Brak produktów z tymi filtrami
Spróbuj usunąć niektóre lub wszystkie filtry, aby zobaczyć więcej produktów
Designerskie okulary przeciwsłoneczne od włoskiego domu mody Fendi
Fendi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Dzieje się tak za sprawą kultowych projektów włoskiego domu mody: torebek baguette, okularów, sztucznych futer czy płaszczy z charakterystycznym logo marki. Niebanalne wzornictwo, włoskie rzemiosło i wieloletnia tradycja obecne są w każdej nowe kolekcji tego luksusowego domu mody. Akcesoria ze znaczkiem Fendi nawiązują do stylu lat 90. Projektowane są z myślą o kobietach z silną osobowością, dla których elegancja jest równie ważna co nieszablonowy wygląd.
W ofercie sklepu internetowego eobuwie znajdziesz kultowe okulary przeciwsłoneczne Fendi o unikatowych kształtach i niebanalnej kolorystyce – od klasycznych złotych oprawek, aż po okulary z kolorowymi szkłami, na których wytłoczono charakterystyczny monogram Fendi. Postaw na włoski styl na co dzień z marką Fendi!
Początki domu mody Fendi sięgają 1925 roku, kiedy to Edorado Fendi i Adele Casagrande wspólnie otworzyli sklepik z galanterią skórzaną na Via del Plebiscito w Rzymie. Biznes rozwijał się prężnie z pomocą pięciu córek małżeństwa. Paola, Anna, Franca, Carla oraz Alda brały czynny udział w budowaniu modowego imperium rodziny Fendi. Po śmierci rodziców przejęły firmę i stworzyły pierwszą kolekcję futer. Początkowo cieszyły się one niezwykłą popularnością, która jednak minęła w latach 60., kiedy to noszenie futer zaczęło być postrzegane jako staromodne. Ratunkiem dla domu mody Fendi okazało się zatrudnienie w 1965 roku młodego niemieckiego projektanta Karla Lagerfelda, który swoją nowoczesną kolekcją zmienił sposób, w jaki ludzie patrzyli na futro.
Legenda świata mody, jaką bez wątpienia jest Karl Lagerfeld, sprawiła, że marka Fendi zaczęła być rozpoznawana na całym świecie. Projektant jest także twórcą kultowego logo marki z podwójnym „F”, które widnieje na torebkach Fendi, płaszczach, okularach przeciwsłonecznych czy czapkach. Obecnie marka należy do LVMH Group – francuskiej spółki zrzeszającej marki luksusowe z całego świata.