REGULAMIN KLUBU EOBUWIE

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. W ramach Sklepu Internetowego eobuwie.pl umożliwiamy Ci korzystanie z naszego programu - Klub eobuwie. Z Klubu eobuwie możesz korzystać poprzez stronę internetową eobuwie.pl lub korzystając z Aplikacji.

2.Klub eobuwie jest usługą polegającą na dostarczaniu Ci w ramach Komunikacji wiedzy o najnowszych trendach modowych, a także Produktach, usługach, Promocjach i ofertach dostępnych w ramach Sklepów Internetowych Organizatora lub Podmiotów z Grupy CCC, a także innych informacji handlowych dotyczących tych podmiotów ich działalności oraz samego Klubu Eobuwie.

3.Dodatkowo, w ramach Klubu eobuwie, jako Klubowicz otrzymujesz możliwość zbierania punktów w zamian za dokonane w Sklepie Internetowym zakupy (zawarte Umowy Sprzedaży) oraz wymieniania ich na rabaty, a także dostęp do specjalnych lub dedykowanych ofert i Promocji.

4.Poza wskazanymi w Regulaminie korzyściami, jeżeli zostaniesz Klubowiczem, możemy przyznawać Ci dodatkowe benefity związane z uczestnictwem w Klubie eobuwie, w tym w szczególności okresowe promocje oraz oferty.

5.Celem Klubu eobuwie jest promocja i reklama Organizatora, Podmiotów z Grupy CCC lub naszych Partnerów (których aktualna lista podana jest w ramach Sklepu Internetowego), w tym zwiększanie ich popularności, zachęcanie do zakupu ich Produktów i korzystania z ich usług. Powyższe realizowane jest w szczególności poprzez stałe dopasowywanie przekazywanych informacji do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klubowiczów, np. poprzez analizę tego jak często odwiedzają oni Sklep Internetowy lub Aplikację, czy też jakie Produkty kupują najczęściej.

6.Pełną informację na temat warunków przystąpienia do Klubu eobuwie, zasady dotyczące korzystania z niego oraz wynikających z niego korzyści przedstawimy Ci w dalszej części Regulaminu.

7.Jeżeli staniesz się Klubowiczem będziemy w szczególności:

a)W ramach Sklepu Internetowego eobuwie.pl umożliwiamy Ci korzystanie z naszego programu - Klub eobuwie. Z Klubu eobuwie możesz korzystać poprzez stronę internetową eobuwie.pl lub korzystając z Aplikacji.

b)W ramach Sklepu Internetowego eobuwie.pl umożliwiamy Ci korzystanie z naszego programu - Klub eobuwie. Z Klubu eobuwie możesz korzystać poprzez stronę internetową eobuwie.pl lub korzystając z Aplikacji.

8.Przystępując do Klubu eobuwie, zobowiązujesz się do dokładnego zapoznania się z Regulaminem i do jego przestrzegania. Pamiętaj również, że w zakresie, który nie jest uregulowany niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego.



II. DEFINICJE


1.Zwroty pisane w Regulaminie wielką literą, a niezdefiniowane poniżej, mają znaczenie nadane im w Regulaminie Sklepu Internetowego.

2.Poniżej przedstawiamy definicje, które pomagają Ci zrozumieć stosowane przez nas zwroty:

a)Klub eobuwie – usługa świadczona przez Organizatora na zasadach określonych Regulaminem, obejmująca usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).

b)Klubowicz – osoba, która zawarła z Organizatorem umowę o świadczenie usługi Klubu eobuwie.

c)Komunikacja – usługa, w tym usługa świadczona drogą elektroniczną, będąca istotą Klubu eobuwie i jego nierozłącznym elementem, polegająca na dostarczaniu Ci informacji, w tym informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w zakresie i na zasadach określonych Regulaminem.

d)Organizator – to my, czyli spółka MODIVO S.A. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, której akta przechowuje Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydz. Gosp. KRS, pod numerem KRS 0000541722, NIP 929-13-53-356, REGON 970569861, BDO 000031285 o kapitale zakładowym: 2 008 001,00 zł., wpłacony w całości; adres poczty elektronicznej: info@modivo.pl. numer telefonu kontaktowego: (+48) 22 123 0123 (opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora) i świadcząca usługę Klubu eobuwie.

e)Partner  – inny niż Organizator podmiot, nienależący do Podmiotów z Grupy CCC, który w ramach afiliacyjnego programu partnerskiego, we własnym imieniu i na swoją rzecz, oferuje Klubowiczom towary lub usługi. Działania promocyjne wynikające z Regulaminu, w szczególności Promocje, Prezenty, Komunikacja, mogą dotyczyć również produktów i usług Partnerów. Skorzystanie z oferty Partnera może wymagać od Klubowiczów akceptacji odrębnych regulaminów. W ramach wspólnych działań promocyjnych Organizator nie udostępnia Partnerom Danych Osobowych Klubowiczów.

