Zwróć produkt
Jak to działa?
-
Wybierz, w jaki sposób został kupiony produkt.
-
Wypełnij formularz zwrotu online.
-
Zwróć produkt wybraną metodą.
Jak został kupiony produkt?
Online - z mojego konta w eobuwie.pl
Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli:
-
produkt był kupiony przez stronę internetową lub w aplikacji mobilnej,
-
zakupy były zrobione z konta w eobuwie.pl
Przejdź lub zaloguj się do swojego konta, wybierz zamówienie z listy i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Online - jako gość (bez logowania na konto)
Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli:
-
produkt był kupiony przez stronę internetową,
-
zakupy były zrobione jako gość, bez logowania na konto w eobuwie.pl.
Kliknij przycisk "Kontynuuj jako gość" i postępuj zgodnie z instrukcjami.
W sklepie stacjonarnym
Zanieś produkt do dowolnego sklepu eobuwie.pl.
Czego potrzebujesz do zwrotu w sklepie stacjonarnym:
-
dowód zakupu (paragon lub faktura),
-
produkt musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.
Ważne: Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym.
Co się dzieje, gdy odeślę produkt?
Weryfikacja przesyłki
Gdy Twój zwrot do nas dotrze, sprawdzimy, czy zgadza się on z Twoim zgłoszeniem zwrotu przez formularz online. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail.
Zwrot środków
Środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zobacz Regulamin sklepu eobuwie.pl po więcej informacji.
Dodatkowe prawo do zwrotu
Pamiętaj! Regulacje prawne dają Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu do 14 dni od otrzymania produktu. eobuwie.pl oferuje dodatkowe prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt pomiędzy 15. a 30. dniem, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:
-
posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,
-
był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.
Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.
Metody zwrotu produktu kupionego online
Paczkomat InPost 24/7
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Znajdziesz go również w swojej aplikacji mobilnej InPost lub w wiadomości SMS od InPost. Kod jest ważny przez 14 dni. Ten kod służy do nadania tylko jednej paczki.
Punkty odbioru DPD
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, otrzymasz kod do zwrotu. Następnie nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie punkcie DPD.
Kurier DPD
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, kurier zostanie zamówiony automatycznie na podany przez Ciebie adres. Przyjedzie po przesyłkę w ciągu 1-2 dni roboczych.