Skarpetki, na punkcie których oszalał świat

Zastanawiałeś się kiedyś, jaką część garderoby zakładasz na siebie każdego dnia? Jeśli nie, podpowiadamy – są to… skarpety! Założyciele marki Happy Socks postanowili wykorzystać ten fakt i raz na zawsze odmienić wizerunek tego niezbędnego akcesorium. Stworzyli brand, który za cel obrał sobie dawanie klientom możliwości wyrażenia siebie i własnego stylu, poprzez kolorowe wzory umieszczane na skarpetkach Happy Socks.

Zakładanie kolorowych skarpet, z nadrukami m.in. w: jedzenie, geometryczne wzory, kwiaty czy znane z popkultury postacie stało się wyznacznikiem kreatywnego stylu i oryginalności. Pozwoliło także na przemycenie pewnej dozy własnego ,,ja” do formalnych, nieco monotonnych zestawów, które są wymagane np. w miejscu pracy. W ofercie marki Happy Socks znajdziesz nie tylko skarpetki unisex, męskie i damskie, ale także zestawy oraz bieliznę czy rajstopy dla dzieci.

Projekt dwóch przyjaciół

Pomysł na założenie marki Happy Socks zrodził się w 2008 roku, w głowach dwóch przyjaciół ze Sztokholmu. Mikael Söderlind wcześniej zajmował się grafiką komputerową, zaś Viktor Tell pracował w branży reklamowej. Za cel obrali sobie dokonanie przemiany zakładanego codziennie akcesorium w element garderoby, który będzie miał moc wywoływania uśmiechu na twarzach klientów. W tym celu grafiki zaprojektowane przez Mikaela umieścili na skarpetkach, co okazało się absolutnym hitem. W 2014 roku firma rozkwitła na dobre, a obecnie ma na swoim koncie imponującą liczbę kolaboracji, z chociażby takimi markami jak adidas czy Keds.

Co sprawia, że skarpetki Happy Socks są jedyne w swoim rodzaju? Ich nadruki często inspirowane są najbardziej banalnymi rzeczami z życia, pokazanymi jednak w nowy, wesoły sposób, dzięki czemu urozmaicają szarość codziennego dnia.