f)Podmiot z Grupy CCC – podmiot, który wraz z Organizatorem należy do Grupy CCC. Lista Podmiotów z Grupy CCC stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.

g)Regulamin – Regulamin Klubu eobuwie. To dokument, który reguluje Twoje oraz nasze prawa i obowiązki wynikające z uczestnictwa w Klubie eobuwie. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).

h)Regulamin Sklepu Internetowego - Regulamin Sklepu Internetowego eobuwie.pl dostępny pod adresem https://eobuwie.com.pl/b/regulamin

i)Sklep Internetowy - prowadzona przez nas platforma internetowa, dostępna pod adresem https://www.eobuwie.com.pl/ i w Aplikacji, za pośrednictwem której świadczymy usługi drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami). Poprzez Sklep Internetowy umożliwiamy Ci w szczególności zawieranie Umów Sprzedaży i korzystanie z innych powiązanych funkcji.

j)Sklepy Internetowe Organizatora – Sklep Internetowy eobuwie.pl dostępny pod adresem https://www.eobuwie.com.pl/ i w Aplikacji oraz sklep internetowy MODIVO dostępny pod adresem https://www.modivo.pl/ oraz w aplikacji mobilnej MODIVO.

Zwróć uwagę, że w Regulaminie używamy zwrotów typu „Ty” oraz „my”. Jeżeli piszemy „Ty” (Ciebie, Ci, Twój, itp.), mamy na myśli osobę chcącą przystąpić do Klubu eobuwie albo osobę, która już to uczyniła i została Klubowiczem. Jeżeli natomiast używamy zwrotu „my” (nam, nas, nasz itp.), mamy na myśli Organizatora.



III. PRZYSTĄPIENIE DO KLUBU EOBUWIE


1.Klub eobuwie jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przystąpienie do niego jest dobrowolne i nie pociąga za sobą obowiązku ponoszenia przez Ciebie żadnych opłat pieniężnych.

2.Do Klubu eobuwie możesz przystąpić w dowolnym momencie jego trwania, jak też masz prawo zrezygnować z niego w dowolnym momencie, zgodnie z postanowieniami poniżej.

3.Klubowiczem możesz zostać wyłącznie, jeżeli jesteś osobą fizyczną, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, i występujesz w roli konsumenta w rozumieniu art. 22(1) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).

4.Przystąpić do Klubu eobuwie możesz poprzez stronę sieci Web lub poprzez Aplikację.

5.Jeżeli chcesz dołączyć do Klubu eobuwie, możesz to robić w następujący sposób:

a)jeżeli nie posiadasz jeszcze Konta, załóż je zgodnie z instrukcją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego, jednak na etapie, w którym zostaniesz poproszony o stosowne zgody, wyraź zgodę na przystąpienie do Klubu eobuwie i zaakceptuj niniejszy Regulamin. Konto możesz założyć zarówno wykorzystując do tego stronę internetową Sklepu Internetowego, jak też Aplikację.

b)jeżeli posiadasz już Konto, zaloguj się do niego poprzez Aplikację lub poprzez stronę internetową Sklepu Internetowego. Przejdź do zakładki „Moje konto”, a następnie przejdź do zakładki „Klub eobuwie”. Kliknij przycisk „Dołącz do klubu” i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie.

6.W związku z tym, że podstawowym funkcjonalnym i integralnym elementem Klubu eobuwie jest Komunikacja, polegająca między innymi na dostarczaniu Ci informacji handlowych, przystępując do Klubu eobuwie wyrażasz zgodę na ich otrzymywanie. Zgoda w zakresie informacji handlowych została dodatkowo wyodrębniona z treści Regulaminu i zostaniesz o nią odrębnie poproszony podczas procesu dołączania do Klubu eobuwie. Zgoda ta jest dobrowolna, ale niezbędna abyśmy mogli świadczyć Ci usługę Klubu eobuwie, tym samym jej wycofanie jest równoznaczne w wypowiedzeniem umowy na świadczenie usługi Klubu eobuwie.

7.Dla uniknięcia wątpliwości z benefitów, które przysługują Ci z tytułu bycia Klubowiczem, nie możesz skorzystać w innych kanałach sprzedaży Organizatora niż Sklep Internetowy.



IV. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUGI KLUBU EOBUWIE


1.Umowa na świadczenie Ci usługi Klubu eobuwie zostaje zawarta pomiędzy Tobą, a nami w chwili doręczenia na adres e-mail podany przez Ciebie podczas zakładania Konta wiadomości z potwierdzeniem rejestracji w Klubie eobuwie. Umowa ta jest zawierana na czas nieokreślony. Od tej chwili możesz korzystać z funkcjonalności, które oferuje Klub eobuwie.

