Zwróć produkt

Jak to działa?

  1. Wybierz, w jaki sposób został kupiony produkt.

  2. Wypełnij formularz zwrotu online.

  3. Zwróć produkt wybraną metodą.

Jak został kupiony produkt?

Online - z mojego konta w eobuwie.pl

Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli:

  • produkt był kupiony przez stronę internetową lub w aplikacji mobilnej,

  • zakupy były zrobione z konta w eobuwie.pl

Przejdź lub zaloguj się do swojego konta, wybierz zamówienie z listy i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Online - jako gość (bez logowania na konto)

Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli:

  • produkt był kupiony przez stronę internetową,

  • zakupy były zrobione jako gość, bez logowania na konto w eobuwie.pl.

Kliknij przycisk "Kontynuuj jako gość" i postępuj zgodnie z instrukcjami.

W sklepie stacjonarnym

Zanieś produkt do dowolnego sklepu eobuwie.pl.

Czego potrzebujesz do zwrotu w sklepie stacjonarnym:

  • dowód zakupu (paragon lub faktura),

  • produkt musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.

Ważne: Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym.

Co się dzieje, gdy odeślę produkt?

Weryfikacja przesyłki

Gdy Twój zwrot do nas dotrze, sprawdzimy, czy zgadza się on z Twoim zgłoszeniem zwrotu przez formularz online. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail.

Zwrot środków

Środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zobacz Regulamin sklepu eobuwie.pl po więcej informacji.

Dodatkowe prawo do zwrotu

Pamiętaj! Regulacje prawne dają Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu do 14 dni od otrzymania produktu. eobuwie.pl oferuje dodatkowe prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt pomiędzy 15. a 30. dniem, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:

  • posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,

  • był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.

Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.

Metody zwrotu produktu kupionego online

Paczkomat InPost 24/7

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Znajdziesz go również w swojej aplikacji mobilnej InPost lub w wiadomości SMS od InPost. Kod jest ważny przez 14 dni. Ten kod służy do nadania tylko jednej paczki.

Zobacz mapę Paczkomatów InPost 24/7

Punkty odbioru DPD

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, otrzymasz kod do zwrotu. Następnie nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie punkcie DPD.

Zobacz listę punktów odbioru

Kurier DPD

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, kurier zostanie zamówiony automatycznie na podany przez Ciebie adres. Przyjedzie po przesyłkę w ciągu 1-2 dni roboczych.