenefit, Medicover i inne) - nowy voucher wyślemy na Twój adres mailowy podany w zamówieniu po weryfikacji zwrotu.

Nowy kod zachowuje taką samą datę ważności jak kod pierwotny, użyty w zamówieniu. Ważne: w przypadku zwrotu zamówienia, w którym zostanie użyty nowy kod, kolejny kod nie zostanie wygenerowany.

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji ani anulowania. Jednak nie musisz się martwić masz 14 dni na bezpłatny zwrot, jeśli zdecydujesz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. Chcemy, abyś miał pełen komfort podczas zakupów!

Więcej tematów znajdziesz na naszej stronie

Adres e-mail