2.Zastrzegamy sobie możliwość odmowy przyjęcia Ciebie do grona Klubowiczów w sytuacji, w której:

a)zidentyfikujemy, że podane przez Ciebie dane są błędne, nieaktualne lub z innego powodu niepoprawne,

b)została zastosowana wobec Ciebie odmowa dostępu do określonych funkcji Sklepu Internetowego na zasadach określonych Regulaminem Sklepu Internetowego,

c)Twoje zgłoszenie dotyczące dołączenia do Klubu eobuwie nie spełnia innych warunków określonych Regulaminem (np. nie posiadasz pełnej zdolności do czynności prawnych).

3.Pamiętaj, że w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na świadczenie Ci usługi Klubu eobuwie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od niej bez podawania przyczyn. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz w załączniku do Regulaminu.

4.Niezależnie od Twojego uprawnienia, o którym mowa w ust. 3, masz prawo do wypowiedzenia umowy na świadczenia usługi Klubu eobuwie w każdym czasie z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.

5.Jeżeli odstąpisz od umowy na zasadach określonych w ust. 3 lub gdy wypowiesz umowę zgodnie z pkt. 4, nie będziesz mieć dostępu do zebranych punktów i wygenerowanych kodów rabatowych. Nowe punkty za Twoje zakupy również nie będą naliczane. Niniejszy ustęp ma odpowiednie zastosowanie w przypadkach określonych w ust. 8 i 9 Regulaminu.

6.Oświadczenia, o których mowa w ust. pkt. 3 i 4 zalecamy wysłać do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@eobuwie.pl lub też pisemnie na adres: Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra.

7.Nam również przysługuje prawo do wypowiedzenia Ci umowy o świadczenie usługi Klubu eobuwie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, jakimi są:

a)przyczyny określone w rozdziale III pkt. 26 Regulaminu Sklepu Internetowego,

b)zakończenie świadczenia usługi Klub eobuwie.

8.Pamiętaj również, że dodatkowo mamy prawo do rozwiązania zawartej pomiędzy Tobą a nami umowy o świadczenie Klubu eobuwie w formie wypowiedzenia, ale ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy:

a)będziesz korzystać z usług i funkcjonalności Klubu eobuwie w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem lub poweźmiemy wiedzę, że Twoje postępowanie w ramach Klubu eobuwie narusza prawa innych Klubowiczów lub podmiotów trzecich,

b)będziesz korzystać z usług i funkcjonalności Klubu eobuwie w sposób zakłócający funkcjonowanie Klubu oraz uciążliwy dla pozostałych Klubowiczów,

c)będziesz podejmować czynności informatyczne lub jakichkolwiek inne czynności mające na celu wejście w posiadanie informacji dla Ciebie nieprzeznaczonych, w tym danych innych Klubowiczów lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Klubu eobuwie,

d)podane przez Ciebie dane w ramach świadczonych przez nas usług Klubu eobuwie będą nieprawdziwe lub będą należeć do innej osoby niż Ty.

9.W przypadku, gdy zauważymy, że Twoje działania rażąco naruszają nasz Regulamin, możemy podjąć również kroki w celu zabezpieczenia Sklepu Internetowego przed poniesieniem szkody oraz naruszeniem praw innych Klubowiczów i Klientów. Może to obejmować odmowę dostępu do niektórych funkcji Klubu eobuwie, w szczególności takich jak generowanie kodów rabatowych, korzystania z preferencyjnych warunków dostawy, wybór określonych form dostawy lub płatności, korzystanie z Rezerwacji, a także publikowania Treści. To ograniczenie może obowiązywać przez okres do 12 miesięcy.

10.Zarówno wypowiedzenie umowy (pkt. 8), jak też ograniczenie poszczególnych funkcjonalności Klubu eobuwie (pkt. 9) zawsze zostanie poprzedzone wcześniejszym wezwaniem Cię do zaprzestania naruszeń w terminie co najmniej 3 dni od doręczenia wezwania. Dopiero niezastosowanie się do tego wezwania będzie skutkowało rozwiązaniem umowy.

11.Jeżeli została zastosowana wobec Ciebie jedna z procedur wskazanych w punktach powyżej, pamiętaj, że przysługuje Ci zawsze prawo do złożenia na nią reklamacji zgodnie z rozdziałem IX.

12.Wezwania oraz oświadczenia, o których mowa w tym rozdziale, wyślemy na podany Nam przez Ciebie podczas przystępowania do Klubu eobuwie adres e-mail.

13.Umowa na usługę Klubu eobuwie jest funkcjonalnie połączona z umową na usługę Konta w Sklepie Internetowym, co oznacza, że wypowiedzenie usługi Konta zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego odnosi skutek również do usługi Klubu eobuwie w ten sposób, że nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do wszystkich korzyści wynikających z Klubu eobuwie, a które są świadczone z wykorzystaniem Konta.

14.Chcemy zaznaczyć, że jeżeli z jakichkolwiek przyczyn zrezygnujesz z uczestnictwa w Klubie eobuwie, w tym również wypowiesz usługę Konta, nie będziesz mieć dostępu do zebranych punktów i wygenerowanych kodów rabatowych, a nowe punkty za Twoje zakupy nie będą naliczane. To nie oznacza jednak, że stracisz punkty. Jeżeli zdecydujesz się ponownie dołączyć do Klubu eobuwie, Twoje punkty i kody rabatowe będą czekać na Ciebie, o ile ich ważność nie wygaśnie i jeżeli nie skorzystałeś z prawa na mocy, którego zobligowani byliśmy do usunięcia Twoich danych osobowych z naszych systemów.



V. KONTO KLUBOWICZA


1.Po dołączeniu do Klubu eobuwie na Twoim Koncie pojawią się dodatkowe informacje dotyczące Twojego uczestnictwa w Klubie eobuwie, takie jak aktualna ilość posiadanych punktów, ilość punktów oczekujących na przyznanie oraz historia punktów.

2.Po zalogowaniu do swojego Konta otrzymasz również informacje o najnowszych promocjach oraz ofertach dostępnych dla Klubowiczów, w tym również tych, które zostały przygotowane specjalnie dla Ciebie.

3.W Aplikacji na Twoim Koncie będzie również dostępny kod kreskowy, który będziesz wykorzystywać do wykonywania zakupów w naszych Salonach.



VI. KOMUNIKACJA I SPERSONALIZOWANE OFERTY


1.Integralnym elementem Klubu eobuwie jest świadczenie usługi Komunikacji, polegającej na dostarczaniu Ci informacji o Klubie Eobuwie, w tym w szczególności informacji handlowych o najnowszych trendach modowych, informacje o Produktach, usługach, Promocjach i ofertach dostępnych w ramach Sklepów Internetowych Organizatora lub Podmiotów z Grupy CCC, a także innych informacji handlowych dotyczących tych podmiotów, w tym również informacji dopasowanych do Twoich preferencji.

2.Komunikacja zawiera w sobie przedmiot Usługi Newsletter (Usługa Newsletter może być na Twoje zamówienie świadczona odrębnie i niezależnie od Klubu eobuwie na podstawie dobrowolnie zaakceptowanego Regulaminu Usługi Newsletter), ale jest dodatkowo rozbudowana o elementy pozwalające na zapewnienie Klubowiczowi szerszych i bardziej zróżnicowanych informacji. Powyższe oznacza, że:

a)jeżeli nie chcesz korzystać z Komunikacji w formie świadczonej w ramach Klubu eobuwie, możesz bez konieczności dołączania do Klubu eobuwie przystąpić do Usługi Newsletter;

b)masz prawo w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych w ramach prowadzonej Komunikacji poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z Klubu eobuwie zgodnie z rozdziałem IV pkt. 4. Rezygnacja z Komunikacji oznacza rezygnację z Klubu eobuwie. Jeżeli jednak zmienisz zdanie, możesz ponownie dołączyć do Klubu, a my przywrócimy Twoje benefity zgodnie z punktem IV. 14.

c)w przypadku, gdy zanim przystąpiłeś do Klubu eobuwie zamówiłeś Usługę Newsletter i następnie zrezygnujesz z uczestnictwa w Klubie eobuwie, będziemy Ci świadczyć Usługę Newsletter w pierwotnie zamówionej przez Ciebie formie;

d)jeżeli poza rezygnacją z Klubu eobuwie chcesz również zrezygnować z Usługi Newsletter, dołącz tę informację do rezygnacji z Klubu eobowie lub jeżeli wolisz, zrób to później, w dowolnym momencie wysyłając nam prośbę na adres: info@eobuwie.pl;

e)jeżeli jesteś już Klubowiczem i chcesz korzystać wyłącznie z Usługi Newsletter i ewentualnych rabatów za zapis do Usługi Newsletter, powinieneś zrezygnować z uczestnictwa w Klubie eobuwie i następnie zamówić Usługę Newsletter.

3.Komunikacja prowadzona jest przez Organizatora i każdorazowo dotyczy Klubu eobuwie, a każda jej forma dotyczy jednocześnie Organizatora (zwiększenia jego rozpoznawalności). Wiadomości w ramach Komunikacji mogą być również wysyłane przez Organizatora na zlecenie Podmiotów z Grupy CCC. Niezależnie od powyższego Komunikacja może dotyczyć również Partnerów.

4.Informacje handlowe, o których mowa w ust. 1 mogą obejmować również spersonalizowane względem Ciebie oferty oraz Promocje.

5.Komunikacja prowadzona jest:

a)drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości e-mail lub powiadomień push, w tym przy wykorzystaniu automatycznych systemów wywołujących,

b)zakończenie świadczenia usługi Klub eobuwie.

c)drogą pocztową.

6.Informujemy, że tworzymy profile Klubowiczów poprzez analizowanie i prognozowanie ich osobistych zachowań, upodobań i preferencji, w tym w sposób zautomatyzowany, co pozwala Klubowiczom na korzystanie z dedykowanych dla nich korzyści, np. dedykowane Promocje, prezenty, usługi dodatkowe, czy wiadomości w ramach Komunikacji. Tworzenie profili jest konieczne dla realizacji tych celów – bez analizy i prognozowania osobistych preferencji Klubowiczów nie jest możliwe przyznanie im zindywidualizowanych, dedykowanych korzyści.



VII.ZBIERANIE PUNKTÓW


1.W ramach Klubu eobuwie zbierasz punkty, które następnie możesz wymieniać na rabaty.

2.Kolejne punkty możesz zbierać na różne sposoby, a w szczególności:

a)wykonując zakupy w naszym Sklepie Internetowym poprzez stronę www.eobuwie.pl lub też za pośrednictwem Aplikacji;

b)wykonując zakupy w Salonie;

c)punkty będą przyznawane Ci na Twoje urodziny – jeżeli wcześniej podałeś nam ich datę;

d)uzupełniając dodatkowe informacje o swoim Koncie;

e)Dodatkowe punkty możemy Ci również przyznawać w ramach organizowanych Promocji lub obowiązujących ofert specjalnych, o których będziemy Cię informować.

3.W przypadku punktów za zakupy, otrzymujesz 1 punkt za każdy 1 zł wydany na zakupy w naszym Sklepie Internetowym. Pamiętaj jednak, że punkty nie są przyznawane za poniesione przez Ciebie koszty dostawy Produktów i inne koszty, które nie są Ceną Produktu.

4.Jeżeli będziesz robić zakupy poprzez stronę internetową Sklepu Internetowego lub poprzez Aplikację punkty za zakupy danego Produktu będą dodawane do Twojego Konta automatycznie.

5.Jeśli Twoje zamówienie jest dzielone na kilka paczek i dla każdej z nich jest wystawiany osobny dokument sprzedaży, to czas przeprocesowania punktów za całość zamówienia może być wydłużony do 7 dni.

6.Jeżeli chcesz otrzymać punkty za zakupy w Salonie, to płacąc przy kasie za swoje zakupy, pokaż obsłudze kod kreskowy dostępny w Aplikacji po zalogowaniu się do Klubu eobuwie. Obsługa zeskanuje kod, a punkty automatycznie dodane zostaną do Twojego Konta.

7.Punkty za zakupy danego Produktu dodawane są do Twojego Konta w czasie do 7 dni od chwili doręczenia Ci Produktu i mają status „Wkrótce aktywne”. Te punkty nie są jeszcze dostępne do wykorzystania. Zmienią się one automatycznie na “Aktywne" po 30 dniach od momentu doręczenia Ci Produktu, pod warunkiem, że kupiony Produkt nie zostanie zwrócony. Wówczas punkty będzie można wymienić na kody rabatowe zgodnie z instrukcjami w dalszej części Regulaminu.

8.Jeśli Produkt zostanie zwrócony, liczba punktów „Wkrótce aktywnych” zostanie pomniejszona o ilość punktów przyznaną Ci za zakup tego Produktu.

9.Jeżeli na Twoim Koncie nie ma wystarczającej ilości punktów „Wkrótce aktywnych”, aby pokryć wartość zwrotu, odejmiemy tyle tych punktów, ile jest dostępnych na Twoim Koncie. Brakujące punkty zostaną wówczas pobrane z puli punktów „Wkrótce aktywnych” otrzymanych za kolejne zakupy.

10.Stan punktów sprawdzisz na swoim Koncie na stronie i w aplikacji, gdzie możesz również śledzić ich status i nimi zarządzać.

11.Twoje punkty są ważne przez okres 6 miesięcy od ich dodania do Twojego Konta, chyba że w tym okresie zawrzesz jako Klubowicz kolejną umowę sprzedaży i od niej nie odstąpisz w terminie 30 dni od dnia doręczenia Ci zakupionych Produktów, a wówczas ważność zdobytych punktów przedłuży się o kolejne 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia. Przedłużenia terminu ważności punktów w sposób określony w tym punkcie możesz dokonywać wielokrotnie.

12.Jeżeli chcesz uzyskać dodatkowe informacje na temat statusu swoich punktów, ich ilości lub masz inne pytania z nimi związane, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta korzystając z kanałów kontaktu wskazanych na podstronie https://eobuwie.com.pl/kontakt



VIII. WYMIENIANIE PUNKTÓW NA RABATY


1.Jeżeli chcesz wymienić zebrane punkty na rabaty, możesz to zrobić po zalogowaniu się do swojego Konta na stronie Sklepu Internetowego lub w Aplikacji i wejściu do zakładki „Klub eobuwie”.

2.W zakładce „Klub eobuwie” znajdziesz opcję do wymieniania punktów na rabaty, gdzie wybierasz rabat, który chcesz odebrać. Dalej powinieneś postępować zgodnie z instrukcjami wskazanymi na ekranie.

3.Punkty możesz wymieniać na rabaty:

-100 pkt na rabat o wartości 10,00 zł;

-200 pkt na rabat o wartości 20,00 zł;

-475 pkt na rabat o wartości 50,00 zł;

-900 pkt na rabat o wartości 100,00 zł;

-1 750 pkt na rabat o wartości 200,00 zł.

4.Wybrany rabat otrzymasz w formie kodu rabatowego i znajdziesz go na swoim Koncie w zakładce „Klub eobuwie” w części „Twoje kody rabatowe”.

5.Kod rabatowy możesz wykorzystać w Sklepach Internetowych Organizatora.

6.Zakupy z wykorzystaniem kodu rabatowego możesz zrobić:

a)W aplikacji mobilnej - jeśli masz zainstalowaną Aplikację eobuwie lub aplikację MODIVO na swoim smartfonie, możesz łatwo wykorzystać kod rabatowy bezpośrednio podczas składania zamówienia. Wystarczy, że wpiszesz kod w odpowiednim polu podczas procesowania zamówienia, a przed jego finalizacją i go zatwierdzisz, a wówczas obniżysz cenę składanego Zamówienia.

b)Na stronie internetowej Sklepu Internetowego Organizatora – podczas procesowania Zamówienia, w koszyku lub w kasie poszukaj pola na wpisanie kodu rabatowego, wpisz go i zatwierdź, aby obniżyć cenę składanego Zamówienia.

7.Kod rabatowy może być wykorzystany na Zamówienie, którego wartość (bez ceny dostawy) jest co najmniej dwa razy większa niż wartość kodu rabatowego. W przeciwnej sytuacji kod nie zostanie aktywowany. Nie przysługuje Ci prawo wymiany rabatu na pieniądze lub jakiekolwiek inne korzyści, w tym w formie rzeczowej.

8.Kod rabatowy nie może być wykorzystany na zakup Produktów i marek wyłączonych z Promocji, których lista znajduje się w zakładkach https://eobuwie.com.pl/b/marki_wykluczone_z_promocji oraz https://modivo.pl/b/marki_wykluczone_z_promocji. Dla uniknięcia wątpliwości, kod rabatowy nie może być wykorzystany na zakup kart podarunkowych lub innych instrumentów płatniczych, jeżeli takie będą przez nas oferowane do sprzedaży.

9.Kod rabatowy obniża cenę Zamówienia w ten sposób, że wartość rabatu wynikająca z Kodu rabatowego jest rozkładana proporcjonalnie na Produkty objęte tym Zamówieniem, z wyłączaniem Produktów określonych w ust. 8.

10.Jeśli masz kod rabatowy, którego nie planujesz wykorzystać, możesz go przekazać rodzinie lub znajomym. Dzięki temu oni również będą mogli zaoszczędzić na zakupach.

11.Pamiętaj, że kod rabatowy jest ważny przez 7 dni od dnia, w którym został wygenerowany. Po tym czasie kod rabatowy traci ważność, a punkty wykorzystane na jego wygenerowanie nie są powtórnie dodawane do Twojego Konta.

12.Ważne abyś wiedział, że kod rabatowy jest jednorazowy, co oznacza, że możesz go wykorzystać tylko jeden raz i jeżeli odstąpisz od Umowy Sprzedaży na podstawie obwiązującego prawa lub Regulaminu Sklepu Internetowego, a podczas zawierania tej umowy wykorzystałeś wygenerowany w ramach Klubu eobuwie kod rabatowy, kod rabatowy, jak też punkty wykorzystane na jego wygenerowanie nie podlegają zwrotowi.



IX. POZOSTAŁE KORZYŚCI


1.Możemy kierować do Ciebie oferty specjalne oraz Promocje, niedostępne dla osób nieuczestniczących w Klubie eobuwie.

2.Pamiętaj, że o ile w regulaminie lub warunkach danej oferty specjalnej lub Promocji nie wskazano inaczej, oferty specjalne oraz promocje nie łączą się.

3.W ramach Pozostałych Korzyści zapewniamy Ci dostęp do bezpłatnego korzystania z opcji Rezerwacji, która umożliwi Ci zarezerwowanie wybranego przez Ciebie Produktu i następnie jego obejrzenie lub przymierzenia w wybranym Salonie (Odbiór Rezerwacji), a następnie ewentualnego zakupu.

4.W celu skorzystania z Rezerwacji, wybierz Produkt do Koszyka, a następnie przejdź do formularza Zamówienia postępując zgodnie z krokami złożenia Zamówienia, aż do momentu, kiedy będziesz mógł zaznaczyć opcję „Przymierz zanim zapłacisz”, po której zaznaczeniu zostaniesz poproszony o wybór Salonu, w którym możliwy jest odbiór tej usługi.

5.Brak możliwości zaznaczenia opcji „Przymierz zanim zapłacisz” dla danego Zamówienia może oznaczać, że dla adresu, który wskazałeś w formularzu Zamówienia lub dla wybranego Produktu lub ich liczby Rezerwacja nie jest możliwa. Składanie kilku Zamówień lub dokonywanie kilku Rezerwacji jednocześnie, z których wobec przynajmniej jednej zastosowanie znajduje powyższa sytuacja, może wpłynąć na dostępność Rezerwacji dla pozostałych Produktów.

6.Korzystając z Rezerwacji nie zawierasz Umowy Sprzedaży, ani wzajemnie nie zobowiązujemy się do jej zawarcia. Jeżeli po odbiorze Rezerwacji Produkt spełni Twoje oczekiwania, możesz zdecydować o jego zakupie bezpośrednio w Salonie.

7.Po wykonaniu Rezerwacji Produkty, których ona dotyczy, zostaną przez nas dostarczone do wybranego przez Ciebie Salonu w terminie do 3 dni roboczych od dnia wykonania Rezerwacji. W szczególnie uzasadnionych przypadkach powyższy termin może ulec wydłużeniu maksymalnie do 7 dni roboczych, jednak wówczas zostaniesz przez nas o tym poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem.

8.O realizacji złożonej przez Ciebie Rezerwacji oraz dostarczeniu Produktów do Salonu poinformujemy Cię poprzez adres e-mail, który wskazałeś w formularzu Zamówienia. W zależności od dostępnych form kontaktu dodatkowo możesz otrzymać również powiadomienie „push” lub SMS.

9.Produkty dostarczone do Salonu w ramach Rezerwacji będą tam na Ciebie czekać przez kolejne 2 dni robocze.

10.Rezerwacja wygasa w terminie wskazanym w ust. 9 albo w chwili odbioru Rezerwacji.

11.Pamiętaj, że zamawiając usługę Rezerwacji danego Produktu, zobowiązujesz się do terminowego Odbioru Rezerwacji.



X. REKLAMACJE


1.W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji dotyczącej Klubu eobuwie możesz to zrobić:

a)w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@eobuwie.pl;

b)pisemnie na adres: Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra.

2.Prosimy, aby w tytule reklamacji wskazać Klub eobuwie, a w treści reklamacji w szczególności informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, swoje żądania oraz swoje dane kontaktowe, w tym adres e-mail. Znacznie ułatwi Nam to i przyspieszy cały proces reklamacyjny.

3.Odpowiedzi na reklamację udzielimy na adres e-mail, który jest przypisany do Twojego Konta, a w przypadku braku Konta na adres e-mail wskazany w reklamacji, chyba że indywidulanie uzgodniłeś z Nami inną formę kontaktu.

4.Odpowiedź na reklamację otrzymasz nie później niż po 14 dniach od dnia jej złożenia.



XI. POZASĄDOWE FORMY ROZSTRZYGANIA SPORÓW


1.Przysługuje Ci prawo do skorzystania z polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich.

2.https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

a)https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/out-of-court-procedures/index_pl.htm

b)pisemnie na adres: Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra.

3.Dodatkowo, pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

4.Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią naszego zobowiązania do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.



XII. POZASĄDOWE FORMY ROZSTRZYGANIA SPORÓW


1.Dane Osobowe Uczestnika są przetwarzane przez Organizatora jako administratora danych osobowych.

2.Podanie przez Uczestnika Danych Osobowych wskazanych w formularzu przystąpienia do Klubu eobuwie jako obligatoryjne jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia umowy oraz uczestniczenia w Klubie eobuwie.

3.Przetwarzanie Danych Osobowych w ramach Klubu eobuwie polega m.in. na zestawieniu wybranych Danych Osobowych z aktywnością Klubowicza, np. w Internecie, w Aplikacji, w Salonach Organizatora. Działania te są konieczne do wykonania Umowy, aby umożliwić Organizatorowi automatyczne przyznawanie Uczestnikowi korzyści, np. Promocji, Prezentów, usług dodatkowych, czy wiadomości w ramach Komunikacji spersonalizowanych w oparciu o analizy i prognozowanie osobistych preferencji Klubowiczów na podstawie przetwarzania Danych Osobowych.

4.Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce Prywatności” umieszczonej w Sklepie Internetowym oraz w Aplikacji.



XIII.ZMIANA REGULAMINU


1.Regulamin może ulec zmianie, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:

a)zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usługi Klubu eobuwie wpływająca na nasze wzajemne prawa i obowiązki wynikające z Regulaminu lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;

b)zmiana sposobu świadczenia usługi Klubu eobuwie spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi;

c)zmiana zakresu lub świadczenia usługi Klubu eobuwie, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Organizatora dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem;

d)połączenie, podział albo przekształcenie Organizatora albo zmiana innych danych identyfikacyjnych Organizatora wskazanych w niniejszym Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych).

2.W przypadku zmiany Regulaminu, udostępnimy Ci jego tekst jednolity poprzez publikację w Sklepie Internetowym oraz za pomocą wiadomości przesłanej na przypisany do Twojego Konta adres e-mail.

3.Zmieniony Regulamin obowiązuje Cię po upływie 14 dni od dnia doręczenia Ci informacji o jego zmianie, chyba że w tym czasie wypowiesz łączącą nas umowę na świadczenie usługi Klubu eobuwie. Zastrzegamy jednak, że zmiany Regulaminu, które wpływają korzystnie na Twoją sytuację, w szczególności przyznają Ci dodatkowe prawa oraz zmiany polegające na aktualizacji naszych danych identyfikacyjnych lub kontaktowych zaczynają Cię obowiązywać z dniem wskazanym w Regulaminie, a w braku takiego wskazania – z dniem wysłania przez nas informacji o zmianie Regulaminu.



XIV.POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1.Informacje dotyczące Klubu eobuwie prezentowane w Sklepie Internetowym lub w Aplikacji stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145, ze zm.) (dalej: „kodeks cywilny”) kierowane przez Organizatora do Klientów, a nie są ofertą w myśl przepisów kodeksu cywilnego.

2.Wyłączne prawa do wszelkich elementów, w tym utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1231, ze zm.), udostępnianych przez Organizatora, w szczególności prawa autorskie, przysługują Organizatorowi lub podmiotom, z którymi Organizator zawarł odpowiednie umowy. Klubowicz jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu korzystania z korzyści, jakie daje Klub eobuwie, na terenie całego świata przez czas trwania Umowy. Wykorzystywanie ww. treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności.

3.Korzystanie Klubu eobuwie za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub Aplikacji, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego z BOK, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzystasz.

4.Treść Regulaminu jest dostępna bezpłatnie pod następującym adresem URL: https://eobuwie.com.pl/b/regulamin_klubu_eobuwie, a także w ramach Aplikacji, gdzie można każdym czasie ją przeglądać, a także sporządzić jej wydruk. Regulamin jest udostępniany Ci każdorazowo najpóźniej w momencie wyrażenia woli zawarcia umowy, jak również przekazywany Ci w formie e-mail niezwłocznie po jej zawarciu i przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

5.Umowa zawierana jest przez Organizatora w języku polskim.

6.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Organizatorem a Tobą, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami miałoby zastosowanie w przypadku braku wyboru. Uczestnictwo w Klubie eobuwie nie narusza przyznanych Ci uprawnień na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności wynikających z posiadania przez Ciebie statusu konsumenta w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego.

7.Regulamin obowiązuje od dnia 02.09.2024 r.



ZAŁĄCZNIK I – FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


Adresat:


MODIVO S.A. / eobuwie.pl

Nowy Kisielin – Naukowa 15,

66-002 Zielona Góra,

info@eobuwie.pl



Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi Klubu eobuwie.



Data zawarcia umowy ……………………………………………………………………….


Imię i nazwisko Klubowicza ……………………………………………………………………….


Adres e-mail Klubowicza ……………………………………………………………………….


Podpis Klubowicza ……………………………………………………………………….

(jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Data:



ZAŁĄCZNIK II – PODMIOTY Z GRUPY CCC



1)CCC S.A., z siedzibą Polkowicach przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000211692, REGON 390716905, NIP 6922200609, BDO 000093431, o kapitale zakładowym 6.886.800,00 zł wpłaconym w całości.

2)HalfPrice sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach przy ul. Strefowej 6, 59-101 Polkowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejestrowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numer KRS: 0000150702, REGON: 771268607, NIP: 8392637238, BDO: 000550165 o kapitale zakładowym 672.600,00 zł wpłaconym w całości.

3)DeeZee sp. z o. o. z siedzibą w Skawinie przy ul. Krakowskiej 87, 32-050 Skawina wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000742308, NIP: 6772436580, REGON: 380863991, BDO: 000108258, o kapitale zakładowym w wysokości 1.000.000,00 zł opłacony w całości.